Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Er det noen andre som er redde for å miste pennen? Merker jeg er det. Om jeg evt mister den en gang, er det mulig å kjøpe den alene fra en butikk?

I utgangspunktet burde ikke dette være et stort problem. Prøv å legge pennen ifra deg, og gå vekk med telefonen. Den skal i utgangspunktet si ifra at du går uten pennen :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes de fleste youtube-videoene viser at det er en ganske tydelig lag på s pennen, så tror ikke helt på det. Får den grå versjonen på døren fra multicom om ca 20 timer, så jeg vil snart få se. Med 64gb minne kort. Micro sim-kortet klipper jeg til selv. Ser at det er visse ting man kan gjøre for å speede opp operasjonshastighet, ved å slå av animasjons-delayer i Developer settings og slå av S-Voice på home-knappen, men det er sikkert nevnt tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

det å bedømme s-pen forsinkelse ut ifra videoer på youtube er nok noe litt annet enn å

oppleve selve telefonen i bruk på egen hånd. det gir nok en helt annen "feeling" skulle jeg tro.

 

note 2 i titanium grey ble nettopp bestilt, så om et par dager har jeg den i hus, og da

skal det testes i hytt og pine. noe forsinkelse vil nok være merkbart (s-pen), men dette

er heller minimalt, ihvertfall sammenlignet med den originale note. det er tross alt snakk om en

telefon, og det er vel begrenset hvor hurtig og flytende, og ikke minst presist enkelte operasjoner

utføres, spesielt med tanke på at dette er en usedvanlig mangefasettert telefon som har

et lass med funksjonalitet som ingen tidligere har kommet med på mobilmarkedet.

 

og er det noen skavanker, det seg være bugs eller "treghet", eller andre ting som kanskje kunne forbedres skal man ikke se bort ifra at software-oppdateringer fra både samsung og google kan gjøre brukeropplevelsen til det bedre.

 

alt gjenstår å se for min del, men tror jeg kommer til å bli like fornøyd som de fleste andre i denne tråden!

Lenke til kommentar

kjenner utålmodigheten brer seg allerede.. :p

 

bestilte note 2 i titanium grey samt en ny laptop og et par klipsch ørepropper,

og når jeg sjekker ordrestatus i dag er fortsatt ingenting pakket. står at

note 2 sendes innen 1-3 dager.. så da må man vel regne med at den ikke er på lager, selv

om det stod at den var det i går (står fortsatt listet som "på lager, på prisguide.no).

 

jeg vil ha note 2 og jeg vil ha den nåå. :p

Lenke til kommentar

Har tatt på S Pen bevarer, men den gir fortsatt ikke varsling når den dette i golvet/ jeg går lenger enn 5m vekk etc.

 

Hvor langt vekk har du prøvd å gå? Fordi slik jeg har forstått det, skal den fungere med akselerometeret, og da forstår jeg at det ikke er så utrolig nøyaktig, og at du gjerne må gå litt lenger og litt kortere.. Men at den skal si ifra når du går ifra den, og ikke når du for eksempel går med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...