Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

De ligger noen timer foran oss, men de sendes kanskje fra samme sted, altså Nederland?

Holder et godt øye med e-posten.

Og pengene er trukket fra kontoen.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Leser på Surfaceforums at en har fått beskjed om at Microsoft har startet sendinga og at den skal være hos dem som har forhåndsbestilt 28. august.

Sendes den i morgen, er den nok fremme på torsdag.

 

Klarer DHL Kina - Norge på to dager, klarer UPS Nederland - Norge på én dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hentet fra Surfaceforums

 

Yeah, they charged on Monday and they said they charge on shipping, so I'm sure they are in transit.

 

I called Microsoft again today because of no tracking number. The guy was nice and he said they should all be in transit but UPS can be late with issuing tracking numbers.

 

He said I will probably get my SP3 before I get a tracking number.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er dårlig at man ikke får noe skikkelig informasjon og at alle andre butikker ser ut til å få dem før de som har forhåndsbestilt.

28 er i morra, så man kan da umulig vite om de dukker opp i morra eller ikke! I verste fall får man den dagen etter, det kan da umulig være verdens undergang.

Lenke til kommentar

Jo! ;)

Hadde jeg visst at jeg fikk den så hadde det vært ok. Problemet er at jeg reiser bort mandags morgen, og jeg skulle gjerne hatt den med meg. Litt info hadde vært ok. Har klart meg i noen år uten, men syntes uansett det er litt kjipt at den er lettere tilgjengelig for de som IKKE forhåndsbestilte rett etter lansering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Og akkurat DER kom leveringsbekreftelsen. :) Håper dere andre også har fått/får den straks.

 

Ikke bare jeg som følger konstant med på e-posten. ;)

 

"Det ser ut til at sporingsnummeret er: XXXX". Merkelig formulering. :p

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...