Gå til innhold

OurDayZ tråden - Diskuter alt om våre servere her


Anbefalte innlegg

Denne tråden tar over for tidligere OurDayZ tråder.

splash-small.png

Bruk vår teamspeak: ts.ourdayz.net

Admins: @andretnet, NatuRal3

Vårt mål er å få til et server community uten duping, exploits og annet tull. Alle våre servere kjører på isolerte hives.

 

 

OurDayZ Servere:

  • OurDayZ II - Chernarus - 50slot - 5.9.31.175:2302
  • OurDayZ I - Namalsk - 40slot - 5.9.31.175:2602

 

Forutenom dette så har vi blitt spurt om å hoste en Wasteland server. Dette kommer vi til å gjøre, og den kommer opp innen kort tid, avhengig av server kapasitet.

 

Regler

Ingen cheating/hacking/exploiting Ingen baser/tents lagring av vehicles utenfor kartet.
Whitelist

Våre servere krever at du registrer deg på vårt forum og legger in din GUID. Dette er for å kunne bekjempe hackere/cheater/exploitere på en bedre måte.
Endret av @andretnet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde igår at alt i backpacken min var borte når jeg logget inn, fler som har opplevd detta ? :s

Dette er desverre et stadig tilbakevendende problem.

 

Det som mest sannsynlighvis skjer er at hver gang dayz blir oppdatert, så blir Private server koden nødt til å ta vekk alle sine bugfikser for å sikre kompatibilitet med nye DayZ. Det gjør at sånne bugs som dette stadig kommer tilbake siden DayZ official ikke klarer å fikse disse problemene selv.

 

Jeg oppdaterer serveren igjen i dag, og regner med at dette problemet blir mindre, om ikke helt borte. Noe av dette problemet har dog med Arma 2 motoren å gjøre, men dette har også blitt bedre med nyere betapatcher.

Lenke til kommentar

Wasteland er en Arma 2 Mod.

 

Beskrivelsen fra prosjektsidene dems:

Wasteland is a game mode that gives players a more PVP feel on the large map Chernarus.

The main objective of Wasteland is to scavenge for supplies, weapons vehicles and defend yourself against other factions. There are four factions in Wasteland (Blufor,Opfor,Civilian,Raiders).

Civilians are given a choice if they want to work as a team with other civilians or go 'rogue' and became a blood thirsty raider leaving no survivors and taking what they want. While Wasteland is TVT focused

there are AI factions called 'Raiders' that spawn at side missions and will roam the wastes searching for targets. These AI are deadly and will kill you in a heart beat!

 

Den eneste svakheten jeg personlig ser med denne modden er at den ikke er "persistent", dvs at den lagrer ikke verdenen og characterne etter en server restart. Jeg tror at hvert spill er ment å vare ca 36 timer eller deromkring.

Endret av @andretnet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...