Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

I dag har jeg (tro det eller ei) for første gang oppelvd popup reklame på mobilen!!

Det hadde jeg ikke problem med med iPhone. S III har også så vidt meg bekjent kjørende en del mistenkelige programmer i bakrunnen som er flinke til å minne meg på at jeg har fått en dating avtale med noen...

 

Hvordan fjerner jeg slikt søppel?

AirPush Detector.. . AppBrain Ad Detector.. . :)

Kan du forklare en sylfersk Android bruker hva du mener her oghva jeg skal gjøre?

 

Vedrørende det Marbash nevner lenger opp med batterikapasitet lurer jeg også på. Etter 6 oppladinger synes jeg den bruker mye strøm og langt mer enn iPhone 4S.Den har stått nermest på standby i 6t og 1min. og batterikapasiteten er nå på 71%. Min iPhone har ligget på Stanby rett ved siden av og den står fortsatt på 96%.

 

Merker jeg har fler bekymringer med S III enn med iPhone ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-

Om du laster ned alt muleg, så kan du oppleve å få både pop-ups og virus.

Om du laster ned alt muleg og har det kjørendes i bakgrunn, selvfølgelig vil det gå hardt utover batteriet.

 

Gå på task manager og "force-stopp" alle unødvendige programmer. Endå bedre - fjern det du ikkje bruker? Du vil slippe både pop-ups og få bedre batteriet.

Lenke til kommentar

huHeisann!

 

Jeg fikk min S3 her om dagen, og er svært fornøyd med den så langt. Men, jeg syns egentlig den bruker litt i overkant mye strøm. Har sjekket strømforbruket, og der står det at over 32% har gått med til Cellestandby. Først mistenkte jeg at dette kunne skyldes at jeg ikke hadde satt telefonen over fra 3G/GSM (Auto) til kun GSM, men dette hadde jeg gjort. Så skjønner ikke helt hva som kan være problemet.

 

Nå har det seg slik at jeg har Tele2 som operatør, og dermed krever det at jeg har roaming aktivert for at jeg skal få brukt datatrafikken på mobilnettverket. Men, kan ikke helt se hvorfor dette skal bruke så ekstremt med strøm når telefonen ikke er aktiv? Har ikke i overkant med sync. aktivert heller, 2 gmail kontoer (push - 1 gang i timen), Facebook 1 gang i timen.

 

Noen som har noen svar råd?

 

 

HVIS du hadde researchet litt hadde du oppdaget og funnet ut at grunnen til at cellestandy viser at det har så stort forbruk er grunnet en kalkulasjonsfeil som gjør at utregning for visning viser et høyere tall enn den egentlig har, så fremt jeg har funnet ut er det kun en "kosmetisk" feil, altså at den ikke faktisk bruker så mye strøm som den sier.

Og for batteriforbruk... I par dager når telefonen er nykjøpt sliter alle med dårlig batteri tid... Min erfaring iallefall

 

 

Denne posten er ikke ment som ett angrep og ta heller ikke noe som det, vi er alle venner her right?

Lenke til kommentar

I dag har jeg (tro det eller ei) for første gang oppelvd popup reklame på mobilen!!

Det hadde jeg ikke problem med med iPhone. S III har også så vidt meg bekjent kjørende en del mistenkelige programmer i bakrunnen som er flinke til å minne meg på at jeg har fått en dating avtale med noen...

 

Hvordan fjerner jeg slikt søppel?

 

Last ned f.eks "addons Detector", https://play.google.com/store/apps/details?id=com.denper.addonsdetector

Kjør app'en, finn ut hva som sender ut push varsler og avinstaller app'en

Endret av olbo92
Lenke til kommentar

I dag har jeg (tro det eller ei) for første gang oppelvd popup reklame på mobilen!!

Det hadde jeg ikke problem med med iPhone. S III har også så vidt meg bekjent kjørende en del mistenkelige programmer i bakrunnen som er flinke til å minne meg på at jeg har fått en dating avtale med noen...

 

Hvordan fjerner jeg slikt søppel?

