Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Har fått ett problem, på den nederste linjen var det plass til fem iconer (telefon, kontakt internett etc etc), når telefonen starter på nytt får jeg bare 4 iconer, kan fortsatt dra ned ett femte, men ved restart igjen så hopper touchwiz tilbake til 4.

 

Noen som vet om det er en setting for dette ett eller annet sted? Eller hvordan jeg kan debugge hva som skjer?

Har vært bort i det samme selv, sykt irriterende! Forsvant etter at jeg uheldigvis måtte wipe hele tlf etter en mislykket installering av custom rom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan gjør man en cache wipe?

 

Fant denne på nettet:

 

if you mean system cache;

power off

hold down volume up + home + power all at once

wait until the boot screen comes up and it will says recovery in the top left very small, let go at this point

use the volume up and down to scroll and use the home button to select

choose wipe cache

than choose boot system

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså om mottakeren som legges på batteriet i telefonen, og kobles på kontaktene vil passe.

Jeg har noen som ligner veldig og som er "plug & play" i SGS3.

http://www.ebay.com/...=item41700ac72b

 

Anbefaler deg å kjøpe et sett som er QI-kompatibelt. Det er en felles trådløsstandard for lading og vil også passe kommende modeller!

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Fikk jo nettopp telefonen, og har instalert en del apper, men jeg passer på å se etter hva appen får tilgang til. Har du noen tips for å finne den eventuelle appen som skaper problemer?

Tilganger sier dessverre lite om ressursbruk.

Kjøp Better Battery Stats fra markedet, partial wakelock og alarms kan gi deg svaret :-)

Når Google Now (nå) er aktivert med pososjonslogging drar maps store ressurser hos meg i hvert fall.

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Bestilte den fra eBay nå. Billigere enn mytrendyphone og sikkert raskere levering, siden mtp ikke hadde den på lager. Men tror du den vil funke med samsungs batteri på 3000 mah? Vil mottakeren passe?

Det avhenger vel av om batteriet bygger i høyden sammelignet med det orginale.

Må du bytte bakdeksel, så er det en indikasjon på at batteriet er tykkere og da vil ikke ladeplaten få kontakt med hovedkortet i telefonen.

Sannsynligvis kan man modifisere kontaktene på ladeplaten ved å lodde på et mellomstykke, slik at det kan fungere alikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har knust glasset på telefonen min og kom over denne på mytrendyphone

http://www.mytrendyp...-s3-84959p.html

Det der er ikke glass, men bare chassis/ramme.

 

Følg tipset til Kleivis!

 

Det er mulig å bytte bare glasset forfra uten å åpne telefonen, men det krever varme for å løsne limet mellom glasset og digitizer. Det går også an å ødelegge digitizer (berøringsskjermen) om man bruker for mye varme eller skader den mekanisk...

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle resette telefonen til orginal firmware etter at jeg bare har hatt trøbbel med custom rom. Skal jeg da installere rom'en for Nordic countries eller Norway (telenor) når jeg har Onecall som operatør?

 

Nordic, så slipper du å vente på Telenors oppdateringer. Inneholder også færre (ingen) av Telenors apper - som ikke kan avinstalleres uten root.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...