Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er absolutt verdt noe for en monk som stacker cold resist :) Ville ikke solgt dem billig akkurat.

Ok.. takk for det. Får bare prøve å finne ut hva rimelig pris er her da :)

Skrevet

Som monk, og spesielt gloves, der stats som crit damage, crit chance og attack speed er mulig på 1 item så vil man helst fokusere på det, nå snakker jeg selvsagt om high-end gear, og de koster men for dette, siden det mangler disse, så ... hvis du har flaks med deg, 1-2 mill.

Skrevet

Som monk, og spesielt gloves, der stats som crit damage, crit chance og attack speed er mulig på 1 item så vil man helst fokusere på det, nå snakker jeg selvsagt om high-end gear, og de koster men for dette, siden det mangler disse, så ... hvis du har flaks med deg, 1-2 mill.

Ok, takk for den infoen :)

Ser at den kun har IAS av det du nevner, men hvis jeg får 1-2 mill så er det ny rekord for meg så skal ikke klage :)

Skrevet

Selv med 9% IaS så er den desverre ikke så veldig bra, dex er ganske standard, så nagia tar faktiskt alt for hardt i med millionbeløp :)

Du får hansker som har mer dex for 600 000 (Sjekket akkurat før jeg posta)

men så er ikke det lite penger da :p alt over 200k er i mine øyner iallefall vel verdt og vel solgt :)

Skrevet

Nei, det ligger som sagt et par hansker (3 stykken) med mer dex, samme ias og et par hadde vel mer relevante stats som resistance også :p

Skrevet

Er interessert i å kjøpe ring og/eller amulett til Wiz.

Resistance er ikke så viktig, men må ha endel Int, eventuelt crit og dmg

Skrevet

Shoulders

• 70dex
  • 50vit
  • 60 phys res
  • 65 res all
  • 20% mf

Verdi for monk?

Eller DH ;)

Slikt item klasser under MF Gear :p DH's trenger primært mye mer All Res en hva vi gjorde før hehe

Skrevet

Hey

har to gode ringer her som jeg har sjekket litt ut hva de koster, men vansklig å si!?

ring 1 er rundt 1.5m

ring 2 er rundt alt fra 3m oppover

Gi ett lite tilbud eller add me ingame

Equinox#2663

post-277335-0-76847900-1340800899_thumb.jpg

post-277335-0-47228600-1340800917_thumb.jpg

Skrevet

Selger et par med ganske nice boots til DH\Monk.

Kjapp kikk på AH viser at det selger bra. Man må vist opp i 70 000 000 for å få 10% runnspeed og bedre stats, eller 2 billioner for 12% runspeed lol..

Så om noen er interesterte så selger jeg disse først her for 8.5 mill. vis ikke havner de på AH for 10 - 12 mill før jeg legger meg :)

260aiis.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...