Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heiv inn en bestilling til netshop, som antyder mottak av den blå i dag...men det er sikkert bare drømmerier....(-:

 

 

http://www.netshop.n...0000189562.aspx

 

Jeg sendte en mail til netshop i går. Da skrev de følgende om blå utgave: "De som bestilte først får først. Vi har fått inn en håndfull, og får endel til denne uken, men vi vet ikke hvor mange." Med andre ord: Dato som står på nett gjelder for de som bestiller nå. Vi som bestilte for en stund siden kan få når som helst frem til dato som står på produktsiden. Selv om de får inn en batch nå endrer de ikke dato på produktsiden siden det går til den lange listen over de som allerede har bestillt.

 

Når det er sagt så er en ubekreftet dato ikke mye å gå etter. Den flyttes frem med jevne mellomrom. Da jeg bestilte 15. mai sto det ubekreftet 28. mai (dagen før faktisk release fra Samsung så det var jo muffens i seg sev). I mellomtiden har de flytta datoen mange ganger, og jeg venter enda :-)

Lenke til kommentar

Snakket med komplett igjen.. Står fremdeles at den skal sendes i dag, men ubekreftet, så jeg ringte.. Alt han kunne si var "vet ikke, men jeg skal kontakte distributør og sende deg en mail når jeg får svar". Så da regner jeg ikke med at det sendes noen telefon i dag. Men kanskje jeg kan få et reelt estimat på når den kommer..

 

Utålmodig!!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar

Uff, jeg er så vanvittig i tvil om jeg skal bytte ut hvit til den grå(!)/blå.

Orket ikke å vente på den blå, så jeg kjøpte en hvit men denne kunne dama tenke seg å overta.

Valgets kval..

Min hvite har forøvrig oppført seg pent og eksemplarisk.

Jeg opplever ingen lys rundt skjermrammen, knirkende power knapp eller sorte prikker.

Eneste som har små irritert meg er svartid når jeg slår på skjermen med enten hjem knappen eller power.

Jeg har slått av S-Voice, men jeg kan ikke si det fikser dette problemet. Trykke på hjem skjermen når telefonen allerede er påslått går lynraskt.

Tilbake til hvit/blå valget, jeg må si jeg ikke ble imponert av fargen i den videoen av han tyskern som presenterer.

Ei heller bildene til forumbrukerne her, mulig jeg bare må få sett den i butikken før jeg bestemmer meg.

Noen som vet om det fins en butikk som har blå på utstilling i Oslo området?

Er den så grå som bildene/video viser, får jeg heller beholde den hvite som jeg opplever som frisk.

Da får det heller være at den anses litt som femi eller hipster om du vil.

Lenke til kommentar

Uff, jeg er så vanvittig i tvil om jeg skal bytte ut hvit til den grå(!)/blå.

Orket ikke å vente på den blå, så jeg kjøpte en hvit men denne kunne dama tenke seg å overta.

Valgets kval..

Min hvite har forøvrig oppført seg pent og eksemplarisk.

Jeg opplever ingen lys rundt skjermrammen, knirkende power knapp eller sorte prikker.

Eneste som har små irritert meg er svartid når jeg slår på skjermen med enten hjem knappen eller power.

Jeg har slått av S-Voice, men jeg kan ikke si det fikser dette problemet. Trykke på hjem skjermen når telefonen allerede er påslått går lynraskt.

Tilbake til hvit/blå valget, jeg må si jeg ikke ble imponert av fargen i den videoen av han tyskern som presenterer.

Ei heller bildene til forumbrukerne her, mulig jeg bare må få sett den i butikken før jeg bestemmer meg.

Noen som vet om det fins en butikk som har blå på utstilling i Oslo området?

Er den så grå som bildene/video viser, får jeg heller beholde den hvite som jeg opplever som frisk.

Da får det heller være at den anses litt som femi eller hipster om du vil.

 

Tror lefdal har,

Lenke til kommentar

Haha... faen ta :p Har fått nytt sim fra telenor nå. Telefonen kommer iflg forhandleren hit på tirsdag, men abonnementet mitt er ikke klart før den 18.06 :p

 

Noen som vet hvordan dette med operatørlås fungerer nå til dags? Hos de fleste forhandlere står det jo spesifisert om telefonen er operatørlåst, men finner ingenting om dette på telenor bedrift sidene. Og i tillegg kom jeg over dette:

 

Hvordan får du tak i operatørlåskoden?

Har du en bindingsavtale med Telenor, får du koden uten å måtte betale for den. Dersom du har en operatørlåst telefon, men ikke binding, må du betale et gebyr dersom du ønsker koden før det har gått 12 måneder fra kjøpet ble gjort. Gebyret er da kr. 600,-.

 

Betyr dette, at siden det er bindingstid på min telefon, at jeg kan låse opp telefonen gratis?

Lenke til kommentar

Haha... faen ta :p Har fått nytt sim fra telenor nå. Telefonen kommer iflg forhandleren hit på tirsdag, men abonnementet mitt er ikke klart før den 18.06 :p

 

Noen som vet hvordan dette med operatørlås fungerer nå til dags? Hos de fleste forhandlere står det jo spesifisert om telefonen er operatørlåst, men finner ingenting om dette på telenor bedrift sidene. Og i tillegg kom jeg over dette:

 

Hvordan får du tak i operatørlåskoden?

Har du en bindingsavtale med Telenor, får du koden uten å måtte betale for den. Dersom du har en operatørlåst telefon, men ikke binding, må du betale et gebyr dersom du ønsker koden før det har gått 12 måneder fra kjøpet ble gjort. Gebyret er da kr. 600,-.

 

Betyr dette, at siden det er bindingstid på min telefon, at jeg kan låse opp telefonen gratis?

Samsungtelefoner er ikke låst hos Telenor. Jeg ringte for å høre da jeg var i samme situasjon. Mitt abo hos telenor blir aktivert seinere idag, men har brukt netcom-sim i ei uke på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...