Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

'Bare Bea' dessverre


Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg er på tynn is nå (jeg har ikke sett filmen) men jeg forstår at det handler om stakkars 'Bea' som er den siste jomfru i gjengen...

 

stakkars?

jeg skulle ønske at folk kunne se at det er kuult å være jomfru!

og jeg forstår at SVÆRT MANGE ex-jomfruer angrer på at de gav etter for tidlig.

 

jeg ønsker meg ikke en verden der man rekonstruerer jhinner; ei heller en verden der sex er tabu.

 

bare at vi går fra 'damned if you do, damned if you don't' til

'blessed either way'

 

man er bare jfru en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er jomfru, men jeg ser ikke hva som er så "kult" med det.

Kanskje det er fordi jeg er seksuelt utiltrekkende, at det ikke er kult.

 

Virker som om jomfrudom kun er "kult" hvis personen det er snakk om er såpass seksuelt tiltrekkende at det ikke burde være noen problem med å få seg et ligg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er jomfru, men jeg ser ikke hva som er så "kult" med det.

Kanskje det er fordi jeg er seksuelt utiltrekkende, at det ikke er kult.

 

Virker som om jomfrudom kun er "kult" hvis personen det er snakk om er såpass seksuelt tiltrekkende at det ikke burde være noen problem med å få seg et ligg.

du er enig i at svært mange angrer på tidlig debut?

jomfruer har kontroll og r smittefrie.

b proud

Lenke til kommentar
du er enig i at svært mange angrer på tidlig debut?
Nei jeg er ikke enig i det. Jeg har aldri spurt folk jeg kjenner om de angrer, og jeg har heller aldri lest undersøkelser om emnet heller, fordi det ikke interesserer meg.

 

jomfruer har kontroll og r smittefrie.

b proud

Blir som å være stolt over å aldri ha koblet datamaskinen sin til internet.
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Du er ikke jomfru resten av livet ditt (mest sannsynlig) så å være såå veldig stolt av det sånn sett blir litt feil. Hva gjør du når du ikke er jomfru lenger? Ser du på deg selv som skitten og lite tiltalende for det motsatte kjønn på grunn av det?

Hva er vitsen?

 

På den andre siden så skjønner jeg hva du mener, var frivillig jomfru i flere år, og det er jo kjekt å vite at man ikke ga etter for de første penisene som kom min vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var svak og ga etter for den første vaginaen som blottet seg. Angrer ikke på det. Ikke i det hele tatt.

Det å spare seg er noe bullshit som stammer fra den tiden sex var noe skittent og syndfullt, og som man kun skulle bedrive når man var innenfor ekteskapets rammer.

 

Fuck that shit.

 

 

og jeg forstår at SVÆRT MANGE ex-jomfruer angrer på at de gav etter for tidlig.

 

 

Jarra. Tipper du forstår ganske mye rart. Hvis du da ikke kjenner over 50 ex-jomfruer som har fortalt deg at de angrer.

Endret av Neptjune
  • Liker 3
Lenke til kommentar
du er enig i at svært mange angrer på tidlig debut?
Nei jeg er ikke enig i det. Jeg har aldri spurt folk jeg kjenner om de angrer, og jeg har heller aldri lest undersøkelser om emnet heller, fordi det ikke interesserer meg.

 

jomfruer har kontroll og r smittefrie.

b proud

Blir som å være stolt over å aldri ha koblet datamaskinen sin til internet.

sorry, men nå begynnner jg å tviøle på din amatørstatus... who cares.

shit happens.

for 5 min siden hørte jeg om en uønsket graviid på 17 år. det sskkjr ikke på internett!

Lenke til kommentar

Det morsomme er at den gruppen mennesker som opplever MEST uønskede graviditeter, er jenter nedi Texas (også kjent som "Jesusland", tenk Sarons Dal) som blir fortalt at avholdenhet fra sex er den beste løsningen for å unngå kjønnssykdommer og uønskede graviditeter.

 

Og for å unngå at vesle Jesus i krybben begynner å grine og at de ødelegger kroppen sin for Herren og burde skamme seg fordi de er skitne og vemmelige og onde og kommer til å brenne i helvetet til evig tid fordi Gud elsker dem.

Lenke til kommentar

Synes ikke at de som mister jomfrudommen tidlig er skitne, men tror noen mister den på en uønsket måte: på grunn av at kjæresten overtaler dem uten at de vil, at vennegjengen forteller dem at de bør, med en persjon som gjør ting de ikke liker eller mens de er fulle, osv. Kjenner ei som mistet jomfrudommen da hun var 15 med en som var 29, som ei... ehm... venninne hadde valgt for henne. Fyren sa han hadde kondom, men brukte det ikke. De hadde seg i gresset bak en bensinstasjon. Venninna mi sa det klødde innmari. Etterpå stalket fyrenhenne i noen år... ganske uønsket situasjon. Venninna hennes mente at hun må ha erfaring for å kunne diskutere voksne emner slik som sex. Denne jenta har siden dette hatt sex 2 ganger, tror jeg, og er nå 20. Hun har aldri hatt kjæreste heller. Det er nok ikke at hun har emosjonelle arr, men heller at målet ikke var erfaring, men bare det å kunne svare "nei" på spørsmålet om hun var jomfru, fordi dette er fy-fy i vår kultur... Hvorfor er det Fy-fy? Fordi folk generelt tenker at en persjon som har hatt sex er sexy på en eller annen måte, har erfaring, og gjerne også er nokså god (minst), og at de som ikke har hatt sex er avstøtende på en eller annen måte, ikke har valgt sin situasjon selv og at det kommer til å ta lan tid før de blir gode i senga. Mange tenker også at de som debutterte tidlig har bedre selvtillit.

