Gå til innhold

Sniktitt: Google Nexus 7 fra Acer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amobil: Kommer denne til Norge?Kan dere finne det ut:P?
Foreløpig har Google sagt at brettet ikke skal lanseres utenfor USA enda.Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og er man desperat så er det sikkert mulig å kjøpe over eBay.
Det er jo lansert i Canada, og UK da... http://liliputing.com/2012/06/google-nexus-7-tablet-now-available-199.html

 

Jepp, men det er ingen grunn til å lansere den her når vi ikke får tilgang til hverken film, tv serier, magasiner, musikk eller bøker. Uten dette så blir Nexus 7 kun en billig og normal tablet som ikke skiller seg ut.

Lenke til kommentar
Amobil: Kommer denne til Norge?Kan dere finne det ut:P?
Foreløpig har Google sagt at brettet ikke skal lanseres utenfor USA enda.Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og er man desperat så er det sikkert mulig å kjøpe over eBay.
Det er jo lansert i Canada, og UK da... http://liliputing.co...ilable-199.html

 

Jepp, men det er ingen grunn til å lansere den her når vi ikke får tilgang til hverken film, tv serier, magasiner, musikk eller bøker. Uten dette så blir Nexus 7 kun en billig og normal tablet som ikke skiller seg ut.

 

 

Hardware messig så er den absolutt verdt å kjøpe. Med litt støtte fra XDA forum, så skal du se at den også blir veldig nyttig:)

Lenke til kommentar
Amobil: Kommer denne til Norge?Kan dere finne det ut:P?
Foreløpig har Google sagt at brettet ikke skal lanseres utenfor USA enda.Det er bare å smøre seg med tålmodighet, og er man desperat så er det sikkert mulig å kjøpe over eBay.
Det er jo lansert i Canada, og UK da... http://liliputing.co...ilable-199.html

 

Jepp, men det er ingen grunn til å lansere den her når vi ikke får tilgang til hverken film, tv serier, magasiner, musikk eller bøker. Uten dette så blir Nexus 7 kun en billig og normal tablet som ikke skiller seg ut.

 

Med unntak av at det er en svært kapabel 7-tommer til en veldig god pris? Synes ihvertfall den skiller seg ut.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst på en 7-tommer lenge. Film og tv-serier er mest sannsynlig det minst interessante for min del. Denne er spennende fordi den er til en god pris, riktig størrelse for meg, og det er Android på den med alle muligheter det gir for å tilpasse til mitt bruk.

 

I want it now.

Lenke til kommentar

Har lyst på, men tror jeg hadde foretrukket 10" og uten film og tv-serier i Norge er mye av vitsen borte.

Jeg bruker 10" tablet til å se film på soverommet. Har Plex på PC med mediafiler og ser med Plexklient på tablet. Man kan også se NRK direkte eller arkiv via Plex. Selv om det ikke finnes så mange tjenester ennå, så kommer de nok når bransjen ser nok $$$ og konkurranse. Altibox og flere andre kommer jo med TV på nettbrett også.

Lenke til kommentar

For folk som er ikke er int i brettet kunnet at filmtjenester og sånn ikke er tilgjengelig i Norge. Så er det en enkel løsning på det. Kommer garantert root tilgang på dette brettet. Da er det bare og laste ned market enabler. Velge Usa som land. Og vips, så har du full tilgang til filmtjenester og alt :)

Lenke til kommentar

Spennende brett, selv er jeg godt fornøyd med min Kidle Fire (Android 4.0). 7 tommer er ypperlig størrelse til mitt bruk, det er som å ha med seg en tynn bok, passer fint å holde i hånda. 10" blir for meg noe man helst setter på en bordflate, da det ikke er like hendig for en hånd over tid. Det er nok en grunn til at Apple også lanserer 7 tommer, fordi det er et stort marked der.

 

Filmtjenester o.l. har jeg ikke brydd meg om hittil. Her går det mest på nettsurfing, spill, epost og youtube.

Lenke til kommentar

Spennende brett, selv er jeg godt fornøyd med min Kidle Fire (Android 4.0).

Den største forskjellen på din Kindle Fire og denne er at Nexus 7 faktisk er en ekte Android-enhet.

 

Kindle Fire kjører en modifisert Android 2.3, og har kun muligheter til å bruke Amazon sine tjenester. Nexus 7 kjører stock Android 4.1

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Spennende brett, selv er jeg godt fornøyd med min Kidle Fire (Android 4.0).

Den største forskjellen på din Kindle Fire og denne er at Nexus 7 faktisk er en ekte Android-enhet.

 

Kindle Fire kjører en modifisert Android 2.3, og har kun muligheter til å bruke Amazon sine tjenester. Nexus 7 kjører stock Android 4.1

Jeg la selvsagt inn en stabil custom 4.0.3 rom med en gang, den originale romen er jo tilnærmet verdiløs utenfor USA.

Lenke til kommentar

Spennende brett, selv er jeg godt fornøyd med min Kidle Fire (Android 4.0).

Den største forskjellen på din Kindle Fire og denne er at Nexus 7 faktisk er en ekte Android-enhet.

 

Kindle Fire kjører en modifisert Android 2.3, og har kun muligheter til å bruke Amazon sine tjenester. Nexus 7 kjører stock Android 4.1

Jeg la selvsagt inn en stabil custom 4.0.3 rom med en gang, den originale romen er jo tilnærmet verdiløs utenfor USA.

Jepp, det er en grunn til at Amazon ikke markedsfører eller selger Kindle Fire i Norge...

Som du sier så får det alltids an å hacke/jailbreake.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...