Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

Surface RT 32 GB med touch cover, Surface RT 32 GB uten touch cover og Surface RT 64 GB med touch cover.

Skrevet

Blir litt forvirret vedrørende Surface.

Hvilke modeller som er i salg nå, og hva er fordeler/ulemper med den ene kontra den andre?

RT er i salg nå, og kjører kun applikasjoner og Office.

Pro kommer i salg i januar (om jeg ikke husker feil) og kan gjøre akkurat det samme, men kan i tillegg kjøre alle 86x programmer, dvs nøyaktig som en datamaskin.

Se første post i tråden, der står det også :)

Skrevet

Det ble der Surface 64gb på meg også.

Satser på den kommer med Tyske Luftwaffel over helgen :p

Min brukte EN dag fra Nederland til Oslo, så bruker den FIRE dager fra den kom til Gardemoen og hjem til meg, et lite område 1 time unna Trondheim. Posten Norge må begynne å effektivisere frakten sin...

Skrevet

Jeg skal også bestille en Surface eller to, spørsmålet er når. Hvis det skulle være noen døde pixler eller enda verre, er det noen som vet hva man gjør da, hvis man bestiller i fra Tyskland?

Skrevet

De er vel tomme for 32gb i Tyskland, pluss OS og Office tar mye plass, du har vel 16gb ledig på 32gb utgaven.

Hva skal man med norsk tastatur uansett, knappene er på samme plassen ;)

Står litt lenger bak at man får norsk tastaturlayout etc i RT, men ikke norsk interface.

Skrevet

Ikke som jeg har fått med meg.

Hvorfor ikke ha den med, er ikke så mange NOK den koster :)

Vil ha norske taster som jeg er vannt til. Z og y har vel også byttet plass på de tyske? Og hvordanbblir det med æøå?

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet (endret)

Æ, ø og å funker som på et norsk tastatur. Det er bare 3 andre bokstaver på tastaturet.

Grattis med Surface :D

Endret av Slettet+32asd4f
Skrevet

Når bestilte du da? Må vel ha vært meget tidlig?

Min står enda under "Order processing", så er ikke engang sendt avgårde enda :( Og jeg bestilt Torsdags kveld i sist uke!

Begynner å få en bang anelse om at det ikke blir helgemorro utav dette :(

Skrevet

Bestilte 32gb med tastatur torsdag forrige uke, og den har stått som "order completed" siden i går, men ikke fått noe sporingsnummer enda. Håper den allerede er sendt, og at det bare er litt laggy på sporingsnummer mail!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...