Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Folk skyter onsight i dette spillet, mye av grunnen er nok at det er skjeldent det viser seg smart og stole på folk du ikke kjenner :)

 

Så at noen blir drept før de får tak i våpen så er det bare en måte og sikre seg at den personen ikke finner ett våpen og kommer og skyter deg selv om 5 min :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sånn det er ja. Dessverre mener noen, bra sier andre. (Jeg sier dessverre)

 

Føler det tar bort litt av essensen i spillet. For meg handlet DayZ om å overleve en zombie apokalypse, med rpg-elementer. Ikke normalt at folk har som mål i livet å drepe andre :p

 

Exactly .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg la meg ned FØR du så meg. Ropte i direct at jeg er friendly og unarmed! Jævla rasshøl. Hvis målet ditt ved spillet er å skyte bambies, sier det litt om deg. Ikke oss. Finnes mange andre skytespill, men da har jo motparten våpen, så da blir det jo vanskelig?

 

PS: Hatt en skikkelig drittdag i dayz. Alphapikk.

 

Hahaha! Dette er litt av grunnen til at DayZ er så herlig! Slike som deg (carebears?) fyrer dere opp så kraftig at det hele bare blir komisk. Jeg sier som deg; Finnes mange andre skytespill, om du ikke tåler konsptet at du starter uten våpen, kan/skal gjøre akkurat som du vil for å overleve, så finn deg et annet spill. Av og til møter du naive sviminger, av og til møter du drittsekker som meg. Jeg har faktisk vært snill et par ganger selv, men det er ytterst sjeldent ;)

 

Jeg kan avsløre at det ikke var jeg som drepte deg der inne i dag, men hadde det vært jeg som hadde møtt deg, så hadde jeg nok gjort det, som jeg har gjort så mange ganger før, uansett om jeg har "skjønt spillet" eller ei.

får vondt i magen av deg...hjelp...prøv og vær litt MINDRE try hard ? er du snill, ork og bli drept 2 minutter etter man respawner for så og respawne og bli drept igjen å igjen å igjen før man får STARTET å spille...er ikke et problem for meg lenger, men er MANGE som er relativt NYE på dette spillet og man kan nesten ikke forvente at de skal lære seg spillet om tilbakestående apekatter som deg skyter alt som rører seg fordi dem ikke har noe særlig til sosial liv slik at de tar ut sitt " RAGE " på et stakkars spill og prøver å finne et lite snev av en følelse som kan hinte til at man har oppnådd noe i livet...du må puste med magen å heller prøve og finne noen du kan spille ( SAMMEN ) med istedenfor...

 

Folk skyter onsight i dette spillet, mye av grunnen er nok at det er skjeldent det viser seg smart og stole på folk du ikke kjenner :)

 

Så at noen blir drept før de får tak i våpen så er det bare en måte og sikre seg at den personen ikke finner ett våpen og kommer og skyter deg selv om 5 min :p

løp nordover ? ikke bli hengende i et Spawn area...? hjelpes...
Lenke til kommentar

men alt alvor og klaging til side, jeg er for at man skal skyte hverandre...har ingen ting imot det..men da kan man heller holde seg unna de sørligste byene å helle drive " krig " på nord siden av kartet...ved airfields eller lignende...hvor man faktisk møter på litt motstand isteden for og drepe forsvarsløse mennesker ;) just saying.

 

Ja si det til Benson, var ham jeg skrev det til :)

mener at de med utstyr og våpen kan stikke nordover..så andre kan få muligheten til å få en skikkelig start på morroa.. isteden for og bli analt voldtatt av en dataspillpsykopat som koser seg glugg ihjel med å drepe forsvarsløse characters...grenser på psykotisk oppførsel ..
Lenke til kommentar

alt er morsomt en stund, men om den spillestilen som jeg liker og kalle " idiotisk " fortsette så kommer folk til og slutte å spille på ourdayz ...og det vil vi vel ikke ? da blir det 2 idioter på hver sin sniper hill igjen som ligger å venter på at en noob skal logge på serveren for første gang...

Lenke til kommentar

Altså DayZ er over for de mer erfarne spillerne. Det er (på en måte) ingen end-game i spillet. Når du skjønner at Zombiene ikke er noe særlig til trussel, skaffe seg mat og drikke er null problem, mister selve DayZ-konseptet seg.

 

Eneste folk har igjen å gjøre da er å skyte på hverandre.

 

 

Edit: Tenk hvor kult det hadde vært om man kunne lage seg en landsby med gjerde rundt, samt sette opp vakter, og strippe alle for våpen som skal inn dit. Så folk kunne byttehandle i fred og orden, diskutere opplevelser, research av vaksine mot zombier, etc. Vi får nå se da hva Rocket og gjengen får til.

 

(Sorry for litt off-topic)

Endret av Nerowulf
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså DayZ er over for de mer erfarne spillerne. Det er (på en måte) ingen end-game i spillet. Når du skjønner at Zombiene ikke er noe særlig til trussel, skaffe seg mat og drikke er null problem, mister selve DayZ-konseptet seg.

 

Eneste folk har igjen å gjøre da er å skyte på hverandre.

