Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte et lærfutteral - har linket det tidligere i tråden her - direkte fra PDair sine hjemmesider da jeg ikke fant noe på ebay/dealextreme/mm. Dette gjorde jeg den 11.10. Enten hadde de ikke laga det da jeg bestilte, eller har de lite av det selv om det stod at det var "in stock" da jeg bestilte, men først i dag fikk jeg bekreftelse på at det nå sendes: "Thank you for your order. We have been mailed out your order on 15 Oct 2012 by Registered Airmail and being processed via HK Post for delivery to your country." Jaja, bedre seint enn aldri ... :) Selv om ... It normally takes around 7 to 20 business days (not include Sat, Sun, Public Holiday & Custom Declaration) to most of destinations.

 

Jeg bestilte da du la ut linken og mitt kom til Oslo i går kveld kl.22.00 så da er det ikke langt vekke ;-)

Lenke til kommentar

 

post-174056-0-03459500-1350335398_thumb.png

post-174056-0-04394200-1350335434_thumb.png

Ganske fornøyd med hvordan det ble seende ut :)

Noen som har noen kule bakgrunner på lager forresten?

 

 

 

Har du link til ikon-pakken? :)

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go.launcherex.theme.kxnt.glasklart&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nby5sYXVuY2hlcmV4LnRoZW1lLmt4bnQuZ2xhc2tsYXJ0Il0. :)

 

post-174056-0-03459500-1350335398_thumb.png

post-174056-0-04394200-1350335434_thumb.png

Ganske fornøyd med hvordan det ble seende ut :)

Noen som har noen kule bakgrunner på lager forresten?

 

Hvilken launcher? :D HAr en mappe med 200 søte bakgrunnner, men usikker på om du vil ha dem... :p

 

APEX (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRkb2VzLmxhdW5jaGVyIl0.)

 

Er det abstrakte bakgrunner? De jeg er mest interessert i :)

 

post-174056-0-03459500-1350335398_thumb.png

post-174056-0-04394200-1350335434_thumb.png

Ganske fornøyd med hvordan det ble seende ut :)

Noen som har noen kule bakgrunner på lager forresten?

 

Ser du har widgetene/apptegnene i samme transparante/hvite "farge" som themet, er dette noe som er i telefonen, eller er det noe du har fått tak på? Det var knallstilig med de hvite symbolene på den bakgrunnen! :-)

Ikonene (Glasklart Go for APEX) er transparente, men widgeten (Weather Eye) fikser du manuelt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilte et lærfutteral - har linket det tidligere i tråden her - direkte fra PDair sine hjemmesider da jeg ikke fant noe på ebay/dealextreme/mm. Dette gjorde jeg den 11.10. Enten hadde de ikke laga det da jeg bestilte, eller har de lite av det selv om det stod at det var "in stock" da jeg bestilte, men først i dag fikk jeg bekreftelse på at det nå sendes: "Thank you for your order. We have been mailed out your order on 15 Oct 2012 by Registered Airmail and being processed via HK Post for delivery to your country." Jaja, bedre seint enn aldri ... :)Selv om ... It normally takes around 7 to 20 business days (not include Sat, Sun, Public Holiday & Custom Declaration) to most of destinations.

 

Jeg bestilte da du la ut linken og mitt kom til Oslo i går kveld kl.22.00 så da er det ikke langt vekke ;-)

 

Wow! Fett! Jeg bor fire mil sør for Stavanger - h****** skal undre seg på om ikke du får ditt før jeg får mitt. Uansett - det blir sikkert bra saker. :-)

Lenke til kommentar

Endelig en mobil som holder ut en hel dag:)

 

Men virkelig tung bruk - og da mener jeg tung som i blytung nå i testperioden - holder den helt til sein kveld, og da sitter jeg igjen med mellom 50-60 % batteri igjen. Da har WIFI vært på hele tiden både på jobb og hjemme, og den brukes kontinuerlig til alt mellom himmel og jord - utenom spill da jeg er en gammel mann. ;-))

 

Til forskjell fra min første Note er dette en klar upgrade. Den måtte jeg "vokte" vel, + jeg unnlot å bruke WIFI på jobb mm for at den ikke skulle konke ut. Men, den var egentlig og en veldig stabil kar ... *savne-savne*

Lenke til kommentar

Bestilte et lærfutteral - har linket det tidligere i tråden her - direkte fra PDair sine hjemmesider da jeg ikke fant noe på ebay/dealextreme/mm. Dette gjorde jeg den 11.10. Enten hadde de ikke laga det da jeg bestilte, eller har de lite av det selv om det stod at det var "in stock" da jeg bestilte, men først i dag fikk jeg bekreftelse på at det nå sendes: "Thank you for your order. We have been mailed out your order on 15 Oct 2012 by Registered Airmail and being processed via HK Post for delivery to your country." Jaja, bedre seint enn aldri ... :)Selv om ... It normally takes around 7 to 20 business days (not include Sat, Sun, Public Holiday & Custom Declaration) to most of destinations.

 

Jeg bestilte da du la ut linken og mitt kom til Oslo i går kveld kl.22.00 så da er det ikke langt vekke ;-)

 

Du, et spørsmål; har du fått sporingsnummer på din pakke? Siden du vet at den er i Oslo? Jeg har ikke ått noe sporingsnummer, bare den teksten jeg har referert i innlegget her. Hmmm ...

Lenke til kommentar

Bestilte et lærfutteral - har linket det tidligere i tråden her - direkte fra PDair sine hjemmesider da jeg ikke fant noe på ebay/dealextreme/mm. Dette gjorde jeg den 11.10. Enten hadde de ikke laga det da jeg bestilte, eller har de lite av det selv om det stod at det var "in stock" da jeg bestilte, men først i dag fikk jeg bekreftelse på at det nå sendes: "Thank you for your order. We have been mailed out your order on 15 Oct 2012 by Registered Airmail and being processed via HK Post for delivery to your country." Jaja, bedre seint enn aldri ... :)Selv om ... It normally takes around 7 to 20 business days (not include Sat, Sun, Public Holiday & Custom Declaration) to most of destinations.

 

Jeg bestilte da du la ut linken og mitt kom til Oslo i går kveld kl.22.00 så da er det ikke langt vekke ;-)

 

Du, et spørsmål; har du fått sporingsnummer på din pakke? Siden du vet at den er i Oslo? Jeg har ikke ått noe sporingsnummer, bare den teksten jeg har referert i innlegget her. Hmmm ...

 

Ja fikk sporingsnr. og hentet pakken i dag ;-)

Lenke til kommentar

Fikk en OTA-oppdatering på min i dag tidlig på ca 35MB om jeg ikke husker feil, nå står det 4.1.1 på Androidversjonen. Merkelig, har hverken hørt om denne oppdateringen eller aner hvilke problemer den løser. Note 2 er kjapp som et fly, og jeg har i alle fall aldri hatt noe som helst å utsette på den?

 

EDIT: Ser dette er en update som og har blitt rullet ut til S3, Nexus mm. Men finner ingen endringslogg, eller hvilke issues som evt. er endret fra 4.1. Jaja, det går ikke mindre kjapt på telefonen i alle fall - og - dette er den beste utgaven av Android og den beste utgaven av Samsungs telefoner jeg noensinne har hatt!

Endret av Rottweilerhannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...