 

Last ned f.eks "addons Detector", https://play.google.....addonsdetector

Kjør app'en, finn ut hva som sender ut push varsler og avinstaller app'en

Takk for den :)

 

Lastet ned Addons detector og scannet telefonen og fant ut at "Addons Detector" faktisk fant seg selv under "Addons" :w00t:

 

Batteritiden skal jeg utsette klagingen på og gi den noen uker til. Hadde sim-kort i iPhonen, så sammenligningen var ikke så veldig urettferdig. :)

Lenke til kommentar

Jeg har satt sperremodus til å automatisk aktiveres mellom 06:00 og 21:00. Det ser ut som dette funker bra. Eneste problemet jeg har er at "Sperremodus er aktivert" konstant vises varslingsrullgardinen. Noen som har en løsning på dette? Har stock JB fra Polen med ROOT.

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Jeg forsøker å finne en løsning i å kunne bruke control-talk (eller lignende funksjoner) på S3'en.

Jeg har både et Beats Solo HD og Kipsch M40 - som begge støtter Eple helt fint - men særdeles dårlig til S3.

Det som mangler er volum-justering og muighet å svare på anrop.

 

Har testa flere apps fra Play, uten at det vil hjelpe. Har noen en glup ide eller løsning?

(Det gjelder også anbefalinger av hodetelefoner som faktisk funker og låter bra)

Lenke til kommentar

Jeg forsøker å finne en løsning i å kunne bruke control-talk (eller lignende funksjoner) på S3'en.

Jeg har både et Beats Solo HD og Kipsch M40 - som begge støtter Eple helt fint - men særdeles dårlig til S3.

Det som mangler er volum-justering og muighet å svare på anrop.

 

Har testa flere apps fra Play, uten at det vil hjelpe. Har noen en glup ide eller løsning?

(Det gjelder også anbefalinger av hodetelefoner som faktisk funker og låter bra)

Har disse, Monster Beats by Dr.Dre Wireless v.2 og de fungere konge med SIII. Tror også du kan bruke denne adapteren til de du eventuelt: http://www.netonnet....er/152681.5330/ ;)

 

Jeg forsøker å finne en løsning i å kunne bruke control-talk (eller lignende funksjoner) på S3'en.

Jeg har både et Beats Solo HD og Kipsch M40 - som begge støtter Eple helt fint - men særdeles dårlig til S3.

Det som mangler er volum-justering og muighet å svare på anrop.

 

Har testa flere apps fra Play, uten at det vil hjelpe. Har noen en glup ide eller løsning?

(Det gjelder også anbefalinger av hodetelefoner som faktisk funker og låter bra)

Har disse, Monster Beats by Dr.Dre Wireless v.2 og de fungere konge med SIII. Tror også du kan bruke denne adapteren til de du eventuelt: http://www.netonnet....er/152681.5330/ ;)

Endret av Kristian 79
Lenke til kommentar

Jeg forsøker å finne en løsning i å kunne bruke control-talk (eller lignende funksjoner) på S3'en.

Jeg har både et Beats Solo HD og Kipsch M40 - som begge støtter Eple helt fint - men særdeles dårlig til S3.

Det som mangler er volum-justering og muighet å svare på anrop.

 

Har testa flere apps fra Play, uten at det vil hjelpe. Har noen en glup ide eller løsning?

(Det gjelder også anbefalinger av hodetelefoner som faktisk funker og låter bra)

Har disse, Monster Beats by Dr.Dre Wireless v.2 og de fungere konge med SIII. Tror også du kan bruke denne adapteren til de du eventuelt: http://www.netonnet....er/152681.5330/ ;)

 

Jeg forsøker å finne en løsning i å kunne bruke control-talk (eller lignende funksjoner) på S3'en.

Jeg har både et Beats Solo HD og Kipsch M40 - som begge støtter Eple helt fint - men særdeles dårlig til S3.

Det som mangler er volum-justering og muighet å svare på anrop.

 

Har testa flere apps fra Play, uten at det vil hjelpe. Har noen en glup ide eller løsning?

(Det gjelder også anbefalinger av hodetelefoner som faktisk funker og låter bra)

Har disse, Monster Beats by Dr.Dre Wireless v.2 og de fungere konge med SIII. Tror også du kan bruke denne adapteren til de du eventuelt: http://www.netonnet....er/152681.5330/ ;)

Sorry for skrivefeil og dobbel post :) Ikkje alltid like lett :) Lykke til :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...