Gå til innhold

Dotten trapper ned, TSP trapper opp


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Etter 5-6 år som innholdsansvarlig trapper jeg nå ned og overlater ansvaret, kappen og moppen til TSP.

 

Bakgrunnen er at jeg vil prioritere arbeid med Prisguide, mitt eget prosjekt Serienytt.no, de to fotballagene jeg trener og en pågående Master ved Universitetet i Bergen (Som alle sikkert skjønner, er alt dette et skalkeskjul for at jeg får mer tid til det eneste jeg driver på med: Wordfeud).

 

Det sier seg selv at det da blir litt vel vanskelig å finne tid som kreves for å lede det videre arbeidet med forumet. TSP har de siste månedene fungert i min stilling, siden jeg har vært i permisjon (grunnet studier, aka wordfeud). Nå overtar han dermed på fast basis - så forumet er i gode hender.

 

Jeg blir selvfølgelig fortsatt å finne på forumet, i min evige jakt på å ta igjen firlingene som går under navnet Simen1 i antall innlegg. Jeg vil også fortsette i forumteamet, men i en mer tilbaketrukken rolle.

 

Personlig er jeg veldig glad for at en ekte forumsjel som TSP, som nærmest er født og oppvokst her (hvem av dere som unnfanget han kan kanskje være et fint mysterium for fremtidig påskekrim), nå kan bruke enda mer tid på dere alle. Han brenner virkelig for dette forumet og jeg håper dere tar godt vare på han!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orker snart ikke mer, er lei av å tape mot Akams Are.

 

Pfft! Så ofte som du knuste (knøs?) meg tidligere så skylder du meg ennå noen tap.

 

Sad to se you go, men så lenge jeg fremdeles får plage deg med prisguide-ting og obskure Wordfeud-ord med mange poeng skal jeg overleve tapet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Takk for stundene, Dotten! Håper du etterhvert får en smule kvalitetstid til overs for å dra i gang noe kreativt, ala "påskekrim", eller del to av "hvitost-gulostdebattten" ol.

 

Velkommen til TSP - du har fått voksne kalosjer å fylle ... lykke til!

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...