Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, da er det vel best å ikke bestille den tenker jeg.

 

Btw så vil jeg bare si at det gikk myye kjappere å overføre filmer fra PC-en til en minnepenn for så å legge de over på Surfacen, enn å overføre de via nettverket. Det til tross for at jeg sitter på 25/5 linje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

At du har en 25/5-linje har ingenting å si på overføring i nettverket. Det er routeren og pc-ens nettverkskort som setter begrensningene der.

Lenke til kommentar

Ja, da er det vel best å ikke bestille den tenker jeg.

 

Btw så vil jeg bare si at det gikk myye kjappere å overføre filmer fra PC-en til en minnepenn for så å legge de over på Surfacen, enn å overføre de via nettverket. Det til tross for at jeg sitter på 25/5 linje...

 

fint at du fikk det til. ikke uventetet at det gikk litt tregt nei, men fleksibiliteten er stor med en slik løsning.

 

Selv driver jeg akkurat nå å overfører film fra videokameraet i full HD, plugget i surfacen hvor det så sendes videre til min HTPC som er serveren, da har jeg omentrent 3 mbyte/s, noe som tilsvarer din internettlinje på 25 mbit;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har begynt å få litt problemer med at touch coveret ikke vil fungere, må ta det av for så å sette det på igjen, ikke alltid det fungerer da heller.

Andre som har vært borti dette?

 

Nå er forresten TeamViewer tilgjengelig for Win 8 / RT og Windows Phone :)

 

Jeg opplever også det ganske ofte nå.

Lenke til kommentar

Hva hvis du endrer region i Windows' kontrollpanel til USA; og prøver å laste ned spillet på nytt?

 

Kan vel kanskje forsøke det hvis jeg blir å plukke spillet opp igjen. Spilte igjennom første "nivå" på norsk og måtte betale for de resterende nivåene, så da la jeg det midlertidig fra meg. Syntes dog det var et forholdsvis morsomt og underholdende spill, så det er godt mulig jeg kjøper en episode eller to til med tiden. Skal forsøke hvis det blir tilfelle.

Lenke til kommentar

Er det seriøst ingen som kan komme med flere apps tips som er bra til Windows RT/8?

Jeg bruker VBA8 som en GBA-emulator,

YouTube RT er den beste appen av de jeg har prøvd til YouTube.

Microsoft solitare collection er fin til tidsfordriv. Interference er det artigste tegnespillet på nett, utrolig moro.

Danske bank har en veldig fin brettbank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...