Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er snodig at de ikke skriver Great Britain and Northern Ireland.

Ehhh, what?

Det er jo med utøvere fra Nord-Irland også. Storbritannia og Nord-Irland bør jo brukes, da det er det landet heter. Ev. United Kingdom da.

Endret av ^fmj
Skrevet

Gratulere med sykkel bronsen.

Men skal ærlig innrømme at det eneste jeg har sett på skikkelig på i Ol ( en hel kamp) er det norske sandvolleyball laget. Kjenner broren til han ene der, så tenkte jeg måtte få med meg dette her.

Skrevet (endret)

Hørte en eller annen spiller klaget på forsvaret, trur de burde lære seg selv kritikk. Ikke bare skylde på alt annet.

Endret av thypthon^
Skrevet

Noen som vet når nordmenna skal spille beachvolley i dag?

Skrevet

Sitt eget forsvar? Det er jo i så fall selvkritikk.

Trur det var keepern som klaga på de andre, ikke ho. Men jeg kan ta feil, leser på bare overskriftene. :p

Men, heia Norge. :thumbup:

Skrevet

Stemmer det, keepern klaga på forsvaret :p

Men tap i går er ikke så farlig, tapte vell første kampen i VM i fjor også, vant hele skiten til slutt! :)

Skrevet

Stemmer det, keepern klaga på forsvaret :p

Men tap i går er ikke så farlig, tapte vell første kampen i VM i fjor også, vant hele skiten til slutt! :)

That's waht we always do, får vel følge litt med. Er jo bare gå til VG. Vips, der vant vi. ;)

But, synes det er rart at de ikke har fylt alle plassene på OL, når det er utsolgt. Skjønner britene litt når det kommer til antall penger det er lagt i dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...