Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ska bruke arabisk som tredje språket på vgs men hvordan er prøven?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, gjorde ingenting for den.

WOW, og du fikk 5 :hmm: Dette høres bra ut for meg :wee:

siste spørsmål- tror jeg:

Jeg fikk et brev til den muntlige eksamen der det stod info om eksamenen og hvor den skal være osv.

trenger jeg den for å komme inni eksamen eller ikke?

Endret av Abdulaziz
Lenke til kommentar

Leseliste er på en måte alle bøker/tekster (+en film) som jeg skulle lese/se til eksamen(på arabisk da). (Man sender leselista 15 dager før eksamen ).

og der gjorde jeg noe dumt. har glemt å levere leselista. I den hefte som jeg fikk står det at "dersom leselista ikkje er levert, kan eksaminator eksaminere kandidaten etter eksamenskontoret sitt forslag til leselista"

Jeg er litt usikker. Er dette en krise eller? Hva skal jeg gjøre? skal jeg ta bøkene med meg til eksamenen eller hva skal jeg gjøre?

eksamenen er i morgen for å si det sånn, så jeg trenger et raskt svar.

Endret av Abdulaziz
Lenke til kommentar

Da jeg leverte leselista mi til eksamenansvarlig på skolen, ble den aldri sendt til eksaminatoren, så da sensuren eksaminerte meg var jeg så heldig at jeg presenterte det som jeg var sikker på, og eksamen ble ikke avlyst for å si det sånn. jeg tror ikke at de er så streng med det der, jeg tror også at hvis det var et problem så ville de ha sagt ifra på forhånd. Lykke til! Ikke glem å svar i morgen!

Lenke til kommentar

Da jeg leverte leselista mi til eksamenansvarlig på skolen, ble den aldri sendt til eksaminatoren, så da sensuren eksaminerte meg var jeg så heldig at jeg presenterte det som jeg var sikker på, og eksamen ble ikke avlyst for å si det sånn. jeg tror ikke at de er så streng med det der, jeg tror også at hvis det var et problem så ville de ha sagt ifra på forhånd. Lykke til! Ikke glem å svar i morgen!

men vent et øyrblikke

hva syns du jeg bør gjøre ta bøkene med meg?

og ka menes med at"dersom leselista ikkje er levert, kan eksaminator eksaminere kandidaten etter eksamenskontoret sitt forslag til leselista"? kan du prøve å forklare? jeg skjønner ikke helt....

Endret av Abdulaziz
Lenke til kommentar

Ta med deg alt du har på rommet ditt som kan relateres til eksamen (bøker, brev, alt). "dersom leselista ikkje er levert, kan eksaminator eksaminere kandidaten etter eksamenskontoret sitt forslag til leselista" betyr at hvis du ikke har levert leselista så sender eksamenskontoret en forslag til leselista til eksaminatoren, men det varierer noen ganger velger sensuren selv tema osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...