Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fulgte deg med scoopet, men jeg ante ingen trussel før du drog den ''Saluten''.

Viss det hadde vert noen andre der som var med deg, så hadde eg kanskje aldrig fått drept noen.

Å det ville jo ikke vert så morro.

Men eg unner deg ikke den kamenka-spawnen, men det kommer vell noen å henter deg der så det ordner seg vell :D

 

Eg har foresten ikke rangefinder, ville du gidd meg en ?

Du har jo tross alt rensket alle crash-sites i hele nord :ph34r:

 

Ha en fortsatt strålende kveld. :w00t:

Lenke til kommentar

Tja, kanskje den hagla er bra viss du skyter ned på folk, da er jo det litt lett å få headshot, alle gangene eg har brykt den haggla har eg måttet bruke minimum 2-3 skudd på mindre en 10 meters avstand,

 

Flatrix, jeg har en tendens til å tro at når folk kommer tilbake for å dø som en målskive, og skyter oppi skauen med double-berrel, så er det noe snusk.

Dermed var jeg litt pyse trakk meg noen meter vekk.

 

men eg såg jo for litt siden at du døde, hva sjedde da ?

Det var ikke meg, å den double-berrel var ikke til stor hjelp heller aner jeg meg. :p

Lenke til kommentar

Hvem var det som flaret opp Cherno når mørket kom, og deretter snipet meg?

 

Skremte livet av dama mi som satt og så på. :p (Jeg vil gjerne takke vedkommende)

 

haha, det var meg. Sendte en med nade launcern min opp i lufta!

Så kom du ruslende over sletta, snipet deg ikke. Hadde M4 og satt oppi verandan på apartmentsa :D

 

Sorry for at jeg skremte kvinnfolket :)

Endret av DverG94
Lenke til kommentar

Hvem var det som flaret opp Cherno når mørket kom, og deretter snipet meg?

 

Skremte livet av dama mi som satt og så på. :p (Jeg vil gjerne takke vedkommende)

 

haha, det var meg. Sendte en med nade launcern min opp i lufta!

Så kom du ruslende over sletta, snipet deg ikke. Hadde M4 og satt oppi verandan på apartmentsa :D

 

Sorry for at jeg skremte kvinnfolket :)

 

Der du satt ja! Syns jeg hørte noe litt før, men tenkte det bare var en zombie, og trodde den flaren kom fra borti industriområdet. :p

 

Med det går så bra så, bra underholdning for å si det slik. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...