Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en Note II (Titanium Grey) på DustinHome.no, sammen med 64 GB microSDXC, for fem dager siden. Ifølge sporingen er den nå ankommet postkontoret, så da blir det straks en tur på postkontoret. ;)

 

Så var det dette med beskyttelse, da... Er litt revet mellom flipcoveret til Samsung og FlexiShield Skin... Noen som vil anbefale/fraråde noen av alternativene?

Lenke til kommentar

Fikk telefonen i går. Begynte å le da jeg så størrelsen, gode gamle HTC Desire ser latterlig liten ut i forhold!

Ellers en utrolig bra telefon så langt. Planen var egentlig å levere den tilbake dersom jeg syntes den ble for stor, men det er uaktuelt allerede!

 

2 ting:

- Noen som vet om en bra tegneapp som benytter seg av s-pen'en?

- Når kommer updaten som muliggjør multi view?

 

 

Så var det dette med beskyttelse, da... Er litt revet mellom flipcoveret til Samsung og FlexiShield Skin... Noen som vil anbefale/fraråde noen av alternativene?

 

Finnes det originalt flip-cover til Note II enda? Har hørt at den til SIII hadde dårlig kvalitet og gikk fort i stykker...

Lenke til kommentar

Så var det dette med beskyttelse, da... Er litt revet mellom flipcoveret til Samsung og FlexiShield Skin... Noen som vil anbefale/fraråde noen av alternativene?

 

Står i manualen at man IKKE skal bruke skjermbeskyttelse fordi det kødder til med sensoren for s-pen osv. jeg kommer ikke til å bruke det hvertfall, har jo corning gorilla glass 2. Skaff deg heller en deksel som man vipper over.

 

Enting jeg irriterer meg over er at nesten alle landa har nå fått den multiview updaten. Tilogmed afhanigstan og irak har fått det. Men ikke nordiske landa ! Hva skjer a? Trodde vi var siviliserte :p

Endret av m4sta
Lenke til kommentar

Skaff deg heller en deksel som man vipper over.

 

Noen gode eksempler på dette? (Jeg trodde at Samsungs flip-cover var sånn «som man vipper over». Og FlexiShield Skin beskytter vel hele telefonen unntatt skjermen...)

 

samsung's flip cover er som du sier et cover for skjermen som flippes over, ja.

men det ses på som heldekkende beskyttelse ettersom flip coveret både består av selve coveret

til skjermen, og et helt eget bakdeksel.

Lenke til kommentar

Det ligger en tråd om det på xda.

 

Noen som har glippe rundt skjermen som det pakker seg støv i? Syntes best i lys.

 

 

Eller er jeg bare veldig pirkete?

 

Har snart fyllt opp ingernminnet, men får fremdeles ikke til å flytte apper over til minnekortet... andre som sliter med dette? Kan du poste linken frå xda eller fortelle steg for steg hvordan jeg skal flytte?

 

Takk.

Lenke til kommentar

Det ligger en tråd om det på xda.

 

Noen som har glippe rundt skjermen som det pakker seg støv i? Syntes best i lys.

 

 

Eller er jeg bare veldig pirkete?

 

Har snart fyllt opp ingernminnet, men får fremdeles ikke til å flytte apper over til minnekortet... andre som sliter med dette? Kan du poste linken frå xda eller fortelle steg for steg hvordan jeg skal flytte?

 

Takk.

 

trenger det jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...