Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg igjen kvittering/bekreftelse fra kjøpet hos nettbutikken til NetCom? Klarer ikke å lete meg frem på NetCom sine sider, og har ikke fått noen e-post heller.

Det tok ett par dager fra jeg bestilte til jeg fikk bekreftelse på telefon og mail. Har prøvd å logge meg inn på netcom sine sider for å se status etc. men dette er ikke mulig siden jeg fortsatt sitter med Chess-abo frem til slutten av mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei jeg skal skaffe meg SGS III. Og lurer på om det kommer til og gå fortere og bestille den på nette eller vente til den kommer i butikk?. Hvordan beskyttelse anbefaler folk og bruke. Selv har jeg en iPhone som jeg aldri har brukt det på, så jeg vet heller ikke hva som fins der ute av sont, så hva anbefaler dere av beskyttelse, må beskytte skjermen.

Lenke til kommentar

Forstår det som @cirka sier men hadde håpet på mindre snakk om når SGS3 kommer til nettbutikk, hvor lang tid posten / postmannen bruker på å levere SGS3. Jeg mener at det er unødvendig informasjon, og er med på å lage tråden mer uoversiktlig og mer rot. Mener at man kan bruke den andre tråden til den slags informasjon.

Men det er min mening.

 

Og at første post manglet informasjon.

 

Så lenge telefonen fortsatt ikke er ankommet nettbutikkene er det jo helt naturlig at man også snakker om leveringstider og priser i denne tråden. Når telefonen er ankommet butikkene, og folk har begynt å motta telefonene går diskusjonen over til selve telefonen. Synes det er helt ryddig og greit.

 

Men man kan jo lage en egen "Den offisielle Postmanntråden ang. levering av Samsung Galaxy SIII" :)

Lenke til kommentar

Hvordan beskyttelse anbefaler folk og bruke. Selv har jeg en iPhone som jeg aldri har brukt det på, så jeg vet heller ikke hva som fins der ute av sont, så hva anbefaler dere av beskyttelse, må beskytte skjermen.

 

 

Jeg lurer også på dette med beskyttelse.. Anbefaler dere sånn folie over skjermen (er vel det som kalles "screen protector"), gummiert ramme rundt telefonen ("bumper"), og/eller flip-cover?

Lenke til kommentar

Jeg synes foile og deksel har fungert bra for s2'en. Mistet den i bakken noen ganger og har hatt den liggende i sekk/vesker uten en skramme. Den så helt ny ut da jeg solgte den.

Jeg har ikke prøvd flip-cover, men ser for meg at det blir litt kronglete, pluss at man dekker jo til hele telefonen. Synes den er fin som den er.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

GLONASS

Jeg lurer på om Glonass vil føre til at GPSen totalt sett blir bedre i gater med mange høye hus. Ofte sliter gpsen alene når man er i trange gater med høye hus.

Hvis GLONASS vil føre til en bedre GPS-navigering vil jeg stille meg i Samsung Galaxy S3 køen.

Lenke til kommentar

GLONASS

Jeg lurer på om Glonass vil føre til at GPSen totalt sett blir bedre i gater med mange høye hus. Ofte sliter gpsen alene når man er i trange gater med høye hus.

Hvis GLONASS vil føre til en bedre GPS-navigering vil jeg stille meg i Samsung Galaxy S3 køen.

Nå har jeg kun testet GLONASS på Samsung Omnia W som er en WP-telefon, men min oppfatning er at den telefonen har en langt raskere navigasjonsløsning enn A-GPSen som f.eks. er i SGS(1) og iPhone. Så slik jeg ser det er det mye mulig at det er GLONASSen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pom man bør ha 1 teåd bør den andre tråden flettes inn i denne eventuelt. Iditosk å ha teåd der trådstartertå ikke tar ansvar og oppdaterer post 1

