Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare 12Mbit selv, ikke akkurat mye å skryte av, men det går da greit, opplasting er det verre med,noe jeg fant ut når det tok 1 time å overføre 290MB til en person.

 

Tja, det jeg sa før, som jeg sletta var jo feil, siden jeg tenkte feil.

Klarer ca 2GB på 30min med denne linja, så 6GB vil bare ta meg ca 1,5 timer og må nærmer det seg 1,5 timer, har lasta ned 5,6GB så langt.

 

Starta nedlasting 03.36 og den blei ferdig 04.53, det vil vel si 1 time og 17min, hehe.

Not bad, nå oppførte steam seg bra og jeg hadde max fart nesten hele tiden, den hadde en liten stopp, men hadde maks fart når den lasta ned hele tiden.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Wow, så siste episode av Breaking Bad igår. Hvafaen gjør jeg med livet nå? Finnes det en serie som i det hele tatt kan konkurrere med denne?

Tja, kommer an på hva du liker, kan jo nevne noen serier jeg liker...

Game of Thrones, Strike Back, Suits, Revolution, Jericho, The Walking Dead, In the flesh, Grimm, Helix, Vikings ;)

Lenke til kommentar

Wow, så siste episode av Breaking Bad igår. Hvafaen gjør jeg med livet nå? Finnes det en serie som i det hele tatt kan konkurrere med denne?

 

Haha, kan trøste deg med at du ikke er alene om den følelsen. Satt selv med en ekstrem følelse av tomhet etter finalen av Breaking Bad, og alle forsøk på å se episoder av andre serier ble liksom ikke like engasjerende. Heldigvis går det over, det gjorde det ihvertfall for min del, men BB står fortsatt igjen som en av tidenes beste serier. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, så siste episode av Breaking Bad igår. Hvafaen gjør jeg med livet nå? Finnes det en serie som i det hele tatt kan konkurrere med denne?

 

Slenger meg på og anbefaler Game of Thrones. Fantastisk serie, rett og slett. Begynte å se på det etter at BB sluttet.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke, har jo lest omtrent alle spoilere som finnes av GOT :roll:

 

Hehehe. Jeg kom nylig over en spoiler som fikk meg til å begynne å lese bøkene. Det var en såpass stor hendelse, som enda ikke har skjedd i programmet, at jeg bare var nødt til å lese bøkene for å unngå flere spoilere. Har kommet et stykke inn i den første boka. Omtrent 5500 sider igjen :p Synes forresten at den episoden som gikk i går var en av de hittil beste episodene. Fy faen den var stilig :)

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

5500 sider igjen med liten tettpakket skrift? Hjelp :p

 

Ikke så veldig tettpakket akkurat. Man kan jo også endre formatet til større skrift om man vil :p Synes det er veldig greit å ha det som en e-bok. Koster 250 kroner på iTunes om du vil ha den i Epleformat :p Overdrev visst også litt. Det er 5295 sider til sammen, fordelt på fem bøker.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...