Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det bOOn! :) Fikk deg en gang da, på toppen av pipa!

 

Traff jeg i det hele tatt ? eller tom for ammo igjen ? :p

 

Du traff meg slik jeg begynte å blø og fikk sjokk, men ikke verre heldigvis. Hva våpen hadde du?

 

Okey, var ett stykke unna. og lite ammo. Hadde enfield :) Når jeg sprang etter deg ved kysten når du va komt deg ut i båten hadde jeg bare 1 skudd igjen i pistolen :p hehehe..

 

haha Langtongting og b00n, jeg var imellom skuddlinja deres når dere begynte å pepre hverandre, så livet i revy imens jeg løp som faen vekk derfra!

 

hehe, kult. la ikke merke til det :p fillern og! heh

Lenke til kommentar

Jeg la meg ned FØR du så meg. Ropte i direct at jeg er friendly og unarmed! Jævla rasshøl. Hvis målet ditt ved spillet er å skyte bambies, sier det litt om deg. Ikke oss. Finnes mange andre skytespill, men da har jo motparten våpen, så da blir det jo vanskelig?

 

PS: Hatt en skikkelig drittdag i dayz. Alphapikk.

Lenke til kommentar

Jeg la meg ned FØR du så meg. Ropte i direct at jeg er friendly og unarmed! Jævla rasshøl. Hvis målet ditt ved spillet er å skyte bambies, sier det litt om deg. Ikke oss. Finnes mange andre skytespill, men da har jo motparten våpen, så da blir det jo vanskelig?

 

PS: Hatt en skikkelig drittdag i dayz. Alphapikk.

 

Hahaha! Dette er litt av grunnen til at DayZ er så herlig! Slike som deg (carebears?) fyrer dere opp så kraftig at det hele bare blir komisk. Jeg sier som deg; Finnes mange andre skytespill, om du ikke tåler konsptet at du starter uten våpen, kan/skal gjøre akkurat som du vil for å overleve, så finn deg et annet spill. Av og til møter du naive sviminger, av og til møter du drittsekker som meg. Jeg har faktisk vært snill et par ganger selv, men det er ytterst sjeldent ;)

 

Jeg kan avsløre at det ikke var jeg som drepte deg der inne i dag, men hadde det vært jeg som hadde møtt deg, så hadde jeg nok gjort det, som jeg har gjort så mange ganger før, uansett om jeg har "skjønt spillet" eller ei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...