Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

De som bestilte først hos komplett og mpx, har fått bekreftet dato at den kommer 29 mai. Og blir sendt 30 mai. Etter de noen 100 første ble solgt så ble dato endret.

 

Hadde håpet på det siden jeg har hatt en blå en i bestilling en god stund, men når jeg går inn og ser på ordren min ser det ikke så lyst ut. Den er nå endret til "1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2012-06-07"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synest egentlig det er greit å ha spekulasjonene. Over tid blir tråden rotete uansett med romer, småproblemer, store problemer, knuste glass etc etc t, bare se på de to forrige S-trådene. For historien er det egentlig greit å se når de første fikk tak i telefonene sine... Det viktigste er at førsteposten blir oppdatert med relevant informasjon og at folk svarer høffelig selv om noen spør om noe for 20. gang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Spot-on zoomsalabim. La tråden leve sitt eget liv. Ingen kommer til å lese "side 7" i fremtiden uansett, med mindre et søk fører dit. Nå er det 4 tråder om S III... De fleste av oss som venter på telefonen ønsker å lese alt om den, og det ville vært enklere å ha kun 1 tråd å forholde seg til. En ting jeg dog ikke ønsker å se i dette og andre fora, er ansatte i bedrifter som reklamerer for egne produkter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fler som merker at ventinga ikke er på langt nær så spennende som når man skulle ha S2 ved lansering?

 

Gikk over fra Symbian og 600Mhz CPU da så naturlig nok var forskjellen kjempe stor men nå føler jeg at S3 er en sånn "passe" oppgradering til S2.

 

Bytter vel egentlig mest p.g.a jeg vil ha det nyeste og litt større skjerm.

Lenke til kommentar
Fler som merker at ventinga ikke er på langt nær så spennende som når man skulle ha S2 ved lansering?

 

Det kommer jo helt an på hvor man kommer fra, som du selv skriver... Jo større overgang, jo mer gleder man seg til å få sin nye dings. Det er ikke alle som kommer fra S2. Selv er jeg på "super exited"-enden av skalaen, da dette blir min første android overhodet (kommer fra Nokia E7 (Belle))! Kjøpte riktignok en HTC Wildfire S til jentungen for et halvt år siden, som egentlig bare har gitt meg et mindreverdighetskompleks ;).

 

Har vært fornøyd med kamera (i gode lysforhold) og spillutvalg. Kommer til å savne fysisk tastatur og en topp bilnavigasjonsløsning. Håper google snart får ut fingern og lanserer en fullstendig offlineløsning på navigasjon.

 

Gleder meg villt til å få en stor super skjerm til video og browsing. Et kanon-kamera. Et hav av apps. En fullgood gmailintegrasjon og kalender som synkes med google cal, og viser alle kalenderene jeg deler. Etc etc etc...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og er kjempespent, men er jo alltid det når det kommer nye toppmodeller :) Lurer på en ting. Noen som vet hvordan smileyene ser ut? Bruker veldig mye smiley og vart så skuffet over de nye som kom med ICS. Syns de var utydelige, en grøt alt. På htc one x er de laget mye bedre. Prøvde å søke litt, men finner ikke noe bilde av hvordan de ser ut på S3.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke bestilt ennå (venter bare på at markedet og leveringstider får satt seg), men kommer fra HTC Hero fra 2009 :) Den har tjent meg lenge og vel, men henger ikke med på utviklingen av software og begynner å bli galtreig nå. Gleder meg til SIII som jeg tenker også vil være i stand til å tjene meg i flere år, på samme måte som Hero har gjort.

Endret av Torbjørn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og er kjempespent, men er jo alltid det når det kommer nye toppmodeller :) Lurer på en ting. Noen som vet hvordan smileyene ser ut? Bruker veldig mye smiley og vart så skuffet over de nye som kom med ICS. Syns de var utydelige, en grøt alt. På htc one x er de laget mye bedre. Prøvde å søke litt, men finner ikke noe bilde av hvordan de ser ut på S3.

Prøv f.eks GO sms. Der er det masse smilies :)

Lenke til kommentar

Jeg og er kjempespent, men er jo alltid det når det kommer nye toppmodeller :) Lurer på en ting. Noen som vet hvordan smileyene ser ut? Bruker veldig mye smiley og vart så skuffet over de nye som kom med ICS. Syns de var utydelige, en grøt alt. På htc one x er de laget mye bedre. Prøvde å søke litt, men finner ikke noe bilde av hvordan de ser ut på S3.

 

Vanskelig å si ang smilyene på S3 men bruker selv GoSMS i kombinasjon med ChatOn (gratis meldinger) og begge byr på masse fine smilyer.. Begge overgår det originale meldingsprogrammet med en stooor margin på de fleste områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Christoffero89

Jeg og vil heller ha den funksjonen.

