Hunterz Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, filma ja. Er han "ræppern" vett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Viktig melding - les dette, og redd utstyret ditt. Meldingen gjelder siste patch sin overdrevne spawning av kjøretøy. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Balle det var mye action i elektro idag! Jeg og en kompis havna i skuddvekslinger 2-3 ganger, vi fikk drept en av de som skjøt etter oss, men ble drept selv til slutt hver gang. Jeg var nyspawna og hadde bare en G17 med ett magasin, og da kommer det en bil kjørende forbi meg og stopper rett foran meg på kaia i elektro. Jeg beiner mot bilen for å prøve å kapre den, og da hopper føreren ut. I vill panikk begynner jeg å skyte mot han, og han returnerer salvene med en fullautomat rifle. Dårlige odds der gitt - traff han et par ganger, sprang rundt bilen og skjøt passasjeren som fortsatt satt i bilen, men tror ikke jeg drepte han. Prøvde febrilsk å sette meg inn i bilen for å kjøre av gårde, men ble drept til slutt av føreren Adrenalinet pumpa, for å si det mildt! Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Viktig melding - les dette, og redd utstyret ditt. Meldingen gjelder siste patch sin overdrevne spawning av kjøretøy. når vil dette skje? vi har ikke telt enda Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Fikk prøvd meg litt på denne serveren idag og vil si jeg er fornøyd med det jeg endte opp med. Men en ting jeg er lei av nå er brus og piler, jeg er sikker jeg så flere av de enn tomme bokser/flasker Og jeg så endelig mitt første helikopter i Dayz , og fant en stakkars død spiller i kirka. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Gøyyyy Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Driver å logger ut altså, jaja Lenke til kommentar
bamseftw Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 (endret) Jeg er stucka helt i Kamenka, sitter og ber langs kysten, og kan ikke bevege meg.. Ingame nicket mitt er Siggi.. Er det en admin som kan reeste eller slette meg eller noe? Eller kanskje noen melder seg frivilig til å drepe meg? Hadde satt stor pris på det! EDIT: Fikk noen til å drepe meg! Endret 9. september 2012 av bamseftw Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, en av oss drepte deg akkurat vel Lenke til kommentar
bamseftw Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, en av oss drepte deg akkurat vel naah..dessverre, var en kompis Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Var noen griser som dreiv med en buss utenfor cherno. De ble vel rimelig slakta Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Viktig melding - les dette, og redd utstyret ditt. Meldingen gjelder siste patch sin overdrevne spawning av kjøretøy. når vil dette skje? vi har ikke telt enda ditto Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Viktig melding - les dette, og redd utstyret ditt. Meldingen gjelder siste patch sin overdrevne spawning av kjøretøy. når vil dette skje? vi har ikke telt enda ditto Falsk alarm, sjekk den oppdaterte posten. Lenke til kommentar
shd Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Noen som fant ett telt med tjaa 4 FN FAL (2 med NV), m249 og m107? eller despawn bug elns? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Er jo bare bra med masse kjøretøy da. Folk horder jo med en eneste gang, så vi som ikke har store grupper får sjeldent tak i kjøretøy. Jeg og kompisen min har ikke funnet en jævla bil på hverken Ourdayz1 eller 2 (Har ikke spillt på disse serverene, de siste ukene da) Endret 10. september 2012 av Papirkurven Lenke til kommentar
StreMagnusLok Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Er jo bare bra med masse kjøretøy da. Folk horder jo med en eneste gang, så vi som ikke har store grupper får sjeldent tak i kjøretøy. Jeg og kompisen min har ikke funnet en jævla bil på hverken Ourdayz1 eller 2 (Har ikke spillt på disse serverene, de siste ukene da) Vi prøver å holde oss til 1-2 biler om gangen. Finner biler hele tiden, men ender ofte opp med å la dem stå til noen andre. Så det er bare å luske rundt og sjekke! Plutselig finner du en bil. Og når du først har en bil, finner du lett flere... Eller: Legg deg i bakhold et sted ved veien, og vent. Lenke til kommentar
Mangochutney Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Noen som savner ett helikopter? Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Noen som savner ett helikopter? Er du i lufta? Klar for dogfight? <3 Lenke til kommentar
Makarowmachine Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Kem i helvete som er i electro no, han cheater, brykte 3 mags på han med makarow men han døde ikkje. å då mener eg 3 mags og, om det ikkje var 4... Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Kem i helvete som er i electro no, han cheater, brykte 3 mags på han med makarow men han døde ikkje. å då mener eg 3 mags og, om det ikkje var 4... Visst det ikke var Hs så er det ikke uvanlig og bruke 3 mags med den gunneren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg