Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vellykket kveld. Fikk gearet opp broen min og en kompis på turen nordover. Fant også en bil i nærheten av Stary/Vybor blir det vel. Tok oss en kjøretur på NWAF, fant enda litt mer våpen og utstyr. så tok vi kystturen igjennom Cherno og Elektro mens vi fløyta oss igjennom. fun times! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kamerat og jeg møtte på en nordlending mens vi loota i kamenka i går. vi spurte om han skulle være med oss eller løpe å dø alene. tydeligvis ville han være med oss siden han ikke hadde noe serlig gear, og vi løp ut av byen sammen med en haug av zombies etter oss. vi kom til et lite shack der vi tenkte vi skulle drepe de som var etter oss, og ta det som var der etterpå. nordlendingen skjønte tydeligvis ikke hvem som hadde våpen eller ei, så han gikk rett bort å plukket opp sakene som lå der. vi skjønte fort at hvis han fant en pistol så var vi ille ute, så dermed jogget jeg bort og ga han et par hakk i hue med øksa mens han stod og snoket. han ble redd, ropte hæstkuk og løp blødende bortover åkeren. han døde på den åkeren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som er i nord ved Vybor som kan gi meg morfin? Løp rett nord som nyspawn og skulle geare opp på veien, men det var lite morfin å finne :p Setter jeg stor pris på. Ta kontakt på PM for lokasjon!! :)

 

Glem det. Fant et helicrash når jeg tittet fra toppen av kontorbygget. Hadde morfin, M14 Aim og M107 :D

Endret av Hyd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som er i nord ved Vybor som kan gi meg morfin? Løp rett nord som nyspawn og skulle geare opp på veien, men det var lite morfin å finne :p Setter jeg stor pris på. Ta kontakt på PM for lokasjon!! :)

 

Glem det. Fant et helicrash når jeg tittet fra toppen av kontorbygget. Hadde morfin, M14 Aim og M107 :D

 

Var det deg jeg drepte i barracks? :p

Lenke til kommentar

Noen som er i nord ved Vybor som kan gi meg morfin? Løp rett nord som nyspawn og skulle geare opp på veien, men det var lite morfin å finne :p Setter jeg stor pris på. Ta kontakt på PM for lokasjon!! :)

 

Glem det. Fant et helicrash når jeg tittet fra toppen av kontorbygget. Hadde morfin, M14 Aim og M107 :D

 

Var det deg jeg drepte i barracks? :p

 

Du døde jo ganske greit selv, i hangaren? ;)

Lenke til kommentar

Har dere liksom låst ned Krashnostav eller?

Skulle til butikken og kom over 2 tullinger som sto å skøyt ved en UAZ, drepte begge uten at de løsna så mye som et skudd, også ble jeg forfulgt og drept lenger sør av enda fler?

 

Chernarus Jæger Kommando drepte deg pga. mordene dine tidligere - din bandit. Hvem du drepte aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...