 

Og så er det mye annet så er bedre på til og med ifra S2 til S3

 

 

http://www.thegalaxy...s2-vs-galaxy-s3

 

 

Og noe her - http://www.samsung-g...-and-galaxy-s2/

Selv om det Samsung S2 Galaxy smartphone er en svært vellykket og over 20 million eksemplarer solgt, et brudd på denne posten er allerede rolig registrert i Galaxy S3-modellen. Oppsummert, vi lagt spesifikasjonene til alle Galaxy S-modeller alle sammen, og i den siste artikkelen vi rapporterte at Galaxy-S3 har om så mye som 38 forbedring over sin forgjenger. Men hva er disse punktene deretter? Så vi ser på, og kanskje det er noen overraskelser.

 

Maskinvareforbedringer

1. Ingen nedleggelse lag (kameraet ikke fokusere.)

2. 64 GB MicroSD exFAT støtte - Dette har S2 og, men kanskje S3 støtter mer?

3. Apt-X-kodec-støtte (Forbedret Bluetooth-lyd)

4. Active noise cancellation med dedikert mikrofon

5. Forbedret lydkvalitet (Wolfson-DAC) - En av mine grunner for å bytte

6. Opplyst sensoren på baksiden (forbedret kameraet kvalitet)

7. Forbedret batterilevetid (2100 mAh, nesten alt i denne telefonen bruker mindre strøm)- En av mine grunner for å bytte

8. Hydrostatisk sensor

9. Bluetooth v4.0 med A2DP, EDR

10. Større skjerm (bedre web småleser, forbedret multimedieopplevelse med en større skjerm) - En av mine grunner for å bytte

11. Burst-skudd (opptil 20 bilder)

12. C støtte penn (posisjonspekere)

13. Eye-tracking-teknologi (Smart opphold)

14. Raskere Mali-400 GPU

15. Foran kamera som skyter i HD-video

16. GLONASS-støtte (bedre enn det frittstående GPS) - En av mine grunner for å bytte

17. Gorilla Glass 2

18. 720p HD-skjermen

19. Innkommende samtale lyd equalizer (å øke kvaliteten på samtaler)

20. Internt minne opptil 64 GB - En av mine grunner for å bytte

21. LED-indikator

22. Bedre / høyere høyttalerne (2x 2 Watt)

23. NFC støtte (S-strålen overføre filer med en hastighet på 300 Mbps) - En av mine grunner for å bytte

24. S Pebble-støtte (Dette kommer hendig for gym-junkies)

25. Firekjerners Exynos 4212 (Ifølge benchmarks raskeste brikkesettet noensinne og bruker mindre strøm)

26. RGB-sensor

27. Flat tilbake (Ingen flere projeksjon)

28. Tynnere Bezel

29. Videokvaliteten er forbedret (Høy profil innspilling på 17 Mbps)

30. Trådløs lading støtte (eller vetraagd) - En av mine grunner for å bytte

 

Programvareforbedringer

31. 50 GB ledig minne dropbox (Cloud service) - En av mine grunner for å bytte

32. AllShare cast – Vend på en TV eller skjerm for skjermen (trådløse, kjent som en dongle kreves)

33. Direkte anrop (den “Kalle” knappen har ikke lenger å være trykket)

34. Forbedret sosiale nettverk-integrering

35. Forbedret talestyring (knapper trenger ikke lenger brukes.)

36. Popup-spiller (fleroppgavekjøring mens en video spilles)

37. Smart varsel (automatisk vibrasjon ved et ubesvart anrop når enheten er plukket opp)

38. På samme HD videoopptak og bilder

 

 

Hva menes med

8. Hydrostatisk sensor -> Er det barometer for været?

26. RGB-sensor -> ???

27. Flat tilbake (Ingen flere projeksjon) -> ???

28. Tynnere Bezel - Et utdrag ifra androidauthority . Stemmer dette:

We have to say that everything seems to fit the description of what’s expected of the Samsung Galaxy S3, from the thin metal bezel to the rectangular home button.
Endret av Ray001
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om mye av det på lista di Ray001 er greie nye funksjoner, er en del av det kun gimmick eller software som vil før eller siden finne veien til andre telefoner. F.eks S-voice, hvor mange kommer til å bruke det i norge? Og smart stay er jeg skeptisk til når jeg har mest bruk for det, nemlig i mørket.. Er også usikker på nevneverdig tynnere bezel. Ser jammen ikke sånn ut utifra bilder av S2 og S3 side om side. Har forresten også problemer med å se store forbedringer på kamerasiden. Video er nok bedre.

 

For all del, blir en flott telefon men jeg synes at det er fremdeles en sånn "passe" oppgradering og ikke så mye wow over det hele hvis man allerede hadde en god mobil.

 

Blir litt som å banne i kirka dette hehe. Men bare lufter tankene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...