 

Jeg selv har alltid vært venn med masse gutter, og det fikk meg til å ikke forelske meg i dem så lett - oftest var å være venn med dem nok. Jeg hadde sjangsen til å miste jomfrudommen fra jeg var 15, men følte enten ikke nok for gutten, eller så var det ingen mulighet for meg å få den jeg ville ha, men det var også et par ganger jeg ikke turde fordi jeg var redd for å ødelegge vennskapet jeg hadde med gutter.

 

Hva jeg synes nå: jeg synes at det er litt fint at jeg og kjæresten min var hverandres første, men noen ganger irriterer jeg meg fordi jeg føler at det er rart om vi ender opp med å gifte oss en gang og jeg aldri får prøvd sex med en annen persjon enn han - det er rett og slett ikke der jeg forventet å havne da jeg var litt yngre. Om erfaring, kan dere nok selv se: min venninne, som mista jofrudommen da hun var 15, har mye mindre erfaring enn meg, som mistet den litt senere, men nå er i et 2 år gammelt forhold. Når det gjelder min mening om NÅR man bør miste jomfrudommen, mener jeg man bør ha kunnskap om prevensjon, kjønnssykdommer, og ma bør ville det selv, uten tvang fra venner (dette kan dog ikke forhindres, tenker jeg).

 

Persjonlig mener jeg at jomfrudommen ikke er noe å "samle på" - du vil angre på mistede muligheter senere, men det er heller ikke noe mennesker skal føle seg tvunget til å bli kvitt. Da jeg var jomfru sa jeg bare ærlig ifra om hvorfor jeg var det (ville ikke, den jeg ville ha var opptatt eller ville ikke ødelegge vennskap), men som andre sa, det var nok enklere for meg fordi jeg ikke ville hatt problemer med å miste jomfrudommen om jeg ville. Det med å begrunne med jomfruhinner er helt crazy da...! (Forklarer bare om noen vil veldig gjerne)

Endret av ktmore
  • Liker 1
Lenke til kommentar

sorry, men nå begynnner jg å tviøle på din amatørstatus... who cares.

shit happens.

Hvis du beholder jomfrudommen din av den ene grunn at du ikke vil anskaffe deg seksuelt overførbare sykdommer (SOS), så kan du jo bare få den du vil ha sex med til å teste seg for SOS og be om en skriftlig bekreftelse som han/hun kan vise til deg. Det høres kanskje paranoid ut, men jeg synes det er mer sunt enn å beholde jomfrudommen sin helt til sin død i frykt for SOS.

 

for 5 min siden hørte jeg om en uønsket graviid på 17 år. det sskkjr ikke på internett!

Ønskede graviditeter skjer heller ikke på Internet.

Lenke til kommentar

Gå ut å få deg et ligg.

 

Kanskje du skulle spart deg, så hadde du kanskje ikke blitt så tilbøyelig til å være totalt usaklig og prøve å ødelegge tråden til TS.

 

Like usaklig, liksom. Jeg tror du bare er en douch, og er du ikke interessert i å debatterte ordentlig så kan du jo bare trykke på x så du ignorerer visningen av tråden i 'mine innlegg'.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor det skal være kult å være jomfru. Det betyr jo rett og slett at du synes det er kult å ikke ha gjort noe som er digg. Hvorfor skulle du ikke ønske å gjøre noe som er digg? Jo lengre, du venter, jo mer sex går du potensielt glipp av. Derfor er det ikke kult å være jomfru, og det er ikke noe å være stolt av. Det er riktignok heller ingenting å være flau av.

 

Folk som sier de angrer er folk som ikke har skjønt at den første gangen nesten alltid er flau og klønete. "Den første gangen skal gjøres og glemmes", som hun heite lyshåra jenta i filmen sier.

 

Når det er sagt så er det heller ikke "kult" å pule. Folk som går rundt og skryter av hvor mye de puler og hvor mange de har pult er rett og slett bare latterlige.

Lenke til kommentar

Går ann å gjøre mye som ikke omhandler selve penetreringen, og man kan gjøre mye digg selv, så man trenger ikke å glipp av så mye.. Ser heller at 15åringer som ikke er sikker på om de kan bli gravide av å svelge sæd eller ei koser seg med seg selv og andre på andre måter enn å ha sex, for å si det sånn.

 

Det spørs også hvem man er som person og hva man selv ønsker, første gang trenger absolutt ikke å ''gjøres og glemmes''. Jeg er ekstremt fornøyd med min første gang, og det er fordi jeg ventet fordi jeg ville og ikke følte at jeg ville bare pule for så å hoppe over på neste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gå ut å få deg et ligg.

 

Kanskje du skulle spart deg, så hadde du kanskje ikke blitt så tilbøyelig til å være totalt usaklig og prøve å ødelegge tråden til TS.

 

Like usaklig, liksom. Jeg tror du bare er en douch, og er du ikke interessert i å debatterte ordentlig så kan du jo bare trykke på x så du ignorerer visningen av tråden i 'mine innlegg'.

 

Det er jo en meget saklig tråd som i bunn og grunn synser over stokk og stein om hvordan ting ligger an her i landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...