Gyr0 Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 En som sprang i en låve og logget ut med meg og iste. Ikke langt fra fyrtårnet mellom elektro og cherno. Samt en som logget ut da vi drepte han, så vi ikke fikk lootet. Fikk en god del kills idag da. Drepte også 2 stk i elektro som har åpenbart dupet items, da begge to hadde identiske items.. både i inventorie og backpack. Hvem var dette ? Lenke til kommentar
ivr Skrevet 16. september 2012 Rapporter Del Skrevet 16. september 2012 Hva heter teamspeak-serveren folka her er på? jeg finner ikke den gamle ikke lenger Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Er noe seriøst feil med serveren. Blir kicket HELE tiden! Gjelder ikke bare meg. Vært helt kaos. Signature check time out. Har prøvd annen beta av Arma. Og overskrevet battleye. Ingenting funker. Dette gjelder bare denne serveren for meg. Lenke til kommentar
Correctomundo Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Har ikke noe problemer med serveren. eneste er vel at det henger seg opp av og til (men det kan være PC-en min som gjør det) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Er noe seriøst feil med serveren. Blir kicket HELE tiden! Gjelder ikke bare meg. Vært helt kaos. Signature check time out. Har prøvd annen beta av Arma. Og overskrevet battleye. Ingenting funker. Dette gjelder bare denne serveren for meg. En kompis jeg spiller sammen med blir også kicket av samma grunn ganske ofte. Skjedd med meg to ganger rett etterhverandre, men så sluttet det plutselig. Litt kjedelig da det skjedde akkurat i en skuddveksling. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Er noe seriøst feil med serveren. Blir kicket HELE tiden! Gjelder ikke bare meg. Vært helt kaos. Signature check time out. Har prøvd annen beta av Arma. Og overskrevet battleye. Ingenting funker. Dette gjelder bare denne serveren for meg. Samme her, jeg blir også kicket ganske ofte. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Flatrix og gjengen, jeg låner bare bilen deres litt, så ikke klikk helt i vinkel, fårn tilbake/kanskje med litt mer stuff Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 (endret) fant faktisk MIN bil som ble stjelt oppe i skauen ved dere, så mehahe... Endret 17. september 2012 av Monobryn94 Lenke til kommentar
JohannesMK Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Monobryn, dere som cruiser rundt i heli? Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hvor har det blitt av KRISS...ARTHUR...OSTESAKS..THEOST.. srsly boiz. Monobryn, dere som cruiser rundt i heli? Nope! kjøre blå van je Hvor har det blitt av KRISS...ARTHUR...OSTESAKS..THEOST.. srsly boiz. Monobryn, dere som cruiser rundt i heli? Nope! kjøre blå van je Er nokk Viperkiller og de gutta der Lenke til kommentar
thyes Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Til han karen som kom cruisende med en pickup på kaia i Cherno i går: UNNSKYLD. Det var skikkelig råttent å skyte deg der. Eneste forsvaret mitt er at jeg har blitt knerta så mange ganger av players nå, at jeg ikke stoler på noen andre enn de jeg sitter på Skype med. Jeg er ikke carebear eller noe, men det finnes da en grense Mye loot var det i den bilen også.. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Flippa Atv'n min i Zelenogorsk, no getting back from that! så altså det ligger en flippa atv i Zeleno hvis noen er keen lizzomdizzom Lenke til kommentar
JohannesMK Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 lett å få den på hjula igjen da Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Fikk ikke setti meg på den, tro meg jeg prøvde, hoppa av i vill panikk Atv'n "Taka", trengs nok en bil for å flippe den, og jeg er evig langt unna bilene mine så melk. but feel free to flip it for me Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. september 2012 Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 noen som har sett meg på servere? norsk2277 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2012 Hva heter teamspeak-serveren folka her er på? jeg finner ikke den gamle ikke lenger ts.ourdayz.net 1 Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Dverg du dverg -loota deg ikke forresten Endret 18. september 2012 av Monobryn94 Lenke til kommentar
DverG94 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 Dverg du dverg -loota deg ikke forresten AWWWW :C Hadde det så jævli koselig atm, rusla rundt i skaugen og nøyd lyden av alle de forbanna teammates'a mine som stuker rundt og dauer og blør overalt. Så kommer dere da ... Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 18. september 2012 Rapporter Del Skrevet 18. september 2012 ikke noe dere her alle mine DayZ "venner" har forlatt meg! er helt solo yo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg