Gå til innhold

Hvor er den beste og billigste plassen å handle WD 120GB HD?

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du den linken som er oppe på meny linja til Hardware.no?

1,2,3,4,5

5. fra høyre

1,2,3

eller 3. fra høyre

"PRISGUIDE"

Linken ligger ferdig til harddisk seksjonen i denne tråden.

Klikk, velg, kjøp.[/url]

Skrevet
I følge Prisguiden er det Mpx som er billigst og har den på lager...
Ok, men er mpx en bra plass å bestille fra? tenker på, bra leveranse tid, at man får riktig vare osv?
Skrevet

Jeg har handlet derfra en gang bare. Ingenting å klage på da ihvertfall. Men som du forstår kan nok ikke jeg gi noe godt svar bare ut fra denne erfaringen. Har ikke hørt mye negativt om dem ihvertfall.

Skrevet

Ok da bestiller jeg :D er litt optatt av god leveranse tid og at man får riktig var fordi jeg skal snart på Warpzone 12! vil ikke få feil ting sendt eller at det tar altfor lang tid før jeg får den osv.

Takk for hjelpen alle sammen :)

btw. hvor ligger mpx i Norge?

Skrevet
Ok da bestiller jeg :D er litt optatt av god leveranse tid og at man får riktig var fordi jeg skal snart på Warpzone 12! vil ikke få feil ting sendt eller at det tar altfor lang tid før jeg får den osv.

Takk for hjelpen alle sammen :)

btw. hvor ligger mpx i Norge?

Nabon til komplett i Sandefjord.... :yes:

Skrevet

Ååå! kjempe!:D da forventer jeg at pakken er her innen 4 dager slik som det er fra komplett :)
Skrevet

Ååå! kjempe!:D da forventer jeg at pakken er her innen 4 dager slik som det er fra komplett :)

Min erfaring med MPX er at Lagerstatus i Webshopen demmes er omtrent science fiction. Så hold øye med bestillingen din, om de ikke har gjort noe med den i løpet av en dag, så ring dem og forviss deg om at varene er på vei.

Den harddisken var forøvrig forrige ukes tilbud hos komplett til 950.- om jeg ikke husker helt feil. Ikke at det hjelper så mye.

Skrevet

Min erfaring med MPX er at Lagerstatus i Webshopen demmes er omtrent science fiction. Så hold øye med bestillingen din, om de ikke har gjort noe med den i løpet av en dag, så ring dem og forviss deg om at varene er på vei.

Den harddisken var forøvrig forrige ukes tilbud hos komplett til 950.- om jeg ikke husker helt feil. Ikke at det hjelper så mye.

Ja jeg vet at den var på tilbud hos komplett.no sist uke...hadde ikke penger dah, noe som er typisk :grumpy:
Skrevet
Hvorfor 120 hvis du får 180 til 1349 på multicom ...

Og hvor ser du dette tilbudet. Eneste jeg fant var en Hitachi til 1399,- noe som absolutt ikke er aktuelt.

Skrevet
Hvorfor 120 hvis du får 180 til 1349 på multicom ...
Finner ingen hd som er 180GB til 1349...uansett kjøper jeg bare Western Digital, IKKE noe annet! :D
Skrevet
har handlet litt på MPX. jeg er STOR FORNØYD med dem. lav pris, rask leveranse, aldri noen problemer med dem heller.

har heller aldri hørt noe negativt om dem.

:yes::yes: Enig :yes::yes:

Skrevet

Vel bestillte harddisken på søndag som var(Western Digital 120GB 8MB cache). Den annkom Sandnes i dag tirsdag kl. 14.10 :D må si meg meget fornøyd med leveransen! Big up for MPX :woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...