Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og akkurat DER kom leveringsbekreftelsen. :) Håper dere andre også har fått/får den straks.

 

Ikke bare jeg som følger konstant med på e-posten. ;)

 

"Det ser ut til at sporingsnummeret er: XXXX". Merkelig formulering. :p

Standard - FRI FRAKT (7-10 foretningsdager) Håper da inderlig det tar litt kortere tid enn det da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, Elkjøp skapte litt falske forhåpninger når de klokken 00:05 i natt sendte meg epost om at Surface 3 Pro med Intel Core i7, 256 GB + Type Cover (Cyan) skal være sendt.. Vet ikke helt hvordan lagrene til Elkjøp opererer, men mye mulig det er likt Komplett sitt som er automatisert av robotter så veldig mye pakning og "legges klar til sending" foregår på kveld- og nattestid.

 

Regnet naturligvis ikke med at pakken faktisk ville bli plukket opp og sendt av Posten Norge før senere på dagen, men selv nå klokken 16:39 så er pakken foreløpig kun forhåndsinnmeldt og ikke mottatt av Posten Norge :hm:

 

Det hender jo at disse systemene til Posten er grisetrege, har utallige ganger sjekket sporing før jeg drar hjem fra jobb klokken 17:30 hvor det står at pakke er på vei til destinasjon. Og i det jeg kommer hjem så står det plutselig 15:48 "ankommet Posten Godssenter Oslo, klar til henting".. Det er ikke alltid de er spesielt flinke med scanning og registrering til enhver tid heller men begynner nå og tro at denne kanskje ikke ble sendt i dag likevel.

 

 

Blir den ikke sendt før i morgen så minker sannsynligheten for at den er her til helgen betraktelig! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

 

 

Og akkurat DER kom leveringsbekreftelsen. :) Håper dere andre også har fått/får den straks.

 

Ikke bare jeg som følger konstant med på e-posten. ;)

 

"Det ser ut til at sporingsnummeret er: XXXX". Merkelig formulering. :p

Standard - FRI FRAKT (7-10 foretningsdager) Håper da inderlig det tar litt kortere tid enn det da!
USP Express, står det her.

Men tipper den ikke blir sendt før i morgen. :/

 

Lenke: http://www.surfaceforums.net/threads/waiting-for-sp3.10387/page-8

 

Ser ut som folk får forskjellige svar fra kundesørvis.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Se her a:

 

Oslo, Norway 08/28/2014 1:41 A.M. Your package is being held for payment of duty and tax.

Netherlands 08/27/2014 9:02 A.M. Order Processed: Ready for UPS

 

Da kommer den kanskje i dag allikevel. ?

Lenke til kommentar

Ser nå at Elkjøp har sendt ut Surface 3 Pro og Type Cover i separate pakker, ser ut til at Surface 3 Pro burde være på plass til i dag mens Type Cover trolig er på plass i morgen om jeg er heldig. Ettersom jeg drar på tur relativt tidlig i morgen så ser det ut til å bli en helg uten Type Cover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Statusen på pakken er:

 

 


28.08.2014 06:21 Pakken holdes igjen i påvente av betaling av toll og skatt. / Pakken er utlevert av klareringsagenten. Oslo, Norway 28.08.2014 01:41 Pakken holdes igjen i påvente av betaling av toll og skatt. Netherlands 27.08.2014 09:02 Ordre behandlet: Klar for UPS

 

Så da stemmer nok ikke:

 

 

Planlagt levering: Torsdag, 28.08.2014, I løpet av arbeidsdagen

 

Snakket med UPS på telefon nå, han sa at pakken ikke hadde blitt overlevert UPS ennå og at den fortsatt befant seg i Nederland. Ingen Surface i dag heller. :/

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Kan virke som Microsoft Store har rotet med noe? Kanskje de har glemt å forhåndsfortolle? Det er jo noe de vanligvis gjør som gjør at behandlingstiden når pakken når Norge går betraktelige raskere. Microsoft Store skal jo normalt ordne med alt dette på forhånd, så det kan jo være at det har vært en glipp og da kan det vel fort være at de ikke har lagt med verdibevis / kvittering heller som gjør at tollvesenet ikke har noen måte å foretatt momsberegning eller fortolling selv heller så de avventer respons fra Microsoft Store.

 

Ting som dette skjer innimellom og det er utrolig surt og bittert, for det gjør fort at ting har 4-7 virkedager istedenfor 1-2..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Det står for så vidt at den er klarert.. Det står også at den skal komme i dag, så hvem vet. Men det var tydeligvis ingen vits å forhåndsbestille i juni, når de ikke klarer å få sendt den før lanseringsdagen.

 

Men at de har rotet med noe, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Det står for så vidt at den er klarert.. Det står også at den skal komme i dag, så hvem vet. Men det var tydeligvis ingen vits å forhåndsbestille i juni, når de ikke klarer å få sendt den før lanseringsdagen.

 

Men at de har rotet med noe, det er helt sikkert.

Du forhåndsbestilte den for å få den samme dag som den kommer i fysisk salg, så risikoen for at det tar en dag eller to ekstra er jo stor. Og det er vel ikke mer creds om du får den i posten kontra å dra på Elkjøp eller Expert, på posten må du jo uansett :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, UPS leverer på døren der jeg bor. Dessuten sparte jeg en tusenlapp med studentrabatten.

 

Andyoid: Sa de noe om når den ville bli sendt i så fall?

Lenke til kommentar

Nei, det virker ikke som de vet noe. Men "ryktet på huset" (som han sa) var utsending 5. september for noen modeller. Det var ikke spesifisert hvilke.

 

Litt viftesus under patching osv, men størrelsen på skjermen er en dramatisk forbedring etter SP1.

Endret av Andyoid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Haha. 5. september??

De begynner å motta den i andre deler av Europa, og så skal de sende den 5. september?

Håpløst.

 

Redigert: Snakket med Microsoft nå. Hun mente den var sendt og passert tollen i Norge. Hun leste jo bare av sporingen. Selv om jeg sa jeg hadde snakket med UPS som sa at de ikke hadde mottatt pakken ennå.

Ja, ja. Kommer den ikke i morgen, tar jeg turen til Elkjøp.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...