Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Har noen fått oppdatering om note'en er på vei fa cdon?

Bestilte på søndag og ble sendt på mandag. Kom til Oslo i dag tidlig klokka 07:22 og sendt videre til Trondheim 07:58. Står at den er på vei til terminalen i Trondheim nå :) Når kan jeg vente å ha den på postkontoret mitt?

 

Regn med å ha den imorgen:-) jeg får min imorgen også:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm

La merke til en liten tynn strek som går fra volumknappene til slåpå knappen. Er ganske irriterende da jeg er pirkete, og det syns når man f.eks tegner på hvit papir, så synes den. Den går på tverst av skjermen, uansett hvor man er så er den synelig.

Får jeg fiksa det gratis på garantien ?

 

Er det i glasset eller hva er det?

Lenke til kommentar

hmm

La merke til en liten tynn strek som går fra volumknappene til slåpå knappen. Er ganske irriterende da jeg er pirkete, og det syns når man f.eks tegner på hvit papir, så synes den. Den går på tverst av skjermen, uansett hvor man er så er den synelig.

Får jeg fiksa det gratis på garantien ?

 

Er det i glasset eller hva er det?

 

Nei, er på selveste skjermen og ikke glasset :/

jeg får dra til Quick Service Center i møllergata imorn og sjekke hva dem sier. Er ganske irriterende

Lenke til kommentar

Den hvite jeg pakket opp i dag fra cdon hadde 2 små riper i skjermen under glasset. Også var forseglingen rar, for de har satt på en stor forsegling over den orginale som er litt mindre. (den originale var brutt) sykt irriterende. Den skal tilbake på angrefrist.

Lenke til kommentar

Hvordan kan mann forandre på de programmene som er nederst på låst-skjerm?

 

Takker på forhånd! ;)

Settings --> Lock screen ---> Lock screen options -->Shortcuts

 

Hei, lurte bare på om det var noe funksjonalitet som var låst til touchwiz, eller kan man bruke alternative launchere uten tap av funksjonalitet?

Du mister det at det kommer en S-Pen screen når du tar den ut og shortcutsene som kommer på notification-skjermen. Kun det jeg har merket ihvertfall.

 

haha, så det nettopp selv.. jaja. tipper telefonen overlever en liten stund uten beskyttelse, men får speide litt rundt.. er såpass nøye på sånt ;)

 

Det trodde jeg og, men allerede etter 4 dagers bruk der den kun har vært i lommen ved "transport" og ellers på skrivebordet så har jeg fått riper i skjermen. Sykt irriterende!

Lite imponert over gorilla glass 2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...