Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvite er jo lekker den da, kan ikke si jeg føler meg noe spesielt fjong med den.

 

Hvilke striper tenker du på som fylles med drit?

 

Er ikke mange steder på denne telefonen som det kan samle seg dritt i som jeg har funnet.

har flere riper på lokket på den hvite s3en her allerede og de syns ikke no særlig

 

Ok, greit å vite om man ikke får tak på blå utgave av 32 - 64 Gb utgaven da :-)

 

Det med at mobilen er hvit og sier at det er femi / jente-te er for meg, mener ikke at gjelder andre en MEG. Om jeg ser en annen mann som har hvit mobil/bil/andre ting tenker jeg ikke noe på det, ihvertfall ikke noe negativt.

Lenke til kommentar

ja, det er flere jenter som har en hvit iphone enn gutter. men det betyr jo ikke at det er mer feminint av den grunn...

 

hvilken farge man har på mobilen, huset eller bilen har da ikke noe å si. er ren smaksak...

Herregud.. Jeg sa bare at jeg ikke vil si det er "lang ifra".

Lenke til kommentar

Christoffero89, har du hatt den blå til sammenligning med den hvite eller har du kun sett på den hvite? Ellers setter jeg veldig pris på at du deler erfaringer med telefonen så langt :-)

Hadde kun den hvite, men den er lekker. Utrolig raskt og snappy og no av det bedre på touch jeg har vært borti, skjermen er noe av det bedre jeg har sett:)

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått bekreftet/tilsendt tilsvarende brev fra andre leverandører enn CDON?

 

Snakket med Netshop, og de hadde ikke annen offisiell info enn at Samsung ikke leverer mer enn ca 1/3 av det som først var lovet. Sjekket også hvor jeg lå i køen på min bestilling fra 11. mai: Nr 26 på blå og 6 på hvit. Det er solgt fire ganger flere blå enn hvit...

Vet du hvor mange de fikk inn i første parti? Hva vil nr.26 si, er du nr.26 på ventelista etter de har sendt ut dette partiet?

Lenke til kommentar

Christoffero89, har du hatt den blå til sammenligning med den hvite eller har du kun sett på den hvite? Ellers setter jeg veldig pris på at du deler erfaringer med telefonen så langt :-)

Hadde kun den hvite, men den er lekker. Utrolig raskt og snappy og no av det bedre på touch jeg har vært borti, skjermen er noe av det bedre jeg har sett:)

Nice! har du noe erfaring med å ha den i lomma og sånt? er den plagsom pga størrelsen eller er den grei praktisk sett? Jeg kommer fra en Xperia mini (kredittkort-størrelse) så tenker litt på sånt.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått bekreftet/tilsendt tilsvarende brev fra andre leverandører enn CDON?

 

Snakket med Netshop, og de hadde ikke annen offisiell info enn at Samsung ikke leverer mer enn ca 1/3 av det som først var lovet. Sjekket også hvor jeg lå i køen på min bestilling fra 11. mai: Nr 26 på blå og 6 på hvit. Det er solgt fire ganger flere blå enn hvit...

Vet du hvor mange de fikk inn i første parti? Hva vil nr.26 si, er du nr.26 på ventelista etter de har sendt ut dette partiet?

Siden du er nr 6 på Netshops venteliste (hvit) med bestilling 11. mai, så bør jeg vel ligger litt bedre an med bestilling 7. mai....... Jippi :dribble: Da regner jeg med at den kommer raskt til meg (den hvite, altså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...