Herregud, "TAR ANSVAR OG OPPDATERER POST 1"? Jeg la ut den infoen som var tilgjengelig om telefonen da, og har INGEN andre intensjoner enn det! Skaff dere et liv (og hva er teåd...?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pom man bør ha 1 teåd bør den andre tråden flettes inn i denne eventuelt. Iditosk å ha teåd der trådstartertå ikke tar ansvar og oppdaterer post 1

Herregud, "TAR ANSVAR OG OPPDATERER POST 1"? Jeg la ut den infoen som var tilgjengelig om telefonen da, og har INGEN andre intensjoner enn det! Skaff dere et liv (og hva er teåd...?)

tråd... Poenget er å ha en tråd der post 1 innholder info om telefonen. Men du postet aldri nye infoen om produktet. Derfor kom denne tråden til livs
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Pom man bør ha 1 teåd bør den andre tråden flettes inn i denne eventuelt. Iditosk å ha teåd der trådstartertå ikke tar ansvar og oppdaterer post 1

Herregud, "TAR ANSVAR OG OPPDATERER POST 1"? Jeg la ut den infoen som var tilgjengelig om telefonen da, og har INGEN andre intensjoner enn det! Skaff dere et liv (og hva er teåd...?)

tråd... Poenget er å ha en tråd der post 1 innholder info om telefonen. Men du postet aldri nye infoen om produktet. Derfor kom denne tråden til livs

 

Poenget for DEG ja, men ikke for meg!

Lenke til kommentar

GLONASS

Jeg lurer på om Glonass vil føre til at GPSen totalt sett blir bedre i gater med mange høye hus. Ofte sliter gpsen alene når man er i trange gater med høye hus.

Hvis GLONASS vil føre til en bedre GPS-navigering vil jeg stille meg i Samsung Galaxy S3 køen.

Nå har jeg kun testet GLONASS på Samsung Omnia W som er en WP-telefon, men min oppfatning er at den telefonen har en langt raskere navigasjonsløsning enn A-GPSen som f.eks. er i SGS(1) og iPhone. Så slik jeg ser det er det mye mulig at det er GLONASSen :)

Veldig fin info :-)

1+ for den

 

Forstår det som @cirka sier men hadde håpet på mindre snakk om når SGS3 kommer til nettbutikk, hvor lang tid posten / postmannen bruker på å levere SGS3. Jeg mener at det er unødvendig informasjon, og er med på å lage tråden mer uoversiktlig og mer rot. Mener at man kan bruke den andre tråden til den slags informasjon.

Men det er min mening.

 

Og at første post manglet informasjon.

 

Så lenge telefonen fortsatt ikke er ankommet nettbutikkene er det jo helt naturlig at man også snakker om leveringstider og priser i denne tråden. Når telefonen er ankommet butikkene, og folk har begynt å motta telefonene går diskusjonen over til selve telefonen. Synes det er helt ryddig og greit.

 

Men man kan jo lage en egen "Den offisielle Postmanntråden ang. levering av Samsung Galaxy SIII" :)

Det er nå min menig, og jeg synes det lager spam i posten / mail boksen min, med "unødvendig" mail på oppdateringer som kommer ifra dem trådene en er med i. Jeg er med i 5-6tråder, og når et par stk skriver " ja der kom den inn på nettbutikken" og et 50talls svar tilbake igjen, om ditt og datt, osv så mener jeg det er spam / unødvendig info. Og har man et par tråder og alle legger inn slik info så blir det for 50-100 mail til dagen.

MEN det er nå min menig, og jeg kan ikke kreve hva andre skal skrive eller noe slik.

 

Men man kan jo lage en egen "Den offisielle Postmanntråden ang. levering av Samsung Galaxy SIII"

Ja dette var lurt, skal ikke se om jeg får laget en tråd til der med masse kjekk info og hjelpe sider og få det meste samlet på en side. Lur ide :-)

1+ for den

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Poenget for DEG ja, men ikke for meg!

 

For en sutring det var her da..

 

Over til noe annet. Det ser ut til at 32GB-versjonen også blir tilgjengelig her til lands.

Husker ikke hvor jeg så det, men den hadde dukket opp i en nettbutikk. Så ingen pris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...