Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Joda, det skal det gjøre. Off-hand er altså ikke det samme som å dualwielde. Du får ikke 15% på toppen av den økningen OH gir.

 

Et våpen med 1.40 attacks per second paret med en OH med 9% IAS skal gi 1.61 aps.

Du vil altså ikke se denne endringen på selve våpenet, men på character details vil det stå 1.61, gitt at du ikke har andre IAS items som gir ytterligere økning.

Det gjelder ikke dersom OH er et dualwield våpen :S

Når jeg snakker om OH så kan det også være et våpen, missforstår vi hverandre?

 

- Jeg har ett MH våpen item med 1.40 APS

- Jeg har ikke penger til en MH med høyere APS

- Jeg tenker å kjøpe et nytt OH Våpen

- Dersom OH IAS virker på samme måte som annen IAS, så vil OH IAS øke MH APS, og jeg vil derfor all over få høyere APS.

- Testen viste derimot at det _ikke_ var tilfelle.

- OH IAS teller _kun_ på OH.

- 5% IAS på neck ga økning i APS, 5% IAS på OH ga ingen økning i APS.

 

Min konklusjon er altså at jeg kan drite i IAS på OH våpen, og heller prøve å finne et med høy APS og bruke som MH våpen....

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal være helt ærlig å inrømme at jeg tok grådig feil der ja :p

 

Trodde helt logiskt at OH sin IaS ville affecte MH akkuratt som forøvrig gear.

 

Men nop.

 

Her er et bildet jeg tok når jeg faktiskt nettop testa. det veksler naturlig mellom MH og OH så på bildet så viser det først MH, med 1.74 AS så OH med 1.60 AS, så veksler den :p

 

http://i47.tinypic.com/34zdd7m.jpg

 

jaja trodde helt ærlig at det var logiskt å simpelt som blizzard ofte gjør ting å måker på, but I was wrong!

Lenke til kommentar

44 Allres trumfer jo 43 Lightning en høy gang uansett. Du utvider mengden kjøpere noe veldig, du får plutselig ALLE monks og ikke bare de som stacker ligtning og samtidig alle demon hunters.

 

Vil likevel si du gjorde et godt kjøp, men det er på et helt annet nivå enn den ringen over her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fant denna nå akkurat å ble gira som F! finner veldig lite på AH å sammenligne med.

gearpage.png

Har ikke så mye å bidra med, men kan minne om at han betalte 155 mill for den ringen oppe til høyre for 1-2 (?) uker siden.

Sammenlignbare stats, men annen class og US AH.

 

Han vant altså på bud og budet ble presset opp til 150-155 mill i siste minutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...