Gå til innhold

Rome 2 Total War Infotråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Ikke helt sant da cæsar hadde rundt 25 legioner og senatet vesentlig flere(10-15 flere) og dette var ikke en av de store borgerkrigene. Men er riktig at en side hadde aldri mer enn 50 legioner.(derfor jeg skrev med unntak av borgerkrigene)

Jeg skjønner ikle hvor du får disse tallene dine fra. Det mest jeg kan se caesar hadde var 12 under slager om alesia

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikle hvor du får disse tallene dine fra. Det mest jeg kan se caesar hadde var 12 under slager om alesia

 

Uansett om Roma hadde 50, 100 eller 200 legioner så hjelper det ikke da vi svidt kommet til å se 1 legion i et slag i Rome 2.

 

Fant denne oversikten ifra 125 fvt, 30 legioner. Dette var 25 år før Julius Cæsar engang var påtenkt.

 

Roman_Empire_125.png

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

125 AD? Vet du når Cæsar levde? Han døde i 44 f.kr.

 

Jeg er enig i at én legion i et slag er litt lite hvis spillet skal være 100% historisk korrekt (noe som heldigvis er umulig), men du må lese litt mer historie før du uttaler deg om hva som er korrekt og ikke. :)

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

125 AD? Vet du når Cæsar levde? Han døde i 44 f.kr.

 

Ahhh, 125 AD er = e.kr?

 

Kan jo stemme det fordi Roma var ikke så store som kartet viser før Julius Cæsar kom til makten. My bad.

 

Jeg er enig i at én legion i et slag er litt lite hvis spillet skal være 100% historisk korrekt (noe som heldigvis er umulig), men du må lese litt mer historie før du uttaler deg om hva som er korrekt og ikke. :)

 

Vel, problemet med TW serien at de har stått fast på ca 6000 mann pr side pr kamp ganske så lenge nå. Kun med mods på Empire og Shogun 2 har tallene vært større.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Mulig pga at spillet ble nettopp (2 uker siden) oppdatert uten at moden ble oppdatert tilsvarende.

 

EDIT: http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?1746-DarthMod-Shogun-II

 

Ser ikke ut som at andre har samme problem som du har, anbefaler å slette alt og så laste ned shogun 2 på nytt og installere DMS på en helt originalt spill.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Mulig pga at spillet ble nettopp (2 uker siden) oppdatert uten at moden ble oppdatert tilsvarende.

 

EDIT: http://www.twcenter....thMod-Shogun-II

 

Ser ikke ut som at andre har samme problem som du har, anbefaler å slette alt og så laste ned shogun 2 på nytt og installere DMS på en helt originalt spill.

 

Har Steam-versjonen, så når jeg laster det ned på nytt, får jeg jo siste versjon, og er vel tilbake til utgangspunktet...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...