Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da har man altså funnet seg en torrent klient til RT`en. Ikke fått testet den skikkelig ennå, da nettverket jeg er på sperrer for torrents

 

Fant også en god oppskrift for å opprette hotspot på RT`en, det fungerer helt knall.

 

Ennå flere grunner til å være knall fornøyd med RT brettet

Lenke til kommentar

Mener du først å laste filmen opp til en eller annen skyløsning for så å hente den ned igjen til Surfacen? Eller er det snakk om en app lar meg overføre filen fra PC-en dirkete til Surfacen via nettverket?

 

Det fine med surface er jo nettopp den gode kompatibiliteten med nettverk.

Så om Surfacen og pcen du har filmen på er på samme nettverk, så kan disse lett overføres.

På PCen er det enklest å dele mappa med filmen i.

Så på Surfacen går du på min datamaskin i skrivebordsmodus og velger nettverk i llista til venstre. Da skal pcen som er på samme nettverk dukke opp og mappa du har delt ligger der. Så er det bare kopier og lim.

Lenke til kommentar

 

Fraberg: Jeg foretrekker å ha alt innholdet mitt på selve tableten ettersom jeg da slipper å drasse rundt på en minnebrikke hver gang jeg skal se på film...

 

Er med på den. Tenkte minnepinne for å flytte filen over, kan gå litt fortere enn å overføre over wifi. Alternativet er å ha filmene lagret på en bærbar disk slik at det blir lettere å legge inn på surface.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...