Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei jeg ser på Play butikk at flere komenterer med brukernavnet "En google-bruker" hvordan får jeg det? Siden jeg har ikke lyst å bruke hele mitt navn som hele verden kan se...

 

Alle som kommenterte før Google+ ble integrert i Google Play vises som "En google-bruker". Det er altså ikke mulig lengre. Eneste mulighet jeg ser er å endre navnet ditt på google-kontoen.

Lenke til kommentar

Og der var visst S3'n min død.. :p

Har vel fått lov til å skrive til NAND....

Jeg har ikke oppdatert tlf på evigheter, men kom Telenor noen gang ut med oppdateringa som fiksa detta?

Jeg ga bare opp å sjekke detta en gang for lenge siden, siden de er så forbanna treige.. (Her i gården skal ingenting auto oppdateres uten at jeg veit hva som skjer..)

 

Jeg syns det hadde vært merkelig stille på tlf i dag.

Ikke så mye som en mail eller en oppdatering på noen av foruma jeg skriver på.. (Noe som egentlig er greit siden jeg ligger og er syk i dag.)

Den lå bare å lyste grønt på led lampa, som indikerer at den er ferdig ladet.

Da jeg tok den ut av laderen fortsatte den bare å lyse og skjermen var død.

Her begynner det å demre for meg at noe er veldig galt, men jeg håper jo at en hard reset med power knappen i ca 10 sek vil restarte tlf..

Den gang ei.. Den slo seg bare av, eller led lampa slokka.

Nå skjer det ingenting mer..

Jeg får ikke kommet inn i CWM eller flach menyen engang, så jeg regner vel med at det er den beryktede NAND-døden for S3'n min?..

 

Det her går vel på garantien uten noe mer mas, men hvor lang tid må jeg leve med S2 nå?

Lenke til kommentar

Finnes det noen funksjon for å sende en sms tilbake til de som ringer meg, når jeg f.eks sitter i et møte? Noe à la iPhone sin funksjon hvis noen kjenner til den..

Er det ikke en knapp helt nederst på skjermen som sier "svar med melding" eller noe lignende? Har ikke brukt den selv enda. Har selv satt opp Tasker til å automatisk sende ut en melding om jeg har et tapt anrop når jeg er på jobb til det nummeret som forsøkte å ringe meg, fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

Er det ikke en knapp helt nederst på skjermen som sier "svar med melding" eller noe lignende? Har ikke brukt den selv enda. Har selv satt opp Tasker til å automatisk sende ut en melding om jeg har et tapt anrop når jeg er på jobb til det nummeret som forsøkte å ringe meg, fungerer veldig bra.

 

Aha, det må jeg sjekke ut! Kom ikke på denne funksjonen før nå, så har ikke fått leitet så mye etter den heller..

Lenke til kommentar

Jan Skrotnes:

 

Har nå fått QI-laderen. Jeg har dette dekselet

 

http://images.bidorbuy.co.za/user_images/179/1511179/1511179_120619124731_Samsung-Galaxy-S3-flip-cover-case.jpg

 

og mottakeren passet ikke helt. Fikk ikke klipset deksel skikkelig på, men jeg ordna det ved å pusse med sannpapir inni dekselet. Jeg har ikke orginaldeksel tilgjengelig, men måtte du gjøre det samme der?

 

Merker også nå at når telefonen ligger på et helt flatt underlag, så kan jeg "snurre den rundt", da mottakeren fortsatt buler litt mot dekselet. Når jeg trykker på tilbake-knappen mens telefonen ligger på bordet, så vipper den litt. Gjør den det med orginaldekselet?

 

Skylj itte rabbegrava med moljeblod visst det itte lukte kuktjuv. ~Jan Skrotnes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...