Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele problemet ligger hos Samsung, HTC osv. At de ikke bare kan kjøre stock og la Google oppdatere dem. Da hadde vi hatt 4.2.1 i tillegg til et mye penere og bedre grensesnitt, for å ikke nevne stabilt. Touchwiz er det verste som har skjedd Android.

 

En ny Androidversjon må uansett tilpasses de forskjellige telefonene, lavnivåsoftware er er forskjellig siden dette er tilpasninger til hardware. Når det kommer en ny Androidversjon må lavnivåsoftwaren tilpasses, mye testing kreves også. Den eneste måten å unngå dette på er å standardisere hardware, og det hadde ikke blitt veldig spennende.

 

Vi ville også fått et dårligere interface siden alle Samsungfunksjonen som SmartStay og double window, S-Beam osv ikke hadde eksistert.

 

Vi ville også hatt en mye tregere telefon da det virker som Google ikke har kompetanse til å optimalisere lavnivåsoftware, se på benchmark resultater for Nexus 4 og 7 og sammenlign dette med S3 og Note 10.1. Disse to modellene skulle etter hardwaren å dømme blåst Samsungmodellene av banen, det gjør de ikke. Årsaken til dette må være dårlig optimalisert Nexus lavnivåkode og veldig bra optimalisert tilsvarende på Samsung.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Vurderer å kjøpe et batteri med utvidet kapasitet, men vil helst ikke at telefonene skal bli tykkere. Noen anbefalinger? :)

Samsung sitt 3000 mAh er nok det beste du får uten å øke tykkelsen alt for mye.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenkte å roote tlf og installere nytt rom for å få installert denne. Noen som har noe forslag til noen gode guider til å roote og forslag til noen gode rom?

 

http://www.youtube.com/watch?v=UuELTbfrH_U

 

http://www.androidro...oms-on-any.html

 

Jeg kan ikke anbefale noe annet en FoxHound siden det er den eneste jeg har brukt, men her er en liste.

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke anbefale noe annet en FoxHound siden det er den eneste jeg har brukt, men her er en liste.

 

Takker :) Prøvde å installere CodecRom og etter det har datanettet blitt sinnsykt tregt, sikkert fordi jeg greide å innstallere en annen baseband. Noen som vet hva den beste baseband'en for Norge er?

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har et problem med nettverket mitt av og til det er sånn at når jeg er på WiFi så fungerer ingenting av internett, av og til, ikke surfe eller koble til på andre måter, men med en gang jeg går på 3G så funker det, men problemet er at det skjer av og til og ikke så ofte, feks så kan jeg gå fint på internett nå på wifi, men i gårkveld så funket det ikke. Prøvd å restarte ruter men det fungerte ikke det heller.

 

Noen ideer?

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Ser det er enkelte som opplever å finne S3-en sin helt død. Jeg har problemer med at S3-en slår seg av hele tiden og av og til klikker mens jeg holder på med ting og tang. Prøvde en hard resett for 3 uker siden, og til og begynne med virket den noe bedre (bare en restart annenhver dag), mens nå er den blitt like mongo som før jeg tok hard resett, dvs slår seg av 2-3 ganger for dag.

 

Noen som har/har hatt lignende problemer? Dette er vel ikke noe man kan klage på heller, da det er vanskelig å _bevise_ at det faktisk skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...