Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prisene var høy men ikke sammenlign slikt... blir for dumt :tease:

 

Blir det samme som å sammenligne en Lada klar for skroten og en ny Mercedes kun fordi de har samme størrelsene på felgene.

Når ble Surface sammenlignet med Mercedes egentlig? Alle Windows brett er vel i grunn kalt skrot ihvertfall med RT. Jeg hadde aldri kjøpt et Windows brett men når man kaster det etter meg å ber på sine knær om å ta det imot er jeg høflig nok til å si ja. Med tanke på at w511 idag koster 4700,- er vel det en rimelig beskrivelse av tilbudet jeg fikk. Uansett w511 leverer veldig bra det med Windows sine begrensninger til å være. Meen skal jeg storkose meg faller heller valget på et av de tre andre brettene jeg har i samlingen min..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en Surface Pro nå, og bruker den som eneste maskin. Veldig fornøyd. Lurer på å skaffe en surface RT maskin, og ser man kan forhåndsbestille den nye nå. Er det noe poeng i det? Ser at den selges fra microsoft store norge. Men er kanskje like greit å handle fra Elkjøp eller Lefdal.

 

Til tross for at de fremstår som veldig bra... egen produktklasse så tviler jeg på det blir stoooor kø når butikkene får de inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Samme her. Lilla cover og sølv Surface 2 hadde vært kult, synd Proen er kun i sort.

 

Nye rykter angående Surface mini.

Today CNET reported some more information on it,

The device is expected to have a 7.5-inch display.

its an RT tablet with a 4:3 aspect ratio and a 1,400×1,050 resolution display.

could be 3G/4G capability

There is no firm release date, but DisplaySearch previously told CNET that mass production is expected in the first quarter of next year. Its not clear if production-schedule plans have changed since that initial report.

Price less than $449

 

Ja takk til en 4:3-skjerm.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Finnes det noen som helst tynn penn som fungerer på surface rt?

 

Jeg ser at når jeg skriver med fingeren blir linjene tynne, skulle hatt en penn som gjør det samme, men alle pennene som selges har en svært tykk del. Vet noen om det går an å bruke en tynn løsning?

 

EDIT:

 

Ser ut som jeg kanskje har funnet en brukbar løsning :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=akAmrBtTUuQ

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, det blir ikke Pro. Det skal brukes til Word og OneNote i skolesammenheng.

Men det blir et nettbrett med Windows 8 (ikke RT) på meg: Dell Venue 8 Pro.

 

(Jeg hadde jo Surface RT, før jeg gav den til mor. Har fått låne det denne uka, og merker med en gang at jeg hadde savnet det. Et herlig nettbrett.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...