Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempepriser på djuice.no

Jeg valgte all in 1 L (1000mb/1000min/1000 sms) og totalpris for telefon og abonnement endte på 7378. Regnestykke for telefonen dersom en regner 299kr for abonnement blir (299*12)-7378=3790.

 

Prisen for frakten er 5 kr :p. En liten bonus at det gis dobbelt bruk i 3 mnd (2000mb/2000min/2000sms).

 

Dette må være den billigste måten å få seg en s III på ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet med sikkerhet om s3 har FM eter-radio?

 

Med det mener jeg IKKE radio som sendes over nettet med dataoverføring, vil jo sikkert bli veldig dyrt med mye databruk vil jeg tro for meg som liker å høre på radio mens jeg jobber flere timer om dagen.

 

Ser mange produsenter har gått bort fra denne funksjonen, håper ikke det også gjelder s3?

Lenke til kommentar

@ray001

Det som ikke stemte er terminologien. GLONASS tar ikke i mot GPS-signaler og motsatt. Det går derfor ikke å si at en sivil GPS-mottaker støtter to typer GPS-signaler. Dersom man ikke regner med landmålingsutstyr som bruker både sivile og militære GPS-frekvenser, sistnevnte riktignok uten kode.

 

Skal man omtale ulike typer satellittbaserte navigasjonssystemer sammen er samlebetegnelsen GNSS.

Ja, var ikke det jeg mente. Når mobilen støtter GLONASS og GPS så kan en vel motta 2 signaler(1 til GLONASS og 1 til GPS)??? Eller tar jeg feil igjen?

 

Det stemmer. Men du skrev to typer GPS-signaler. Noe som betyr både sivil og militær GPS. Militær GPS har egen frekvens og eget kodesett. Kodesettet er ikke tilgjengelig for privat bruk. Skal man bruke de militære frekvensene må man benytte seg av faseutjevning av signalet for å slippe koden. Etter min kjennskap er det kun landmålingutstyr som støtter faseutjevning.

 

Når man benytter seg av GNSS er det fire ukjente, [nord, øst, høyde, tid]. Desto flere satellitter man mottar signaler fra, desto lavere standardavvik vil man få. Så det hjelper selvsagt å ta inn GPS og GLONASS samtidig.

 

Det skal sies at GLONASS har noe bedre nøyaktighet i nord og nær Russland enn det GPS har. Så her i Norge nyter vi godt av denne støtten.

Lenke til kommentar

Håper ikke at det blir det samme som var med SGS2 at dem lovet 32gb versjonen. Den er vel ikke enda kommet???

Ønsker den 64Gb versjonen av sgs3.

 

Og om jeg får sjansen til å kjøpe en SGS3 i USA så er det kjøpe en som har

2G Network GSM 850 / 900 / 1800 / 1900

3G Network HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100

4G Network LTE (regional)

 

Stemmer ikke det?

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Kan godt hende jeg "henger etter" på informasjonen, men ser at Komplett/Mpx har endret fra 'Bekreftet 29. Mai 2012' til 'Ubekreftet 6. juni 2012' -

 

Håper det ikke er starten på en dårlig trend mtp utsettelse av leveransene...

 

Så etter å ha gjort en kjapp sjekk hos de ulike nettbutikkene, har de følgende datoer for telefonen:

 

Komplett/MPX

Hvit - Ubekreftet 6. juni

Blå - Ubekreftet 6. juni

 

NetOnNet

Hvit - Forventet 29. mai

Blå - Forventet 29. mai

 

NetShop

Hvit - Ubekreftet 31. mai

Blå - Ubekreftet 28. mai

 

CdOn

Hvit - Forventet 28. mai

Blå - Forventet 29. mai

 

Elkjøp

Hvit - Sendes 29. mai

Blå - Sendes 29. mai

 

Lefdal

Hvit - På lager 25. mai

Blå - På lager 25. mai

 

Multicom

Hvit - Antatt 4. juni

Blå - Antatt 14. juni

 

DustinHome

Hvit - Beregnet 8. juni

Blå - Beregnet 8. juni

 

Siba

Hvit - Releasedato 29. mai

Blå - Releasedato 29. mai

 

Spaceworld

Hvit - Kommer 4. juni

Blå - Kommer 4. juni

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette har jeg sett mange ganger før også med andre elektronikkprodukter. At nettbutikkene kommer med "luredatoer" for rett og slett å få i gang salget.

Men, får håpe for dere som venter og har bestilt, at det ikke gjelder denne gangen.

Lenke til kommentar

En ting jeg enda ikke har funnet ut av: er sølvlisten rundt S3-en farget plastikk, eller stål/et metall?

Jeg mener å ha lest at den er i aliminium, men jeg kan ikke si det med sikkerhet. Kan hende det var før telefonen kom ut, altså at jeg leste på en side at det var ett av ryktene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...