Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

@knut: Oppdaga det gitt... funka først for og så ikke funke ;).

 

 

33135d89_cowon-x7-pmp-lead.jpeg

 

 

må vel snart til Sverige å få fyllt opp lageret. Har bare ett halvt brett med øl igjen gitt :p

Prisene har gått opp oss søta bror, om øl og sprit prisene har gått opp vet jeg ikke. Prisen på en 200.gr marabou18.90.kr nå nesten 20.kr du bestemmer om du handle i sverige selv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@knut: Oppdaga det gitt... funka først for og så ikke funke ;).

 

 

33135d89_cowon-x7-pmp-lead.jpeg

 

 

må vel snart til Sverige å få fyllt opp lageret. Har bare ett halvt brett med øl igjen gitt :p

Prisene har gått opp oss søta bror, om øl og sprit prisene har gått opp vet jeg ikke. Prisen på en 200.gr marabou18.90.kr nå nesten 20.kr du bestemmer om du handle i sverige selv

 

Får uansett ølen til halv pris og kjøpt en flaske Jägermeister sist gang for over 100kr mindre enn i Norge. Så det kaster av seg å kjøre en tur, men da må man igjen også fylle opp bilen så det holder ;)

Lenke til kommentar

Selv om produktene ikke er så uber fantastiske som de skal ha det til ;). En dag håper jeg pressen ikke biter så hardt på agnet. Blir slitsomt å bare få artikler om de slengt i ansiktet bare man åpner en nettavis.

 

Hmmff... må vist sende inn en mengde papirer til posten som kan bevise at det er reklamasjon... Ohh joy :p.

 

Og pakka mi fra Dustin har enda tilgode å dukke opp på postkontoret og jeg har dårlig tid. Skal avgårde og backup mobilen ligger i den pakka. Enten har de ikke klart å ankomstregistere eller så har posten rota den bort. Sjekka andre spor og da har de ankommet på denne tiden her... :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Hørt om universalkontroller?

 

Personlig bruker jeg en Harmony One+ på Tv, stereo alt slikt ;). Mye enklere synes nå jeg. Men så har ikke jeg heller ekstern dekoder og har dekoderer i Tven :)

 

Ja, eg lagde ein tråd der eg stilte spørsmålet om universal/multifunksjonelle fjernkontrollar... men fekk ikkje noko svar på kvar eg kunne finna dette...

Lenke til kommentar

Trur jeg får resident evil 6 i posten i dag, jeg har pre ordret resident evil 6 da. Og i den mappa som pre ordret spill ligger lå ikke spillet der, for det har blitt sent i går, jeg kan ta feil men er veldig sikker der på det kommer i posten kassen i dag. Skal gi informasjon om re6 kommer til meg

http://www.gamezone....0000045920.aspx

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Ja, eg lagde ein tråd der eg stilte spørsmålet om universal/multifunksjonelle fjernkontrollar... men fekk ikkje noko svar på kvar eg kunne finna dette...

Viste ikke det at du hadde laget en tråd angående dette. Jeg har brukt Harmony kontrollere i flere år. Harmony One er den jeg holder ett grep om. Oppladbar og lett å programere. Har instillingene til de aller fleste fjernkontroller tilgjengelig gjennom programmet fra Logitech. Har min liggende i ladekrybben sin ved Tven. Fine er at vis man har flere enheter hvor en styrer lyd, en annen programmene og vis versa så kan man gjøre slik at man programmerer kontrolleren til å bruke de enhetene man bruker når man foreksempel ser på Tv i en egen preprogramert instilling. Da får man lett styrt Tv og stereo uten å måtte skifte noe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...