Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som har bestillt blå,fått noe dato på når den er her?Eller går det kun på ca uke 22?

CDON har sendt ut en mail hvor de har fortalt at visstnok alle leverandører har fått utsatt sine bestillinger av den blå versjonen.

Andre leverandører igjen sier at bare 1/3 av de bestilte vil komme i uke 22, resten er utsatt.

Netcom ønsker ikke å bekrefte dette, og tviholder på sin uke 22/23 dato, mens Moobi (netcoms leverandør) forteller at det ser ut som om all levering for dem ikke vil komme før uke 23-25.

 

Det er litt motstridende beskjeder, og det virker som om ingen vil gå ut å bekrefte at leveranser er utsatt. Dette fordi de sikkert da kan miste salg til andre som ikke er så ærlige at de går ut med denne informasjonen.

Lenke til kommentar

Da har ordren min hos komplett fått forventet sendingsdato 2012-05-30. Har bestilt den blå modellen.

Med frakt og oppkravsgebyr kommer den på 5.566,36kr.

Så nå vurderer jeg å avbestille den, for så å bestille den fra netonnet. Hvis jeg bestiller fra netonet (blå modell) hvor lang tid tar det før jeg får den da?

Lenke til kommentar

Da har ordren min hos komplett fått forventet sendingsdato 2012-05-30. Har bestilt den blå modellen.

Med frakt og oppkravsgebyr kommer den på 5.566,36kr.

Så nå vurderer jeg å avbestille den, for så å bestille den fra netonnet. Hvis jeg bestiller fra netonet (blå modell) hvor lang tid tar det før jeg får den da?

 

30 er jo tidlig for en tlf som skal være forsinket?

Lenke til kommentar

Da har ordren min hos komplett fått forventet sendingsdato 2012-05-30. Har bestilt den blå modellen.

Med frakt og oppkravsgebyr kommer den på 5.566,36kr.

Så nå vurderer jeg å avbestille den, for så å bestille den fra netonnet. Hvis jeg bestiller fra netonet (blå modell) hvor lang tid tar det før jeg får den da?

 

Netonnet har allerede sendt meg varsel om at telefonen (blå) blir forsinket, så om 30. mai stemmer så kan du fort måtte vente en uke eller to ekstra. Eller så viser hele leveringsproblemet seg å dreie seg om før eller etter pinse...

Lenke til kommentar

http://www.diskusjon...0#entry19311629

 

Til diskusjon av fargevalg. Bilder sv farger kommer etterhvert

+1 ifra meg :-)

 

Ellers så kan det bli litt mye snakk om post, levering og nettbutikk som ikke leverer osv, det er lite info på selve mobilen...

 

Her er det en annen siden der man kan diskutere priser og levering

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1436565

 

Så får man det litt avskilt. Dem siste 5sidene består kun av post, nettbutikk osv...

Lenke til kommentar

Tror ikke det har så mye hensikt å dele elfon opp i mange tråder. Hvordan blir det når telefon er lansert? Skal vi ha en tråd for skjermdiskusjon,en for rooting, en for custom rooms osv? Hva blir det egentlig igjen her? Er enig i at det er kjedelig å lese side opp og side ned om fargevalg og status på alle nettbutikkene i landet, men jeg tror ikke vi kommer unna det uansett...

Just my two cents:-P

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke spec det er på USA utgaven? Og evt har link til info?

Finner ikke slik info :-(

 

 

EDIT:

Fant noe info som IKKE var så kjekk nei, om det stemme

 

http://www.techradar...for-800-1081562

 

The U.S. carrier-specific version is expected to trade the quad-core 1.4 GHz Exynos chip for a dual-core option, though the phone's other specs, including the 4.8-inch display, 1GB of RAM, 8MP camera, and Ice Cream Sandwich OS (as well as Samsung's suite of extra software) will likely remain in place.

 

 

Fant mer info - Samsung Galaxy S3 heading towards Verizon with Dual Core Snapdragon S4 processor:

 

http://www.galaxys3n...n-s4-processor/

 

There are many other observations that we can make out from the results:

The SCH-I535 code name is in-line with the other high-end Samsung’s smartphones that are available with Verizon’s contract.

The device will be having a 1280×720 pixel resolution which is the same as Samsung Galaxy S3‘s resolution.

The 1.5GHz processor(which is same as the frequency of Dual Core Snapdragon S4 processor in other high end devices.

And the presence of Qualcomm Adreno 225 GPU

 

Enda mer

http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s3-united-states-prices-availability-versions-release-date-82116/

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Korleis er den mot konkurenter? Noe som har testet HTC eller LG?

SGS3 er favoritt for tiden, men eg driv å tenke litt på LG-sin telefon. Den er 500kr billigare og skal vere like bra... eller?

 

S3 er nok den beste ytelsesmessig: http://www.mobili.no/nyheter/sa-sterk-er-samsung-galaxy-s-iii

 

Jeg har testet s3 mot htc selv på jobben:). Syns s3 virker overall bedre og er raskere på. Nettleseren:)

Lenke til kommentar

Det eg lurer på, kvifor ikkje laga Samsung GS3 i noe anna enn plast?

For det andre, kvifor ikkje fleire farger?

Moderne plastmaterialer er jo et perfekt utgangspunkt for småelektronikk som mobiltelefoner; veldig holdbart og veldig lett. Personlig er jeg av dem som ikke synes metall og glass og den ekstra vekten dette medfører hever inntrykket av en telefon. Blir alltid negativt overrasket over hvor tung f.eks. iPhone 4 er i forhold til størrelsen de gangene jeg håndterer en.

 

Flere farger kommer nok etterhvert - det er nok primært et logstikkproblem; spesielt i forbindelse med lansering er det jo vanskelig å gjette seg til hvor mye det er fornuftig å produsere av hver farge i forhold til hva folk kjøper og det er vel i så måte lurt å begrense det til et par varianter.

Endret av Schnapps
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg er sånn passe forbanna på cdon, da min hvite SGS III siden fredags formiddag har stått i status "Varene pakkes", noe som betyr at den tidligst blir sendt tirsdag.... Mente jeg så noen andre hadde fått status "sendt?

 

Samme opplegg her. Men ser ikke for meg at noe er egentlig sendt avgårde fra noen butikker. Tipper alle får ganske likt fra første parti. Dessuten har dem ikke lovet noe enn forventet 28.05, som er først imorgen og det synes jeg er temmelig bra lell.

 

Når det er sagt ser jeg heller ingen grunn til å ha enda flere kortliva tråder. F.eks det med fargevalg er aktuelt hvor lenge? En ukes tid til? Hadde vært mer nyttig med en moderator som rydda opp her eller i den andre uoffisielle tråden når "ting har roet seg litt"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...