Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet noen noe mer om når laderen til S3 kommer. (Friksjons-laderen eller hva det er) Som lader ved å ligge under telefonen.

 

Tror nok det tar en liten stund å lade en telefon ved hjelp av friksjon...

Det er snakk om induktiv lading :-)

Grunnen til forsinkelsen er at man må bli enig om en standard for trådløslading sammen med mange flere selskaper. Positivt at standarder blir innført slik at man kan lade forskjellige telefoner på samme "pad".

 

http://www.engadget.com/2011/06/24/engadget-primed-how-wireless-and-inductive-charging-works/

Lenke til kommentar

Vet noen noe mer om når laderen til S3 kommer. (Friksjons-laderen eller hva det er) Som lader ved å ligge under telefonen.

 

Tror nok det tar en liten stund å lade en telefon ved hjelp av friksjon...

Det er snakk om induktiv lading :-)

Grunnen til forsinkelsen er at man må bli enig om en standard for trådløslading sammen med mange flere selskaper. Positivt at standarder blir innført slik at man kan lade forskjellige telefoner på samme "pad".

 

http://www.engadget....charging-works/

 

Er klar over det, følte bare for å slå en liten vits :)

Spøk til side gleder jeg meg veldig til induksjonslading kommer for fullt. Er en av grunnene til at jeg har lyst på en S3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens Netcom-info: Regnet med å få inn ca 200 stk i dag eller i morgen. Forøvrig den samme infoen (utenom antall) jeg fikk for en uke siden, og da sa de mandag/tirsdag (i denne uken)..

Dette er kun den hvite, eller ? :hmm:

Jeg spurte om Blå ihvertfall, men hva han soppen svarte fra Netcom er ikke godt å si ;)

Lenke til kommentar

Dagens Netcom-info: Regnet med å få inn ca 200 stk i dag eller i morgen. Forøvrig den samme infoen (utenom antall) jeg fikk for en uke siden, og da sa de mandag/tirsdag (i denne uken)..

Dette er kun den hvite, eller ? :hmm:

Jeg spurte om Blå ihvertfall, men hva han soppen svarte fra Netcom er ikke godt å si ;)

hehe, vi får vente å håpe på at han svarer :)

Lenke til kommentar

Tips til Samsung Galaxy S3 eiere:

Meny -> Innstillinger -> Sikkerhet -> Eierinformasjon

 

Der man kan skrive inn en beskjed som vises på låsekjermen, foreksempel navn på eier av telefon, nr å ringe til hvis funnet og eventuelt finnerlønn.

Samsung har jo også flere sikkerhetstjenere som varsler deg om hvor telefonen er og varsle deg om det puttes inn i ett annet sim-kort, alle disse i kombinasjon fører til bedre sikkerhet og muligheten for at du kan få enheten tilbake om mistet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...