Gå til innhold

Diablo 3: Barbarian Inferno build (itemsetup, spells og runes)


Anbefalte innlegg

Etter en runde på AH lekte jeg med med hele act 1, butcher runs ble plutselig veldig lett. Men, så begynte jeg på act II, satan i !"#%! for noe djevelskap de myggene er.. Samme som en kar over her så er det mobs som slår hardt til vanlig jeg sliter med om de er champs, blir for mye spikedamage. Selv har jeg nå nesten 3slag i sekundet med fury oppe og over 1000 life on hit, så sålenge jeg får stå i ro og slå, så tar jeg det meste.

Endret av Mildir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører selv frenzy, leap med armor buff, war cry med 50% ress all, charge med 8% hp, ignore pain 7 sec, og revenge med 30% procc selvsagt. Imo er revenge og war cry med 50% ress HELT nødvendig for å overleve. Utenom det kjører jeg defensive skills som gjør at jeg kan tanke litt, og evt. kite om både leap og ignore pain er på CD. Ofrer mye for dps da, men er helt nøvendig for å klare elite packs i inferno act2. Kommer meg også ut av fare, om jeg sliter, med leap og charge.

 

 

Jeg har 9k armor, 12k dps, 35k hp og 6-700 ress all med buff. Er snart på kulle. Eneste grunn til at jeg sliter litt og dør i ny og ne mot elite packs er fordi skjoldet mitt bare har 11% chance to block og 1800-2500 (eller hva det er) i dmg blocked. Dette er så undervurdert, men desverre fordømt dyrt. Koster over 1M for blå skjold med 20% block og ress all... Men er verdt det.

 

tter en skjold oppgradering kommer nytt 800+ dps våpen med LoH. Dette, desverre, er en enda dyrere investering :/

Lenke til kommentar

Det må være noe galt jeg gjør.. Og det er veldig frustrerende. Her er characteren:

 

post-91287-0-34543200-1338887179_thumb.jpg

 

Der ser dere forsåvidt også speccen.

 

Jeg klarer minions enkelt, det er sjeldent noe problem. Jeg måtte derimot skippe 2 av 8 champ-packs når jeg spilte igår. Her er hvorfor:

 

1. Electrified + invulnerable minions + desecration = insane dmg. Jeg klarte ikke burste ned champen med ignore pain+wrath. Måtte flytte meg hele tiden pga desecration.

2. Fire chain + health link (på champs som fra før har mye dmg). Igjen går mye av tiden med til å bevege meg for å unngå fire-chain, og da gjør jeg altfor lite dmg. Prøvde jeg å "tanke" det hadde jeg ikke sjans.

 

Er det bare jeg som er for sta når jeg syns det er dårlig at jeg ikke klarer disse, eller er det noe jeg gjør feil? Tenker jeg skal bytte bort Nerves of Steel med Superstition da de siste 1500 armor gir 1-2% mitigation mens superstition gir 20% til non-physical. Bør vel gå mer enn opp i opp :)

 

Neste på innkjøpslista er å få opp block-chancen. Har begynt å bli kresen i hva jeg kjøper, så mulig jeg sparer til et OK stormshield til 3-4 millioner. Får se hvor mye jeg klarer å selge unna nå :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1208102.jpeg

 

 

må si jeg sliter selv i act 2. de forbanna biene dreper meg hele tiden. act 1 går fint uten å daue. life on hit er ganske must forstår jeg ja. får skaffe meg en socket for det i våpenet, men det blir dyrt det au.

 

har lekt en del med forskjellige specs, men dette er noe av det bedre jeg har prøvd

Lenke til kommentar

post-100859-0-05227300-1340047588_thumb.png

 

Min barb atm, soloa akkurat Belial på første forsøk, uten problemer (tok sin tid :p)

Kom til act 3, og det skjer ikke. Null sjans. Første champ pack jeg møtte var det bare å snu, løpe og logge ut.

 

Hva burde jeg ta tak i?

Jeg kan ikke gimpe dps mer fordi den er allerede latterlig lav...

 

Evt. hvor bør jeg gå for å skaffe meg mer gear?

Er det noe som bør farmes før act 3 er mulig? :)

Lenke til kommentar

De som ligger på action baren. Ignore pain med life steal rune, charge med heal, leap med bonus armor, frenzy med sidearm, shout med 50% res, revenge med proc.

 

Testa akkurat belial med 5 stacks også, det gikk relativt knirkefritt. Men i act 3 merker jeg at selv normal mobs slår HARDT :p

Lenke til kommentar

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#WSVkiP!Zeb!acccaZ

 

Jeg bruker denne builden når jeg farmer siegebreaker eller spider kjærringa + azmodan. Med denne skillbuilden så kjører jeg siegebreaker med 60k hp,10-11k armor,1k all res,43% block og 37k dps. Når jeg kjører spider + azmodan så bruker jeg helm of command og noen ganger tough as nails så da ligger jeg på rundt 56k hp,11k armor,1k+ all res,51% block og 27-32k dps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...