Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Er det jeg som ser feil eller har cdon den blåe på lager nå?

 

http://cdon.no/elekt...e_blue-19011896

 

Ser ikke sånn ut nå... Eller.. jeg ser ikke noe lager antall eller estimert leverings dato, kun en knapp som sier "reserver".

 

Endret nå igjen ja. Når jeg postet sto det 07.06.2012, og leveringstid: 2-5 virkedager. Men nå står det bare "reserver" ja.

 

Bestile nå ivertfall en, så får håpe for min del at det nå står "reserver" fordi de få de hadde på lager ble solgt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok det tar en liten stund å lade en telefon ved hjelp av friksjon...

Er klar over det, følte bare for å slå en liten vits :)

Spøk til side gleder jeg meg veldig til induksjonslading kommer for fullt. Er en av grunnene til at jeg har lyst på en S3

Ja jeg skjønte at du tok poenget :-) Enig i at trådløs lading er en av de store tingene som skiller SGS3 fra de fleste andre for øyeblikket. Det blir nok normen med tid og stunder. Med Dropbox og trådløs oppdatering av telefonen, så er man faktisk 100% trådløs :-)

Lenke til kommentar

Svaret CDON gav meg var at de får flere telefoner i midten av juni. Vil tro det er neste uke som mange andre nettbutikker nå har som dato.

 

Det er godt mulig de fikk avbestillinger og at det er derfor en foran her fikk bestill-knapp. Jeg håper for hans del at han var heldig nok til å få tilsendt en telefon før helgen.

Lenke til kommentar

Hei dere! :) Har bare et lite problem som jeg lurer på om noen kanskje kan svare på! :) Jeg har nettopp fått meg en Samsung Galaxy S3 i hvit modell, og har prøvd den ut i noen timer nå. Den har fungert helt perfekt.. liksom.. frem til nå. Plutselig går det ikke an å navigere i hovedmenyen. Det har poppet opp en slags feilmelding hvor det står "Touchwiz hjem har stoppet" og en "ok"-knapp under. Trykker jeg på den fungerer det fortsatt ikke og så dukker den opp igjen kort tid etter. Har søkt litt rundt etter svar på hva jeg kan gjøre eller hva som er galt, men finner ingenting. (Håper dette er riktig sted å spørre om dette!) Er det noen som har noen forslag til en løsning? Og/eller hva som kan være problemet? Har forresten allerede prøvd både å restarte og å skru den av i noen minutter. Har ikke mistet den i gulvet eller noe lignende heller. Har bare brukt den som man skal bruke den *forvirret*

Lenke til kommentar

Auda...ser ut som touchwiz har klikket hos deg. Er rimelig sikker på at en hard reset vil løse problemet

Ditt...altså gjennopprett til fabrikkstandard. Vær obs på at du da mister alt du har lagt inn på telefon. Du kan også prøve å avinnstalere det siste appen du la inn...muligens den somer problemet, mene, sikkert vanskelig å avinnstalere om du ikke kan navigere i menyen.

 

 

Lenke til kommentar

Som Dobbel 0 Bobby sier mister du alt du har på telefonen, vær obs på det og ta backup av viktige ting.

 

Hard reset gjør du som dette: hold inne Power-knappen, Home-knappen og Volum Opp-knappen samtidig..

 

Det fungerte, tusen takk! :) Backupen fungerte ikke, men det gjør ingenting. Tok bare noen få bilder og et videopptak. Innstillingene kan jeg lett sette tilbake igjen slik jeg hadde det :) Bare håper det ikke skjer noe lignende igjen!

Lenke til kommentar

Savner å legge til ord i ordlisten sånn som man kunne med htc...

Huff som jeg mislikte denne funksjonen på HTC Desire. På et eller annet tidspunkt mens telefonen var ny, skrev jeg "JA", med store bokstaver. Etter dette rettet den alltid "Ja" til "JA". Dette fikk meg nesten til å kaste telefonen i veggen flere ganger. Det var mange slike irritasjonmoment med autokorrekturen.

Lenke til kommentar

Hard reset

Det fungerte, tusen takk! :) Backupen fungerte ikke, men det gjør ingenting. Tok bare noen få bilder og et videopptak.

Skulle jo tro at det ville holdt å bare slette data for selve launcheren. Da ville du bare mistet oppsettet på skjermene dine.

 

Forøvrig lønner det seg å sette opp dropbox. Da vil man kunne få overført bilder og video dit automatisk. Dette skjer staks man har wifi (eller 3G aktivert) avhengig av hvilke innstillinger man velger.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Sitrap på kin hvute SIII

- ingen lyslekkasje som jeg kan observere

- ikke mer tull meg programvare enn jeg har opplevd tidligere. De fleste softwareprobs på en så versjin/modell skyldes vel ofte inkompatible apper.

 

Flere enn meg som synes browseren tegner litt rart?

 

Venstre menyknapp / Innstillinger / Avansert / Standard zoom -> sett til medium eller nærme.

Vel, nå var det ikke zoominga jeg tenkte på. Tekster går over andre bilder osv. Å stille på standarzoom har jeg prøvd - det hjelper ikke.

 

Prøvd Chrome Beta? Samme der også?

Ja, har prøvd. Ikke det samme der. Ordna seg forresten nå. Instillinger -> Avansert -> Tilbakestill. :)
Lenke til kommentar

I går hadde jeg ganske mange telefonsamtaler. Då la jeg merke til en irriterende ting. Hver gang jeg skulle legge på forble skjermen svart. Er vel en sensor som gjør at den går i svart når en holder den inn til øret men hjalp ikke å trykke på skjermen heller, den var bare svart uten å reagere. Måtte gå på home tasten hver gang for å få lys i skjermen å avslutte samtalen. Noen andre som har dette problemet eller har noen tips for å fikse det. Er akkurat forseint å levere som doa.

Ingen forslag?

Er skikkelig irriterende å måtte gå på home tasten for å få på skjermen etter samtale. Kan en hard reset hjelpe og sletter det noe? Eller tror dere jeg må sende den på verksted?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for å få Bank-ID på mobil til å fungere på denne?

Du trenger å aktivere bank ID via banken din. Gå på nettbanken din så finner du det der. Så vil det automatisk skje. Du kan enten velge mobil eller sånn brikke til engangs kode, så velger du mobil nummer. Du få en melding på skjermen og skriver inn koden :p that's it!

 

Har allerede gjort de stegene. Fungerte som bare det på min gamle telefon, men på S3 skjer ingenting...

 

har samme problemet her

 

Jeg fant ut av det. Du har sikkert byttet sim i forbindelse med kjøp av telefonen. Når du gjør det, må du kansellere BankID på mobil og starte en ny avtale igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...