Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Sett på kortet også

 

De Strix-kortene virker veldig interessante. Har selv tenkt å kjøpe et 280 i den serien til høsten :) Tror det kan være fornuftig å kjøpe et slikt kort dersom man har mål om å ha en så stillegående PC som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får se hva lønninga er på aller først. Er Asus sin jeg ser på ja.

 

Hvor er det du jobber, Rolf?

Uansett.. du får vel feriepenger på denne lønningen? Da er det jo bare å kjøre på. :)

 

 

Har 6 spill ps4 å wiiU og Xbox One nå, sitter med Watch Dog nå, for på mario kart må jeg øve mer da, for la det på vent etter jeg fikk Xbox One så jeg måtte teste den da. men spiller gjerne siden iGlenn :green::thumbup::D:yes:

 

Hva er det du har på Wii U og Xbox One da?

Fikk Wii Uen og MK8 i går forresten. Nintendo IDen er den samme som brukernavnet her på diskusjon.no. Add meg gjerne. :)

Lenke til kommentar

 

Sett på kortet også

 

De Strix-kortene virker veldig interessante. Har selv tenkt å kjøpe et 280 i den serien til høsten :) Tror det kan være fornuftig å kjøpe et slikt kort dersom man har mål om å ha en så stillegående PC som mulig.

Ja, tenker å ha PCen stående i stua tilkobla TV/stereo pluss en skjerm for gaming. Holder på å få ting i orden der jeg bor. Fiberen får jeg kanskje i august.

 

 

Edit: feriepenger mottatt. Havna på sparekonto å får skattepenger neste uke også ?

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

1 kW er bare sinnsykt overkill. Du hadde garantert klart deg med 500 watt uten å merke forskjell. Legg heller penger i noen stillegående vifter. Noctua, eLoop elns.

Lenke til kommentar

Er enig med dere om at 1000W er litt unødvendig når man bare skal ha én GPU og en i7. Sier ikke dette for å kverulere, men forsøker heller å gi litt råd. Selv med 650-750 kvalitetswatt har du muligheten til å bygge ut med enda en 780. 1000W har man egentlig ikke bruk for med mindre man kjører overklokket i7 og tre GPUer.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Du får jo billig premium på g2play.net.

Men tja, hvorfor gi de mer penger for ett spill som ikke lever fryktelig mye lengre?

 

Jeg for min del spiller bare vanilla maps, men jeg har heller ikke lyst til å støtte de med mer penger når de ikke har klart å få spillet nær ferdig, men det ser også ut til at mange DLC servere er nokså døde.

Jeg ville vel kanskje heller venta på den nye DLCen, dragons teeth eller hva den heter.

 

Naval strike går ut på å kjøre mye båt å bli eid av gunship, om du ikke finner en server uten gunship da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...