Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leveringsbekreftelse i går, så snart et døgn med "A UPS shipping label has been created. Once the shipment arrives at our facility, the tracking status--including the scheduled delivery date--will be updated." her også.

 

Får smøre meg med tålmodighet, ingen hast dette uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Heldige deg. ? Jeg slår meg til ro med innstillingen: Den kommer når den kommer.

 

Og kom gjerne med noen førsteinntrykk når du/dere har den på plass

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Noen som oppgraderer fra 2 til 3 her?

Ja! Gleder meg til større skjerm!

Hvordan er din gamle og nye maskin sammenlignet på specs?

Like, i5 128GB. Hva tenker du på?

Tenker at denne kan være en grei erstatning til en iPad mini retina, men usikker på om jeg skal gå for 2 eller 3. Derfor artig å se hva folk er fornøyd med av specs. Tenkte ironisk nok på den modellen med de specs du bytter fra :p

Lenke til kommentar

 

Location Date Local Time Activity

Koeln, Germany 28.08.2014 22:30 Arrival Scan

Eindhoven, Netherlands 28.08.2014 19:45 Departure Scan

28.08.2014 17:23 Origin Scan

28.08.2014 6:20 Your package is being held for payment of duty and tax. / Your package was released by the clearing agency.

Oslo, Norway 28.08.2014 1:40 Your package is being held for payment of duty and tax.

Netherlands 27.08.2014 9:02 Order Processed: Ready for UPS

De sendte den til Tyskland!!!!! Why!!!

Lenke til kommentar

Var på Elkjøp å kjøpte en i5 128GB Surface Pro 3 i går. Jeg kommer hjem, stolt som en hane og pakker den ut, slår den på og logger inn med kontoen min. Så forsøker jeg å spille av lyd....og høyre høyttaler gir ikke noe lyd og venstre gir knapt nok lyd med masse skurring og skraping.

I og med at Microsoft Norge supporten stengte en halvtime før jeg fant ut at det var noe rart, så tar jeg kontakt med Microsoft USA supporten. Etter 2 timer med feilsøking, oppdatering, 5 restarter og avinstallering av lyddrivere osv, så er konklusjonen fra support at det er en produksjonsfeil og at jeg må levere den tilbake.

 

Jeg tar uansett en telefon til Microsoft Norge nå, og gir de også kvitteringsnummeret fra supporten i USA som sier at vi har forsøkt alt som overhodet er mulig for å ordne den.

Pussig nok får jeg også den lyden i headsettet og når jeg tilkobler den til anlegget.

Det jeg frykter MEST er at når jeg trapper opp på Elkjøp om noen timer så blir den registrert, sendt inn og jeg må vente i flere uker på at den A: blir reparert eller B: jeg får en ny. Og det når feilen er rett ut av esken. Herlig.

 

Rent bortsett fra høyttaler og lydproblemer er den HELT GENIAL! Makan til maskin...lett, sexy, nyyyydelig skjerm og generelt bare flott og bruke :)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

På tide med noen erfaringer?

 

Dumt man ikke kan velge engelsk språk i Windows ved installasjon. (antar man kan fikse det i ettertid uten at jeg har gravd i dette)

Tastaturet føles litt "reiseaktig" når man vipper det opp og man skriver på det. Det flexer litt. Men vinkelen er bedre å skrive på, samt at hele Surfacen tar mindre plass på bordet.

Vippefoten er genial. Jeg finner alltid en vinkel jeg kan bruke!

Skjermen er deilig størrelse på til "laptop bruk". Den skjermstørrelsen kan jeg leve med i en laptop. (SP1/2 var litt liten).

Har kjørt Blu-Ray film fra USB montert BD-spiller. Det gikk som en drøm på batterikraft og USB porten gir nok strøm for å drive spilleren. Ikke dumt på jobbreiser!

Jeg kjøpte en i5/128GB modell og den er virkelig snappy og fin. All GUI glir silkeglatt.

4GB ram virker nok for mitt bruk. Brukte den i går kveld slik jeg ville pleid å bruke den og lå på ca 3GB.

Har testet noe bildebehandling og det fungerer smuud (noe det også gjorde på SP1).

Type Cover 3 er MYE bedre å skrive på enn Touch Coveret jeg hadde på SP1. Der skrev jeg mye feil, selv om jeg satte pris på tykkelsen. Men ser nå at en mm eller to ekstra er værdt det når man skal skrive noe.

Litt uvandt pekeplate. Virker smart, men jeg har ikke 100% kontroll der enda. Må ta i litt mer enn jeg er vandt til for å trykke.

Tømte batteriet på en kveld... med mye installasjoner og surfing.

Hadde vel 97GB ledig da den bootet første gang. Etter all patching og innstallering av alle programmer JEG trenger har jeg ca 76GB ledig.

Den er lett og tynn. Får ikke helt "Apple produkt kvalitetsfølelsen" på den. Håper den er litt mer solid enn førsteinntrykket.

 

Tja, det var vel noen erfaringer så langt. Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar

 

Det jeg frykter MEST er at når jeg trapper opp på Elkjøp om noen timer så blir den registrert, sendt inn og jeg må vente i flere uker på at den A: blir reparert eller B: jeg får en ny. Og det når feilen er rett ut av esken. Herlig.

 

Elkjøp har da 30 dagers åpent kjøp, så det burde da være mulig å få pengene tilbake om ikke du vil ha varen. Og så kjøpe en ny? :)

 

Men antar de er smidigere med DOA og bare gir deg en ny enhet. Fordelen med å kjøpe varer lokalt.

Lenke til kommentar

Lykke til, håper du får en ny på flekken. Vil anta du får det. Nytt produkt og kjøpt dagen før, osv. De bør ha en litt mer lax garantipolicy fra MS i starten.

 

Jeg håper jo Microsoft Norge kan gi meg noe dokumentasjon jeg kan medbringe til Elkjøp, men usikker på den.

 

Ellers har vel Elkjøp 30 dagers åpent kjøp, så jeg kan i realiteten levere den inn, få pengene tilbake også kjøpe en ny sekundet etterpå. Men i og med at produktet har en vesentlig feil så er det heller ikke komplett om jeg leverer det inn på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...