 

 

Edit: Tenk hvor kult det hadde vært om man kunne lage seg en landsby med gjerde rundt, samt sette opp vakter, og strippe alle for våpen som skal inn dit. Så folk kunne byttehandle i fred og orden, diskutere opplevelser, research av vaksine mot zombier, etc. Vi får nå se da hva Rocket og gjengen får til.

og det kan de gjøre et ANNET STED enn sørpå hvor folk spawner " nakne " ...heller lenger nord hvor de faktisk møter noe som kan sammenlignes med en liten ( challenge ) blir for dumt å bruke flere timer i en virtuel verden å skyte folk som ikke har noe og forsvare seg med.
Lenke til kommentar

Flatrix:

 

 

får vondt i magen av deg...hjelp...prøv og vær litt MINDRE try hard ? er du snill, ork og bli drept 2 minutter etter man respawner for så og respawne og bli drept igjen å igjen å igjen før man får STARTET å spille...er ikke et problem for meg lenger, men er MANGE som er relativt NYE på dette spillet og man kan nesten ikke forvente at de skal lære seg spillet om tilbakestående apekatter som deg skyter alt som rører seg fordi dem ikke har noe særlig til sosial liv slik at de tar ut sitt " RAGE " på et stakkars spill og prøver å finne et lite snev av en følelse som kan hinte til at man har oppnådd noe i livet...du må puste med magen å heller prøve og finne noen du kan spille ( SAMMEN ) med istedenfor...

 

Folk skyter onsight i dette spillet, mye av grunnen er nok at det er skjeldent det viser seg smart og stole på folk du ikke kjenner :)

 

Så at noen blir drept før de får tak i våpen så er det bare en måte og sikre seg at den personen ikke finner ett våpen og kommer og skyter deg selv om 5 min :p

løp nordover ? ikke bli hengende i et Spawn area...? hjelpes...

 

Får du vondt i magen? Tja, det overasker meg ikke :p Prøv å være mindre try hard? For en setning, det må jeg si ;) Jeg har blitt drept haugevis av ganger rett etter spawn. Jeg har blitt rævkjørt av bander med biler også. Sutrer jeg? Nei. Forteller jeg hvordan andre skal spille? Nei. Tror du virkelig det bare er jeg som dreper folk i storbyene? I så fall er du kraftig naiv. Har du et problem med at nye spillere blir drept altså? Jeg ANER ikke om de er ny eller ikke når jeg ser de tusler rundt i i f.eks Elektro, Men de lærer jo fort om de blir drept så fort de nærmer seg byene da, Elektro og Cherno er jo kjent som "hotspots". Man må som jeg har sagt så mange ganger før, tilpasse seg omgivelsene. Det er de som tilpasser seg best som overlever, og om folk som deg virkelig ønsker at andre skal spille som du ønsker, og tilpasser deg etter hvordan DU vil at andre skal spille, ja, da forstår jeg godt at du slår på tastaturet og får mageknip.

 

Jeg vet det er store bander som er overgeara som sitter oppi nord-vest flyplass og leker at de eier den, jeg har vært der og sett/hørt mye rare greier, og jeg er en lonewolf. Dette er ikke CoD, så å løpe inn i et område som er fullt av folk som sitter med det beste av det beste i DayZ er bare sløvt. En tulling som løper rundt som en tilbakestående hund og tror alle er mine venner fordi han selv ville vært en "venn" er ikke en rolle jeg velger å ta på meg, gjør du? Hadde jeg følt jeg hadde fått noe utav å drepe sviminger i Elektro (som i de fleste tilfeller er relativt godt geara), så hadde jeg nok spamma dette forumet som en ekte shd-type spiller med både antall kills, og hvor jævla godt det var. Hvis jeg VIL spille sammen med noen, så gjør jeg det. Men det er vel opp til meg å bestemme, er det ikke?

 

Jeg tror forøvrig det er du som bør begynne å puste med magen, kompis... Du får jo vondt i den fordi jeg ikke spiller som DU vil jeg skal spille. Dét er tragisk, det.

 

kaller du deg Olemann, Flatrix? I så fall drepte jeg deg i elektro i går kveld. Du satt å campa oppå brannstasjonen og drepte bambis!?

Lenke til kommentar

mener at de med utstyr og våpen kan stikke nordover..så andre kan få muligheten til å få en skikkelig start på morroa.. isteden for og bli analt voldtatt av en dataspillpsykopat som koser seg glugg ihjel med å drepe forsvarsløse characters...grenser på psykotisk oppførsel ..

 

Du bør være forsiktig med hva du sier nå, Flatrix. Du lar åpenbart følelsene dine overta, og bør kanskje ta deg en pause fra spilling om du ikke tåler at det er fritt for alle å spille som de vil. Hvis du tror noen er psykopat, fordi de ikke tar spillet så blodseriøst som deg, ja, da har du faktisk et problem.

Lenke til kommentar

men alt alvor og klaging til side, jeg er for at man skal skyte hverandre...har ingen ting imot det..men da kan man heller holde seg unna de sørligste byene å helle drive " krig " på nord siden av kartet...ved airfields eller lignende...hvor man faktisk møter på litt motstand isteden for og drepe forsvarsløse mennesker ;) just saying.

 

Ja si det til Benson, var ham jeg skrev det til :)

mener at de med utstyr og våpen kan stikke nordover..så andre kan få muligheten til å få en skikkelig start på morroa.. isteden for og bli analt voldtatt av en dataspillpsykopat som koser seg glugg ihjel med å drepe forsvarsløse characters...grenser på psykotisk oppførsel ..

 

tipper du synnes det er like kjekt og drepe andre som du blir drept selv når du har våpen. Kjøp deg hacks og teleporter deg bak fienden og øks ham ned med øksen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...