Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal oppdatere første post senere idag. Er på sgs2 nå.

 

 

Men hvordan blir det med batteri bruk om man skal bruke / ha på alle disse kjekke tingene?

Tenker på S Voice. Vis den skal være klar hele tiden vis du skulle snakke til sgs3, og den skal være klar for dine komandoer.

Lenke til kommentar

Flott tråd! All ære til Ray001 for det!

 

Har lenge vært usikker på om jeg skulle gå for SIII eller HOX, men erfaringen jeg har med min 1 år gamle SII, og alt jeg har lest og testet selv angående den litt shady byggekvaliteten til altfor mange One X'er har nå gjort at jeg så og si har bestemt meg for SIII. Gleder meg som unge til å få den i hus, selv om det er fare for at dama får den først hvis hvit er lettere tilgjenglig enn blå.

Noen som har lest noe om skjermen lider av "black clipping"? Min største frykt. :p

Lenke til kommentar

Black clipping, eller crush om du vil:

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1559800

 

Med en skjerm som den som er på S3 kan det plutselig bli aktuelt å se episoder av serier o.l på t-bane, og da vil jeg ha god bildekvalitet. :p

 

Er også redd for color banding. Vil kanskje si at det nesten er verre. Håper skjermen ikke lider av noen av disse tingene. Og håper inderlig at AMOLED denne gangen vil holde lenger uten å slite med ghosting/burn-in. (Den rette frasen er vel AMOLED fatigue, men den er ikke like mye brukt og utfallet er stort sett det samme.)

 

Ikke meningen å være negative Nils her altså, men lurer på om noen har sett/lest noe jeg ikke har fått med meg. :p

Lenke til kommentar

Black clipping, eller crush om du vil:

 

http://forum.xda-dev...d.php?t=1559800

 

Med en skjerm som den som er på S3 kan det plutselig bli aktuelt å se episoder av serier o.l på t-bane, og da vil jeg ha god bildekvalitet. :p

Dette har som regel å gjøre med at nyere telefoner har langt bedre skjermer med større fargerom og dynamisk omfang enn tidligere. Derfor stilles det høyere krav til det du faktisk ser på.

 

En crap DVD-rip på noen hundre MB med mye mørke scener vil ofte se dårlig ut på en helt ny telefon kontra en eldre telefon med mindre kontrast og genrelt blassere skjerm. Det er ikke nødvendigvis telefonens feil at det er slik :)

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...