Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Alt var jo helt grøtete og ingen av fargene stemte bra med sånn de egentlig skulle være. Men dette leste jeg fint lite om i tester og folk var stort sett fornøyd med skjermen.

 

For min egen del kan jeg bare si at jeg ikke oppfattet S2 sånn, og heller ikke S3 som jeg har nå. Jeg synes iPhone har langt mer overdrevne farger enn de fleste andre smartmobiler.

 

For ordens skyld: Du er klar over at man kan velge ulike fargemoduser på Samsung sine telefoner? På S3 er det 4 varianter synes jeg å huske sånn i farten, og folk flest har vel en tendens til å like litt 'overdrevne' farger (det ser man jo nesten overalt på både PC-skjermer og TV-er; det er veldig få av dem i de 1000 hjem som viser noe i nærheten av naturlige farger etter at folk har justert dem) og velger sikkert den modusen med mest punch i.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg hatt min s3 i snart 2 måneder, og er fornøyd med den på mange områder. Jeg opplever dessverre at den henger og plutselig lukker nettleseren. Når jeg går ut av programmene tar det litt tid før baksgrunnsbildet og ikonene dukker opp. Det hender også at den låser seg helt og da må jeg ta en omstart. Her og om dagen ville jeg bruke en live-bakgrunn siden jeg hadde ei venninne som også hadde d, den måtte jeg bare slutte å bruke, bakgrunnen ble bare svart, og mange av ikonene/bildene på bakgrunnen ble borte.

 

Jeg har veldig lyst til å bli kvitt de problemene, men kvier jeg for å sende den inn til service for jeg har erfaring med at de ikke fikser sånn. Er det ingen andre som har opplevd slike problemer? Min har vært sånn helt siden jeg startet den... :hmm:

Endret av birre_bue
Lenke til kommentar

Hvordan installerer man inn WAP- og MMS-instillinger? Har prøvd å følge Tele2s instruksjoner, men det fungerer bare ikke.

 

Må dataroaming være aktivert for å bruke vanlig 3G-nett?

 

For Tele2 som ikke har sitt eget nett i Norge må dataroaming være aktivt for å bruke grps/3g (og motta mms).

 

/Espen

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Okey! Hvordan får jeg alt tilbake til default? Rom, kernel, bootloader og alt det der, trenger hjelp :S

 

 

Ble postet rett over her ja, takk :D

 

Er det noe forskjell på samsung sitt ROM i UK og i Norge?

 

Hvilken CSC er Norge på?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Det var jeg ikke klar over nei..har bare sammenlignet noen venner av meg sine S2er mot en iphone4 og opplevde fargene på samsungene veldig overdrevne og at veldig mye detaljer i bildene forsvinner helt.

Mulig den er sånn rett ut av esken kanskje..sånn som de fleste tver gjerne er.

 

Har aldri hatt Samsung,så er ikke så veldig godt kjent med de.men er veldig klar for og bytte ut iPhone 4, og håpet og kunne bytte til en S3

 

 

Alt var jo helt grøtete og ingen av fargene stemte bra med sånn de egentlig skulle være. Men dette leste jeg fint lite om i tester og folk var stort sett fornøyd med skjermen.

 

For min egen del kan jeg bare si at jeg ikke oppfattet S2 sånn, og heller ikke S3 som jeg har nå. Jeg synes iPhone har langt mer overdrevne farger enn de fleste andre smartmobiler.

 

For ordens skyld: Du er klar over at man kan velge ulike fargemoduser på Samsung sine telefoner? På S3 er det 4 varianter synes jeg å huske sånn i farten, og folk flest har vel en tendens til å like litt 'overdrevne' farger (det ser man jo nesten overalt på både PC-skjermer og TV-er; det er veldig få av dem i de 1000 hjem som viser noe i nærheten av naturlige farger etter at folk har justert dem) og velger sikkert den modusen med mest punch i.

Lenke til kommentar

Kjøpte en S3 igår. Kan jeg sette home screen/lock bakgrunnsfarge til en rein farge som svart? Vil ikke ha glorete blomsterbilder på telefonen min hele tida..

 

Ja. Bare å finne et sort bilde og lagre det på telefonen og så går du inn i innstillinger og på "Bakgrunnsbilde" og velger "Skjermlås" og så velger du det sorte bilde du har lagret på tlf. (Du kan også bare holde på utsiden av et ikon på homescreen, da får du valg om å bytte bakgrunn for skjermlås)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...