Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som skal kjøpe seg minnekort, så har jeg funnet et rimelig et på Ebay og verifisert kapasiteten. 64GB class 10 til ca 400kr. http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649

 

60873 of 60874 MByte tested. Test finished without errors.

Writing speed: 11.4 MByte/s Reading speed: 18.3 MByte/s

H2testw v1.4

 

Husk også at telefonen bruker micro-SIM. Man kan bestille seg SIMkutter om man vil bruke det gamle kortet.

Takk for tipset, tror jeg skal slå til på denne.

Lenke til kommentar

For de som skal kjøpe seg minnekort, så har jeg funnet et rimelig et på Ebay og verifisert kapasiteten. 64GB class 10 til ca 400kr. http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649

 

60873 of 60874 MByte tested. Test finished without errors.

Writing speed: 11.4 MByte/s Reading speed: 18.3 MByte/s

H2testw v1.4

 

Husk også at telefonen bruker micro-SIM. Man kan bestille seg SIMkutter om man vil bruke det gamle kortet.

 

Hæ?

Litt merkelig at ikke dette opplyses om... Må vel be telenor om å sende meg et microsimkort da.... Håpløst at ikke dette står under spesifikasjonene!

Lenke til kommentar

For de som skal kjøpe seg minnekort, så har jeg funnet et rimelig et på Ebay og verifisert kapasiteten. 64GB class 10 til ca 400kr. http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649

 

60873 of 60874 MByte tested. Test finished without errors.

Writing speed: 11.4 MByte/s Reading speed: 18.3 MByte/s

H2testw v1.4

 

Husk også at telefonen bruker micro-SIM. Man kan bestille seg SIMkutter om man vil bruke det gamle kortet.

 

Hæ?

Litt merkelig at ikke dette opplyses om... Må vel be telenor om å sende meg et microsimkort da.... Håpløst at ikke dette står under spesifikasjonene!

 

Somsagt, her i DK går det automatisk, jeg ringte inn og spurte for sikkerhets skyld. Det er sikker sånn i Norge også?...

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt denne tlf fra nettbutikken til Telenor. Jeg ringte kundeservice og spurte om de sender med en microsim. Vedkommende var ikke sikker, men antok det ettersom jeg var registrert med et vanlig simkort fra før. Vi får sjå.

Ingen big deal å reise til Elkjøp og få et nytt simkort uansett. :)

Lenke til kommentar

Chess sender ut gratis microsim på forespørsel. Aktiveres på siden deres så det er ikke noe stress å bestille det i forveien..

 

Forventer egentlig at ingen leverandører tar betalt for slikt. Det er tross alt en del av pakka.

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt denne tlf fra nettbutikken til Telenor. Jeg ringte kundeservice og spurte om de sender med en microsim. Vedkommende var ikke sikker, men antok det ettersom jeg var registrert med et vanlig simkort fra før. Vi får sjå.

Ingen big deal å reise til Elkjøp og få et nytt simkort uansett. :)

 

Lurte på dette veldig selv, spurte i blant annet telekiosken og sendte e-post til kundeservicen deres uten noe særlig oppklaring i det. Samme dag som jeg hadde vært og forhørt meg i telekiosken ligger det et mikro-SIM i posten hjemme (vanlig SIM med mulighet til å "brekke" ut til mikro-SIM). Så kort sagt, du skal få et mikro-SIM i posten ja. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med fare for å fremstå som grinebiter #1 er diskusjonen om hvorvidt operatører sender ut eller ikke sender ut micro-SIM helt off-topic. Hadde dette forumet blitt moderert slik det burde hadde alle innlegg relatert til dette flyttet til en generell tråd om dette temaet, der de hører hjemme. Det hadde økt lesbarheten til forumet og tråden spesifikt. /rant

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg har SIM fra OneCall og de sender nå ut SIM som passer i vanlig og microsim. Det er bare å knekke av det ytterste om man skal ha micro :-)

 

Forøvrig har jeg tatt ibruk 64GB minnekort på SGS2. Måtte formatere det til FAT32 med Easeus-partitionmanager.

 

Disse 64GB kortene virker faktisk i mange telefoner og tablets.

It's worked in every Android device I've tried it in.

 

SGS3 bruker ExFAT, så der skal man trolig bruke formatet som er på kortet. Lønner seg sikkert å teste det i telefonen før man fyller det opp tho...

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Fikk mail fra CDON i dag. :(

 

Kjære kunde,

 

Takk for at du har bestilt en Samsung Galaxy SIII Pebble Blue av oss. Vi beklager å meddele at vi ikke vil kunne levere den på utgivelsedato, som er den 29/5. Dette er fordi leverandøren plutselig har stoppet alle leveranser av den blå mobilen. Dette gjelder alle forhandlere og operatører i Skandinavia, og er ikke noe som bare påvirker CDON.COM. Vi har forsøkt å føre en dialog med Samsung, men uten framgang.

 

Samsung opplyser at foreløpig leveransedatoe er uke 22, men dette er dessverre ikke noe som vi ennå kan bekrefte.

 

CDON.COM vil kompensere alle berørte kunder ved å gratis sende ut en kupong for lisensen til Samsung Navigator (verdi av 599 kr).

 

Vi ønsker igjen å presisere at det ikke kommer noen blå modeller til Skandinavia før utgivelsen, verken til noen forhandler eller noen operatør.

 

Vi beklager det inntrufne.

Lenke til kommentar

Fantastisk kjedelig for de av dere som har bestilt blå - føler med dere :(

 

Føler uansett Samsung da har gitt litt motsigende informasjon - stopper leveransen, men satt foreløpig leveransedato til uke 22 (28. mai - 3. juni) når dato for release er satt til 29.05.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra CDON i dag. :(

 

Kjære kunde,

 

Takk for at du har bestilt en Samsung Galaxy SIII Pebble Blue av oss. Vi beklager å meddele at vi ikke vil kunne levere den på utgivelsedato, som er den 29/5. Dette er fordi leverandøren plutselig har stoppet alle leveranser av den blå mobilen. Dette gjelder alle forhandlere og operatører i Skandinavia, og er ikke noe som bare påvirker CDON.COM. Vi har forsøkt å føre en dialog med Samsung, men uten framgang.

 

Samsung opplyser at foreløpig leveransedatoe er uke 22, men dette er dessverre ikke noe som vi ennå kan bekrefte.

 

CDON.COM vil kompensere alle berørte kunder ved å gratis sende ut en kupong for lisensen til Samsung Navigator (verdi av 599 kr).

 

Vi ønsker igjen å presisere at det ikke kommer noen blå modeller til Skandinavia før utgivelsen, verken til noen forhandler eller noen operatør.

 

Vi beklager det inntrufne.

 

Nå er jeg glad for at jeg bestilte hvit fra CDON. (Ikke fått noen mail)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...