Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Takker for det! Men det hele gikk til dundass da jeg skulle legge inn CyanogenMod..

Du får bare starte på nytt. Begynn med å slette alle innstillingene i f.eks CWM (data/innstillinger/cache/dalvik). Deretter legger du inn f.eks Cyanogenmod igjen.

 

Disse feilmeldingene du har nå, får du typisk når du ikke har slettet data/cache på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får bare starte på nytt. Begynn med å slette alle innstillingene i f.eks CWM (data/innstillinger/cache/dalvik). Deretter legger du inn f.eks Cyanogenmod igjen.

 

Disse feilmeldingene du har nå, får du typisk når du ikke har slettet data/cache på forhånd.

 

Aha, takker for svar! Skal prøve når jeg kommer hjem fra jobb. Tror ikke det stod noe om sletting av cache i guiden jeg brukte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Slutt. Å tulle. med mods! Det er mitt forslag..det er en telefon for pokker, ikke en linux-pc. Særlig når dere ikke har snøring og trinn 11 av 32 i guiden på nettet failer og telefonen er bricket. Mennesket kan ikke beskyttes mot sin egen dumhet, desverre.

 

"oooooo jeg har fulgt en guide på nettet så nå har jeg ROOOOOOOOOT!!! fyfaen jeg er så 1333333337! La oss legge inn noe mods også så blir jeg ENDA tøffere i gata! Å faen..nå har jeg ikke telefon lengre. Ops."

Den kjører faktisk Linux..
  • Liker 4
Lenke til kommentar

@Bytex Du er litt unødvendig drøy her.

For en del er disse mulighetene nettopp grunnen til å velge Android. At folk ikke leser seg godt nok opp før de før de går i gang, eller ikke følger instruksjoner nøyaktig er selvfølgelig deres egen feil, og de trenger ikke sutre unødvendig over det. Men du trenger heller ikke spre edder og galle når noen klager sin nød.

 

For min del var telefonen rootet to timer etter jeg fikk den, og de mulighetene det gir meg, gjør det til en bedre telefon!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har opplevd at mobilen restarter - helt tilfeldig.

Dette har vel skjedd 3-5 ganger de siste to månedene.

 

Kan ikke påstå jeg har gjort noe særlig utenom å tilpasse mobilen litt, stort sett med launcher og 3D-homescreen og SiMi Folder. Så jeg har egentlig ingen åpenbar synder.

 

Dette husker jeg har skjedd en gang ved wake-up og en gang når jeg skulle ringe (husker ikke om jeg skulle ringe ut eller om jeg mottok en samtale). Dermed tviler jeg på at det er apper, men kanskje systemet?

 

JB 4.1.2

LL4

Lenke til kommentar

Ville bare dele et tips til dere som ikke har testet NFC-tags enda, fordi dere ikke har NFC-tags. Jeg la ved en tilfeldighet telefonen min oppå lommeboka, og telefonen lagde en lyd. Jeg kjente igjen lyden fra NFC, og leitet frem kortet med denne teknologien: Cashless-kort. Mange av dere har sikkert et slik kort liggende. Ved hjelp av NFC Task Launcher (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jwsoft.nfcactionlauncher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5qd3NvZnQubmZjYWN0aW9ubGF1bmNoZXIiXQ..) kan dere faktisk skrive til dette kortet og få det til å utføre diverse oppgaver. Har også fått en bok lånt på biblioteket(med NFC-teknologi) til å utføre diverse oppgaver ved hjelp av NFC Task Launcher. Moro for en liten nerd! :-)

 

Bare måtte dele dette!

 

 

 

 

 

.....mulig det er old news :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her er de versjonene som er sluppet for vår nordiske i9300 http://www.sammobile...type=1#firmware

Taster du inn i9300 i søkefeltet på siden, så ser du hvilke land som har fått oppdatering nylig.

 

Oppdateringen som fikser problemet med døde mobiler har XXELLA eller nyere (XXELLB osv). Du vil se oppdateringen ligge på Sammobile en stund før de sendes til OTA (trådløs til telefonen). Tipper vi har oppdatering på NEE innen 1-2 uker og Telenor noen uker etter det igjen.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Her er de versjonene som er sluppet for vår nordiske i9300 http://www.sammobile...type=1#firmware

Taster du inn i9300 i søkefeltet på siden, så ser du hvilke land som har fått oppdatering nylig.

 

Oppdateringen som fikser problemet med døde mobiler har XXELLA eller nyere (XXELLB osv). Du vil se oppdateringen ligge på Sammobile en stund før de sendes til OTA (trådløs til telefonen). Tipper vi har oppdatering på NEE innen 1-2 uker og Telenor noen uker etter det igjen.

 

Nice nice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...