Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

'Bare Bea' dessverre


Anbefalte innlegg

Det er jo en meget saklig tråd som i bunn og grunn synser over stokk og stein om hvordan ting ligger an her i landet.

 

TS virker for meg som seriøs i sine innlegg. Hele tråden vil jo handle om synsing siden folk forteller hva de selv mener om ett ikke-vitenskapelig emne. Syns du at det er noe du ikke har lyst til å diskutere lenger så har du som sagt x'en rett ved i 'mine innlegg'.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en meget saklig tråd som i bunn og grunn synser over stokk og stein om hvordan ting ligger an her i landet.

 

TS virker for meg som seriøs i sine innlegg. Hele tråden vil jo handle om synsing siden folk forteller hva de selv mener om ett ikke-vitenskapelig emne. Syns du at det er noe du ikke har lyst til å diskutere lenger så har du som sagt x'en rett ved i 'mine innlegg'.

 

Tror du skal lese hele tråden en gang til. Og ja. Jeg skal x`e den bort.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Det er ikke opp til noen av dere å avgjøre om et innlegg er seriøst eller ikke. Om dere mener et innlegg er usaklig, uhøflig eller på ingen måte tilføyer noe til diskusjonen, skal dere bruke rapporteringsknappen. Det er ikke posteplikt, så de som ikke liker tråden eller synes den er seriøs, trenger ikke å poste.



Dette skal ikke kommenteres i tråden. - Veileder
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kan du ikke bare se filmen da, surfacetension? Den er litt morsom.

 

Uansett, jeg ser ikke på jomfrudom som noe superviktig å holde lenge på. Sex er digg, så lenge man har tilstrekkelig beskyttelse så er det bare å pule rundt så mye man gidder.

bra

jegv har iikkee sagt at man bør være jfru.

meen ikkee skamme seg ellr få panikk§!

 

og er det ikke et lite poeng at ggutta so,m vil ha jfruer ikke er spes mye å ssamle på?

:)

Lenke til kommentar

Mener du, Senna, at det ikke finnes gutter som klarer å si nei takk til seksuell aktivitet uansett hvem tilbudet kommer fra?

 

Kan ikke se noen automatikk i at jomfruer må snakke stygt om sex. Nå er jeg ikke i den perfekte aldersgruppen lenger, men allerede på min tid var det gjerne slik at man aller helst så seg ut en spesiell jente som man gjerne ville ha som sin første. Om noen faktisk fullførte det løpet vet jeg ikke, men jeg tror du vil finne mange som har et edlere syn på livet enn det du presenterer her. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det ville bare vært synd hvis de sa nei takk til seksuell aktivitet så lenge jenta er "pulbar" og ikke ser ut som en død sel.

 

Du har nok kanskje rett i det Holyashell, men jeg ser et tydelig mønster om at de som snakker negativt om sex gjerne er de som ikke er helt fornøyd med sexlivet sitt. Frustrasjon.

Ja du har rett igjen, sånn var det nok før, og det er det sikkert fortsatt enkelte steder, men nå går vi nyere tider i møte der sex ikke har noen større betydning enn tilfredsstillelse og nytelse. Det er ikke spesielt lenger. Sex er som å gi massasje, du gjør det fordi det er godt, bare det. I dagens seksualiserte samfunn så spiller det bare mindre og mindre rolle hvem du har sex med :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...