Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bruker surface pro, appsene jeg bruker er den danske bank, netflix, one note. Egentlig fordi det ikke finnes noen andre jeg har prøvd som jeg liker.

Spill jeg anbefaler til touch er Civilization V, ilomilo og halo ganske ok. Med xbox controll er mulighetene ganske mye større. Mirrors edge, left 4 dead, skyrim å sånn små gamle spill ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha

 

Ser etter en billig ladekabel som er lengre enn den som føler med. Blir litt kort på skolen. Tips?

 

Gjelder Surface RT laderen.

Jeg har ikke testet noen uoriginale ladere.

Men det går kanskje an å forlange kabelen på den originale laderen.

Tar du av selve plugg biten på laderen, som du satt på når du fikk den, så er det så vidt jeg kan se en standard apparatledning tilkobling.
Type slik: http://www.clasohlson.com/no/Apparatledning/22-457

Disse finnes sikkert i mange forskjellige lengder, som passer til det du vil bruke den til.

Advarsel: Har ikke testet dette selv!!!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har pro men blir pro 2 på meg. Elsker den jeg har nå men batteriet og muligens belysr keyboard er to ting jeg har savnet.

 

Etter all dritten Microsoft har fått slengt etter ser på grunn av Windows 8 så ser jeg at de kanskje begynner å få en fordel av å ha presset dette OS-et på oss.

 

Grunnen er at jeg vurderer sterk en pro 2 og det er mye på grunn av at den er omtrent en fullverdig PC med ett OS jeg nå er vant med og som har få begrensninger.

 

Tviler på at jeg er den eneste som tenker slik...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg tror det blir Surface 2 på meg. Den var kjempestilig i sølv. Jeg bruker kun Word og OneNote på skolen, så det holder med RT.

Jeg leser enkelte steder at type cover 2 ikke kommer før 2014. Håpløst i så fall.

Lenke til kommentar

 

Etter all dritten Microsoft har fått slengt etter ser på grunn av Windows 8 så ser jeg at de kanskje begynner å få en fordel av å ha presset dette OS-et på oss.

 

Grunnen er at jeg vurderer sterk en pro 2 og det er mye på grunn av at den er omtrent en fullverdig PC med ett OS jeg nå er vant med og som har få begrensninger.

 

Tviler på at jeg er den eneste som tenker slik...

Er ikke helt sikker på hva jeg kan tilføye bortsett fra at min surface pro har vært en perfekt replacement for deskop pcen samtidig som den oppfyller mine nettbrettkrav. Som tidligere nevnt er jeg ikke helt fornøyd med batteritiden men som du påpeker så ble jo OS'et pushet på oss. Etter å ha hatt Win8 siden påske så starter jeg først nå å bruke funksjonene til det fulle og er spent på 8.1. Har til og med gått over permanent til IE fra chrome som nettleser takket være bedre flyt ved scrolling og ikke minst pinch to zoom.

 

Solgte min surface pro til far nå (han skulle tenke på det) men en 2 måned gammel strøken Pro + keyboard til 4000 kr innrømmet han at han ikke kunne takket nei til, så da er det bare å bestille pro 2 for min del. :)

 

 

Lenke til kommentar

Og jeg som ga 950,- for mitt Acer W511 64mb 3G og fullverdig Windows 8 noe jeg personlig synes holder for et brett med Windows :) :)

 

Prisene var høy men ikke sammenlign slikt... blir for dumt :tease:

 

Blir det samme som å sammenligne en Lada klar for skroten og en ny Mercedes kun fordi de har samme størrelsene på felgene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...