Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fått meg telefonen. hvordan får jeg alle mine apps fra galaxy s3 til note 2? jeg trodde det ble installert automatisk når man starter tlf for første gang.

 

Det beste ville vært å overføre innstillinger, apps, mapper på startskjemen til den nye tlf slik at jeg slapp å sette opp ting på nytt.

Er det mulig?

Endret av evgeny
Lenke til kommentar

E det microsim i Note 2? Helt sikker? Craaaap, da må man ordne nytt simkort også :p

Det er microsim ja. Har du Telenor, Djuice eller NetCom? Da kan du gå i en butikk å få den på stedet :)

 

Du kan klippe ut...

Eg gjorde det. Funka fint.

Bestilte også nytt simkort på telenor.no

Kortet kom dagen etter og pin koden 2 dager seinere.

 

Bilde av klippinga mi...

8068644590_b301593a28.jpg

Stein, saks, simkort!

Lenke til kommentar

bestilte også min på lørdag, sammen med en laptop og et par ørepropper.

forventer å kunne hente pakka før postkontoret stenger i kveld,

men det spøker litt mtp at jeg har kveldsundervisning.. :/

 

/edit/

 

bestilte fra dustin.

 

/edit 2/

 

der var pakka på plass! :)

Endret av niqen
Lenke til kommentar

Er pennen på Note II merkbart mer følsom enn på Note I? Grunnen til at jeg spør er at mutter vil oppgradere telefon og siden hun ikke vil ha korte negler ønsker hun å prøve i starten iallfall å skrive meldinger med pennen. Er dette mulig med pennen, eller blir det bare knot?

 

Muligens et rart spørsmål, men likefullt en problemstilling. :-)

 

Ender hun opp med Note II er det første gang jeg er misunnelig på henne når det kommer til telefon! Spørs om ikke jeg også vil bytte ut min One X til fordel for denne...

Lenke til kommentar

Er pennen på Note II merkbart mer følsom enn på Note I? Grunnen til at jeg spør er at mutter vil oppgradere telefon og siden hun ikke vil ha korte negler ønsker hun å prøve i starten iallfall å skrive meldinger med pennen. Er dette mulig med pennen, eller blir det bare knot?

 

Muligens et rart spørsmål, men likefullt en problemstilling. :-)

 

Ender hun opp med Note II er det første gang jeg er misunnelig på henne når det kommer til telefon! Spørs om ikke jeg også vil bytte ut min One X til fordel for denne...

 

Litt OT, men men hun må jo ha enormt lange negler hvis det skal være nødvendig å bruke penn. Hvis du ser på alle rosabloggerne så har de fleste lange falske negler, og de klarer fint å skrive 1400sms og facebookmld daglig:)

 

For å svare på spørsmålet så syns jeg det går fint å skrive mld med pennen;)

Lenke til kommentar

Neida, helt vanlige "damenegler", men siden hun er vant med resistiv skjerm klarer hun ikke helt dette med å ha "flate" fingre inntil skjermen som er nødvendig med kapasativ, iallfall ikke i starten. Så da tenkte vi at en Note må være perfekt til hun venner seg til å bruke fingrene, da har hun valget med begge deler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...